Ik kom sommige mensen uit dit topic ook overal tegenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
uhuh![]()
ps. je hebt PRECIES dezelfde tvsmaak als mij (of ik. weetikveel wat het nu weer is)
except lost
WUHAA! jij heb nog meer dezelfdequote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kom sommige mensen uit dit topic ook overal tegen
Series die ik volg:
Expeditie Robinson (al vind ik daar eigenlijk niet veel meer aan)
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Lost
Everwood
Peking Expres
Dawson's Creek
ER
Gilmore Girls
Wat kijk jij dan allemaal?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
WUHAA! jij heb nog meer dezelfdesrry offtopic
![]()
kom je nog welles buiten?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kom sommige mensen uit dit topic ook overal tegen
Series die ik volg:
Expeditie Robinson (al vind ik daar eigenlijk niet veel meer aan)
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Lost
Everwood
Peking Expres
Dawson's Creek
ER
Gilmore Girls
Ja hoor, vaak genoegquote:
Als ikquote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
uhuh![]()
ps. je hebt PRECIES dezelfde tvsmaak als mij (of ik. weetikveel wat het nu weer is)
except lost
Grey's Anatomyquote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan allemaal?
Beetje offtopic, maar ach, Grey's Anatomy staat er toch ook tussen
Maar daar gaat het ook niet over in dit topic.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:22 schreef Fannetje het volgende:
The OC en Prison Break kijk ik niet; Prison Break niet omdat ik vond dat ik al teveel volg en The OC vind ik gewoon niet zo leuk
Helemaal waar. Ik zal nu even iets ontopics posten om het goed te makenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:23 schreef rena het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ook niet over in dit topic.![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar ik heb Strong Medicine uberhaupt nog nooit gezien. Is dat die serie waar Mrs. Home Improvement in speelt?
Heel effe maar. Ze kwam met die jongen uit een kamertje gelopen......quote:Op maandag 22 mei 2006 20:32 schreef Nuna het volgende:
Ellen Pompeo speelde vanavond een gastrolletje in Strong MedicineWie heeft het nog meer gezien?
JAA!!!! Ik kan niet wachten!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:21 schreef Fannetje het volgende:
Nog 11 uur en 10 minuten
hoezo verslaafd?
Hmm, ja. Ze heette 'Quincy' en was een paaldanseres (quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heel effe maar. Ze kwam met die jongen uit een kamertje gelopen......
heb t ook gezein ja... haha moest wel even goed kijken of ze t was...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ze heette 'Quincy' en was een paaldanseres ().
Ja ik zapte langs en zag het, gelukkig maar een klein stukje omdat ik ik Strong Medicine een stomme rotserie vindquote:Op maandag 22 mei 2006 20:32 schreef Nuna het volgende:
Ellen Pompeo speelde vanavond een gastrolletje in Strong MedicineWie heeft het nog meer gezien?
Ik vond haar net zo dun als in Grey's Anatomy.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ze zag er overigens wel een stuk beter en voller uit dan in Grey's Anatomy vond ik. Of ik liet mijn verbeelding spreken
Nou zeg, mogen we ons niet eens verheugen om een avondje GA?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:56 schreef rena het volgende:
Hou eens op met die nutteloze kicks, het slaat helemaal nergens op en nou weten we het wel hoor![]()
Hoor je mij dat zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:47 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou zeg, mogen we ons niet eens verheugen om een avondje GA?
Toevallig interesseert mij mijn postaantal bijzonder weinig. Ik weet niet eens hoeveel ik er heb, dus voor mij persoonlijk is het dat iig niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:59 schreef rena het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggenHet is gewoon nutteloos post op krikken
![]()
Ja idd, niks voor George en niet zo leuk van 'm. Maarja, niemand is perfectquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond George's grapje in de operatiekamer bij Bailey wel laag, niet gewend van 'm. En ook hoe hij de hele tijd tegen Alex doet...
Ik mag Alex niet, maar George moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ja, dat is trouwens wel opeens supersnel gegaan zeg... van "ik ben zwanger" de ene week, tot "ik moet bevallen" 3 weken laterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef rena het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Bailey gaat bevallenMisschien volgende aflevering al, want ze lijkt me al behoorlijk ver.
![]()
Oh, en Georgie die die familie de waarheid zegt was ook tof![]()
![]()
Ik was een klein beetje chagrijnig vanmiddagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef Fannetje het volgende:
Speciaal voor Rena: Nog zeven nachtjes slapen
Die side-shot nadat George wegliep... holy, wat een buikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef rena het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Bailey gaat bevallenMisschien volgende aflevering al, want ze lijkt me al behoorlijk ver.
![]()
"Why don't you just shut the hell up?"quote:Oh, en Georgie die die familie de waarheid zegt was ook tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |