quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Dat met die hond: op het laatst zit Izzie voor zich uit te staren in hun kleedhok, George, Meredith en Christina komen er aan. Meredicht sleept Izzie mee, je ziet niet echt waarheen, je ziet alleen hekwerk. Dan zeggen ze 'dit is 'm' 'ja, dit is hem'. En in het volgende shot zijn we weer thuis en spelen met hun nieuwste aanwinst: een hond.
George komt binnen, kijkt verbaast naar de hond die springt op hem af en George rent geschrokken weg
Met Addison en de baas weet ik zo niet meer.
Hij had in haar opleiding 'iets' gedaan waardoor ze een jaar niet tegen hem gepraat heeft, zo kwaad was ze op hem. Nu moest ze dat bij Izzie doen, omdat ze daar een beter arts van wordt. Dit 'iets' was dus de zorg voor één van de baby's compleet aan Izzie overlaten, terwijl Addison al wist dat die baby het niet zou halen. Izzie moest leren om zich minder aan haar patienten te hechten, ze moet meer afstand nemen.
zo was het ongeveer geloof ik
*zucht*quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
just dreaming, mag ik even...
Of beter gezegd, nummer 11 van seizoen 2. Als je gaat downloaden krijg je waarschijnlijk namelijk aflevering 20 van seizoen 2 en dat wil je nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef Molline het volgende:
Owner of a Lonely Heart
Episode Number: 20 Season Num: 2
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
just dreaming, mag ik even...
Moet je maar niet downloadenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Avani het volgende:
Jullie hebben tenminste nog aflevernigenMaandag was de laatste aflevering in Amerika. Ik heb nu al een grey's anatomy stop en ik ben een addict, dus ik moet afkicken.
![]()
Inderdaad, met ingang van dit topic heeft GA DH ingehaald qua topics, en dat terwijl DH al een seizoen langer draaitquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deel 9 alweer johWat gaat het hard, het lijkt ook al net alsof ik al een eeuwigheid naar deze serie kijk, maar hopelijk hebben we nog een eeuwigheid te gaan
Als je snapt wat ik bedoel
Ik kijk DH eigenlijk ook nooit meer. Ik vind het veel minder geworden. Bree is niet meer zo netjes met haar drankprobleem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad, met ingang van dit topic heeft GA DH ingehaald qua topics, en dat terwijl DH al een seizoen langer draaitDie topics lopen de laatste tijd ook voor geen meter meer eigenlijk...
Weet ik, maar ik kon mezelf niet inhouden.quote:
Ik weet niet eens hoe je moet downloaden, als ik het kon dan zou ik het wel doen waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kon mezelf niet inhouden.![]()
Knap dat jullie het wel kunnen.![]()
Ik zeg niks. Anders word je een junkie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet downloaden, als ik het kon dan zou ik het wel doen waarschijnlijk![]()
![]()
Ik had je opmerking eronder nog niet gelezen en zat al te denken wie de eerste "SPOILER!!!" opmerking zou plaatsenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Anders word je een junkie.![]()
[afbeelding]
Een leuk plaatje erbijDit is overigens van seizoen 1, dus mensen hoeven niet te freaken over "waar is addison".
Dat is George jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:40 schreef MaJo het volgende:
Is dat George op die foto naast Izzie? Herken er niemand in en dacht het zou George wel zijn aangezien ik die nergens anders op de foto zie![]()
George =![]()
Derek =![]()
![]()
![]()
Nu nog ongeveer 125 uurquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef Molline het volgende:
[..]
Nog 6 dagen?![]()
Wat moeten we tot die tijd doen ?
[afbeelding]
Campzonequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Etcetera het volgende:
ik ga niet downloaden - nog niet ^ _^
op m'n vakantie ga ik downloaden (da's een mega LAN party, Campzone) daar kan ik alles vinden wat ik eigenlijk alles vinden wat ik wil vinden qua films, series, games etc.
en waarom ben je er dit jaar nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
CampzoneDaar ben ik in 2002 naar geweest [editie 2 was dat, 800 man], toen heb ik ook alles gedownload van de series die ik toentertijd volgde
Maar dat kan in juli toch ook al?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Etcetera het volgende:
jep is wel waar, wist ik alvind ik niet zo erg hoor, is wel leuk om alle hoogte en dieptepunten weer terug te zien
komt mij ook wel goed uit, heb een borrelquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef Molline het volgende:
Ben bang dat ik slecht nieuws heb.....![]()
Zat net even te kijken welke aflevering er volgende week komt, staat erbij dat het een samenvatting is!
Dat betekent dat we komende dinsdag dus geen stap verder komen.![]()
[afbeelding]
Ik ga me volgooien
ook primaquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef Molline het volgende:
Nee, toch goed nieuws!!!![]()
Ze slaan deze aflevering over en gaan direct door met de volgende (is ook nr. 21 zag ik nu).
Sorry dat ik jullie heb laten schrikken![]()
Molline de fles nog wel even leegdrinkt![]()
Ik ging toen alleen omdat ik thuis nog 56K modem had en niet veel kon downloaden of gamenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en waarom ben je er dit jaar nietdit wordt m'n 2de keer, vind het echt geweldig leuk
komen nu zo'n 2200 man (tenminste, daar zijn ze op berekend, maar denk dat het wel vol komt)
Als je verder leest zie je dat diegene verkeerd gelezen had en er gewoon een aflevering komtquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Grrr... een samenvatting? Wie zit daar nou op te wachten?
Die laatste foto van McDreamy en Addison had niet gehoeven hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:28 schreef rena het volgende:
PlaatjesGeen spoilers
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Zwanger buikkie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen spoiler, die aflevering is pas geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Molline het volgende:
[..]
Die laatste foto van McDreamy en Addison had niet gehoeven hoor![]()
Haha, dat bedoelde ik niet hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef rena het volgende:
Is geen spoiler, die aflevering is pas geweest![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef Molline het volgende:
[..]
Haha, dat bedoelde ik niet hoor!![]()
McDreamy hoort bij Meredith ...![]()
Nee, ze is echt zo dun. Wat recente foto's:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef senia het volgende:
Ik schrok wel een beetje hoor bij het einde van de vorige aflevering. Wat is Meredith dun zeg!! In die ziekehuis kleding lijkt ze wel normaal, maar er zaten bijna geen benen in die spijkerbroek![]()
or is it just me?
Nee, dat vind ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:40 schreef Etcetera het volgende:
ze is wel dun, maar dit vind ik geen 'anorexia-dun'
Nou....ze is wel errug dun hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:40 schreef Etcetera het volgende:
ze is wel dun, maar dit vind ik geen 'anorexia-dun'
ze ziet er niet ongezond uit hoor, m'n zus heeft ook zo'n figuur, en die heeft toch echt geen anorexia. sommige mensen zien er nu eenmaal zo uit, daar kunnen ze weinig aan veranderenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:50 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nou....ze is wel errug dun hoorhopelijk word ze snel weer wat dikker, ze heeft echt wat meer vet nodig.
Denk ik ook, die eetstoornissen geruchten krijg je heel vaak als je maar even niet voldoet aan het ideaalbeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een tengere lichaamsbouw heeft.
En laat het nou net zo zijn dat niemand voldoet aan dat ideaalbeeld en iedereen afgezeken wordtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Denk ik ook, die eetstoornissen geruchten krijg je heel vaak als je maar even niet voldoet aan het ideaalbeeld![]()
Moet je nou weer de wijsneus uit gaan hangen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En laat het nou net zo zijn dat niemand voldoet aan dat ideaalbeeld en iedereen afgezeken wordt.
Sorry, lieve rena.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je nou weer de wijsneus uit gaan hangen?Je gunt me mijn momenten niet he
![]()
![]()
quote:
Nee, dat was een misverstandje.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef dewitteparel het volgende:
huh, dinsdag is toch samenvatting?!
Hoezo? Zit je nu in de problemenquote:
Ja inderdaad! Heb er nu al zin in!! Maar we moeten helaas nog even wachten! Maar leuke foto's!! Die heb ik alleen niet in het voorstukje gezien..!! Ben benieuwd, hij zal hoe dan ook beter zijn dan vorige week... hoop ik!!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister het voorstukje gezien, was weer erg grappig
Foto 1
Foto 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gingIk heb er zin in!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Grrr... een samenvatting? Wie zit daar nou op te wachten?
Ik heb overigens alle afleveringen van seizoen 2 al gedownload, maar heb met mezelf afgesproken dat ik ze pas mag bekijken als de zomerstop is begonnen. Wachten tot volgend jaar februari (of wanneer dan ook) kan ik echt niet
Weet ik, maar als ik het niet tussen spoiler tags zet, dan kunnen mensen die niet willen weten waar de aflevering van morgen over gaat, door dat woord in combinatie met de rest van mijn zin, doorhebben waar het morgen over zal gaan..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:48 schreef Etcetera het volgende:
^ wat is er spoilerig aan je spoilerdie aflevering is er al op geweest
uhuhquote:Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Xurk het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik het niet tussen spoiler tags zet, dan kunnen mensen die niet willen weten waar de aflevering van morgen over gaat, door dat woord in combinatie met de rest van mijn zin, doorhebben waar het morgen over zal gaan..
Snapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |