Ik ging toen alleen omdat ik thuis nog 56K modem had en niet veel kon downloaden of gamenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en waarom ben je er dit jaar nietdit wordt m'n 2de keer, vind het echt geweldig leuk
komen nu zo'n 2200 man (tenminste, daar zijn ze op berekend, maar denk dat het wel vol komt)
Als je verder leest zie je dat diegene verkeerd gelezen had en er gewoon een aflevering komtquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Grrr... een samenvatting? Wie zit daar nou op te wachten?
Die laatste foto van McDreamy en Addison had niet gehoeven hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:28 schreef rena het volgende:
PlaatjesGeen spoilers
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Zwanger buikkie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen spoiler, die aflevering is pas geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Molline het volgende:
[..]
Die laatste foto van McDreamy en Addison had niet gehoeven hoor![]()
Haha, dat bedoelde ik niet hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef rena het volgende:
Is geen spoiler, die aflevering is pas geweest![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef Molline het volgende:
[..]
Haha, dat bedoelde ik niet hoor!![]()
McDreamy hoort bij Meredith ...![]()
Nee, ze is echt zo dun. Wat recente foto's:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef senia het volgende:
Ik schrok wel een beetje hoor bij het einde van de vorige aflevering. Wat is Meredith dun zeg!! In die ziekehuis kleding lijkt ze wel normaal, maar er zaten bijna geen benen in die spijkerbroek![]()
or is it just me?
Nee, dat vind ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:40 schreef Etcetera het volgende:
ze is wel dun, maar dit vind ik geen 'anorexia-dun'
Nou....ze is wel errug dun hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:40 schreef Etcetera het volgende:
ze is wel dun, maar dit vind ik geen 'anorexia-dun'
ze ziet er niet ongezond uit hoor, m'n zus heeft ook zo'n figuur, en die heeft toch echt geen anorexia. sommige mensen zien er nu eenmaal zo uit, daar kunnen ze weinig aan veranderenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:50 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nou....ze is wel errug dun hoorhopelijk word ze snel weer wat dikker, ze heeft echt wat meer vet nodig.
Denk ik ook, die eetstoornissen geruchten krijg je heel vaak als je maar even niet voldoet aan het ideaalbeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een tengere lichaamsbouw heeft.
En laat het nou net zo zijn dat niemand voldoet aan dat ideaalbeeld en iedereen afgezeken wordtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Denk ik ook, die eetstoornissen geruchten krijg je heel vaak als je maar even niet voldoet aan het ideaalbeeld![]()
Moet je nou weer de wijsneus uit gaan hangen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En laat het nou net zo zijn dat niemand voldoet aan dat ideaalbeeld en iedereen afgezeken wordt.
Sorry, lieve rena.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je nou weer de wijsneus uit gaan hangen?Je gunt me mijn momenten niet he
![]()
![]()
quote:
Nee, dat was een misverstandje.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef dewitteparel het volgende:
huh, dinsdag is toch samenvatting?!
Hoezo? Zit je nu in de problemenquote:
Ja inderdaad! Heb er nu al zin in!! Maar we moeten helaas nog even wachten! Maar leuke foto's!! Die heb ik alleen niet in het voorstukje gezien..!! Ben benieuwd, hij zal hoe dan ook beter zijn dan vorige week... hoop ik!!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister het voorstukje gezien, was weer erg grappig
Foto 1
Foto 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gingIk heb er zin in!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Grrr... een samenvatting? Wie zit daar nou op te wachten?
Ik heb overigens alle afleveringen van seizoen 2 al gedownload, maar heb met mezelf afgesproken dat ik ze pas mag bekijken als de zomerstop is begonnen. Wachten tot volgend jaar februari (of wanneer dan ook) kan ik echt niet
Weet ik, maar als ik het niet tussen spoiler tags zet, dan kunnen mensen die niet willen weten waar de aflevering van morgen over gaat, door dat woord in combinatie met de rest van mijn zin, doorhebben waar het morgen over zal gaan..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:48 schreef Etcetera het volgende:
^ wat is er spoilerig aan je spoilerdie aflevering is er al op geweest
uhuhquote:Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Xurk het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik het niet tussen spoiler tags zet, dan kunnen mensen die niet willen weten waar de aflevering van morgen over gaat, door dat woord in combinatie met de rest van mijn zin, doorhebben waar het morgen over zal gaan..
Snapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |