Nette openingspostquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:11 schreef editor2 het volgende:
zo!...de openingspost is geplaatst.
Fleurt de boel ook een beetje op.![]()
Uhmmmquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...die MacBook-post van me was toch niet zo'n slecht idee. Deel 2 alweer! Of cumulatief deel 67 of zoiets..
Voetbal is trouwens slecht voor je hart, zeker als je voor Barcelona bent. Tot de laatste 15 minuten dan.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:14 schreef Xilantof het volgende:
OMG!
volgens mij klikte ik zoiets op "bevestigen"
Bestelling geplaatst dus.
een wat voor versie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:20 schreef Slarioux het volgende:
Een amulimium versie van de Macbook lijkt me ook wel stoer trouwens.
En 12"quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
De iBook G4 was al betaalbaar en snel zat.
Die 13" is niet veel groter hoor.quote:
Ik vind hem op foto's die ik gezien heb toch echt 'opvallend veel groter' in vergelijking met de 12" PowerBook. De 12" iBook was al iets groter, dus misschien is het daar minder opvallend.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:59 schreef XL het volgende:
[..]
Die 13" is niet veel groter hoor.
Stuk slanker, minder diep.... alleen wat breder. Resolutie is een stuk hoger.
Dat kan, maar als ik iets meeneem gaat het me niet zo zeer om het volume maar om de afmetingen. Liever dikker en compacter dan ultradun.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:29 schreef XL het volgende:
In volume is de 13" kleiner! dan de iBook 12" dus.
Drama, die zwarte zou ¤200,- goedkoper moeten zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Dementor het volgende:
http://dailytech.com/article.aspx?newsid=2397
OEI OEI OEI!
Klinkt niet echt prettig.quote:Users are having issues typing on the new keyboard design and are complaining about the lack of key travel when typing.
Ja, al sinds gisterenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:55 schreef XL het volgende:
Uiteraard hebben de Jappen de MacBook alweer uit elkaar gehaald.
http://www.kodawarisan.com/macbook/macbook001.html
Die comments ook op die site:quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Dementor het volgende:
http://dailytech.com/article.aspx?newsid=2397
OEI OEI OEI!
Kijk eens wat vaker naar de OP die je hier kunt vinden. Alles m.b.t de MacBooks staat er praktisch in inclusief sloopwerk van de witte doorquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:39 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Jammer genoeg alleen van de zwarte versie.
Iemand linkje van de witte?![]()
Je wordt opgeladen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is het normaal dat de stekker van mijn lader weer geel oplicht als ik deze net uit de iBook heb gehaald en ik 'm aanraak?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef warrel het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met het sluimerlampje? Zit die links naast de 'AppleRemote ontvanger'? Dat lampje zou ik écht missen als die er niet meer op zit. Deels door dat mooie lampje (hartje) viel ik voor het iBookje..![]()
zwart of wit scheelt maar een paar graden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef warrel het volgende:
@ Xilantof;
Dat warm worden bedacht ik me ook al bij dat zwarte MacBookje, die kan je nooit zomaar eventjes in de zon laten staan. Of mee in de zon werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |