Hij is nog in Zwedenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef remlof het volgende:
en is ie teruggekomen als homo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Ah mooi, een reactie, dan houd ik hem!quote:
OUD is even verderopquote:
Jaloersquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Godver, MaRyse is terug en meteen allemaal van die kuttopics.
Is jouw vader Zweeds en geeft hij meisjesnamen aan jongensquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Salvad0R het volgende:
Haaaaaahahahah En Terecht.
Je broertje had grote mond tegen mij, mijn Vader straft hem
Ehemquote:
Chinezen hebben kleine pikkies, weet je zeker dat je niet voor de negers gaat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef dennistd het volgende:
bij een chinees kan ik me het voorstellen btw, maar bij een zweed niet
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Kim is in Korea EN in de scandinavische landen zowel een jongens als een meisjesnaam..
idd, je zou denken dat ze foto's hebben uitgewisseld. Is wel het eerste wat je doet, lijkt mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Maar wel vreemd dat je zo lang op MSN kan praten zonder erachter te komen dat je met een jongen zit te chatten ipv een meisje
In zo'n geval zeker ja, maar dan nog is het verschil in persoonlijkheid zo groot dat je dat wel zou merken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
idd, je zou denken dat ze foto's hebben uitgewisseld. Is wel het eerste wat je doet, lijkt mij.
maikuuuul is pas een gare naamquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
GEER IS GEPWND, HEER IS GEPWND, HEER IS GEPWND WIE UNNE N00B !!!
Kim een jongensnaamzoeen gare naam hebje dan
Zegt iemand wiens favo gedeelte van Fok!forum Soaps isquote:
Reageer jij nu echt serieus in dit algemen Bagger Topicquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Kim is in Korea EN in de scandinavische landen zowel een jongens als een meisjesnaam..
alles gucci?quote:
Jij hebt geen examen zo he?quote:
Bij ons niet, had ook een meisje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Eeeh is het niet altijd met uitwisselingen dat jongens alleen bij jongens komen en meisjes bij meisjes?
anyways: PWND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |