abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:01:58 #205
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37950348
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Arcade wordt in je huis gebracht met 1 controller (remote, whatever). En dat voor een lage prijs. Ik vind het revolutionair. Eindelijk arcadespellen die je thuis kan spelen! Ipv realistichere beelden, realistischere bewegingen om in spellen je ding te doen.
Het idee was leuk/slim. Maar revolutionair is het niet, als het op gameplay aankomt. En die realistischere bewegingen gaan voor race spellen al niet op bij de Wiimote.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37950486
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:01 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het idee was leuk/slim. Maar revolutionair is het niet, als het op gameplay aankomt. En die realistischere bewegingen gaan voor race spellen al niet op bij de Wiimote.
Of ik nu met een dpad moet sturen of met een remote een stuur na kan doen vind ik nogal een verschil .
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_37950503
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Of ik nu met een dpad moet sturen of met een remote een stuur na kan doen vind ik nogal een verschil .
Er bestaan stuurtjes om het nog realistischer te maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37950644
quote:

[..]

Maar goed, ik vind het een leuk concept, ik ben niet de enige en anderen vinden het juist weer helemaal niets omdat ze graag een 'normale' controller willen hebben.
Gelukkig is er voor ieder wat wils, dus iedereen kan 1 of meerdere consoles halen als ze allemaal te verkrijgen zijn. Einde discussie lijkt me, want deze discussie lijkt er wel om te gaan dat men elkaar wilt overtuigen van de mogelijkheden of juist onmogelijkheden van die controller. Dit is een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten

Ik ga zogauw er te prorderen valt dat meteen doen, want ik ben nieuwsgierig (en heb geld teveel denk ik) om dat ding uit te proberen. Mocht het niets zijn koop ik wel een ps3
pi_37950659
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Er bestaan stuurtjes om het nog realistischer te maken
Die je vaak vast moet maken aan een bureau of iets dergelijks, terwijl ik gewoon in de huiskamer game
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:12:33 #210
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37950709
quote:

[..]

Was leuk je praat alsof het al zo is.

Ga al best een tijdje mee in de game-wereld en ik vind deze change net zo groot als de overgang van 2D naar 3D gaan (wat nintendo ook overigens startte met Mario 64 ) We gaan nu van 2D controls over naar 3D zeg maar (mijn mening)

Overigens moet ik ook toegeven dat Nintendo met afstand de beste presentatie en beste games liet zien op E3.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:27:17 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37951298
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:12 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Ga al best een tijdje mee in de game-wereld en ik vind deze change net zo groot als de overgang van 2D naar 3D gaan (wat nintendo ook overigens startte met Mario 64 ) We gaan nu van 2D controls over naar 3D zeg maar (mijn mening)

Overigens moet ik ook toegeven dat Nintendo met afstand de beste presentatie en beste games liet zien op E3.
Godver
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:30:52 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_37951445
quote:

[..]

Jaaa... beetje fanboy ben je wel inderdaad

Ik vind het persoonlijk een gedurft concept wat Nintendo hier neerzet, beetje met een AB lopen zwaaien om in een spel vooruit te kunnen komen. Of het aanslaat? Sja, bij de diehard Nintendo fan wel natuurlijk... niet omdat het die control is, want dat blijft een onderdeel wat je zal moeten blijven verdedigen ( ) maar gewoon simpelweg om de games die Nintendo maakt.

Nintendo heeft zeer herkenbare, in mijn ogen kinderlijke, games die veel mensen blijven aanspreken en die je niet tegen komt op de overige consoles. Dus wil je verder met die games zal je die maffe AB er bij moeten nemen. Om dat nou een revolution te noemen ala 2D naar 3D.. nee, tis gewoon een andere 'controller'.
The truth was in here.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:32:37 #213
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37951486
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Godver
Ja kan er moeilijk om liegen...... M$ liet wel wat leuks zien maar niks super nieuws ofzo... Bill die dacht dat iedereen zich ging aftrekken bij een glimps van Halo 3,... nou nee Die Sony dude met al zijn peripherals en redelijk prijzige console etc. etc...

Wat deed Miyamoto.... hij was aan het gamen

Los daarvan heb ik altijd interesse in alle consoles, maar Wii won deze E3 zo zwaar.... ze lieten echt even zien waar het allemaal om draait..... gameplay... geen verkoopcijfers of dure add-ons.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:34:38 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_37951547
Gameplay.. met een Mario over een wereldbol hobbelen en rakketen ontlopen... gameplay noemen.
Of op een paard zitten en met je AB hobbelen om het paard vooruit te laten komen... gameplay noemen.
The truth was in here.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:34:55 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37951559
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jaaa... beetje fanboy ben je wel inderdaad

Ik vind het persoonlijk een gedurft concept wat Nintendo hier neerzet, beetje met een AB lopen zwaaien om in een spel vooruit te kunnen komen. Of het aanslaat? Sja, bij de diehard Nintendo fan wel natuurlijk... niet omdat het die control is, want dat blijft een onderdeel wat je zal moeten blijven verdedigen ( ) maar gewoon simpelweg om de games die Nintendo maakt.

Nintendo heeft zeer herkenbare, in mijn ogen kinderlijke, games die veel mensen blijven aanspreken en die je niet tegen komt op de overige consoles. Dus wil je verder met die games zal je die maffe AB er bij moeten nemen. Om dat nou een revolution te noemen ala 2D naar 3D.. nee, tis gewoon een andere 'controller'.
Ik heb het gevoel dat je een beetje stil bent blijven staan. Games als Project Hammer, Zelda, Excite Truck en Metroid Prime zijn echt niet kinderlijk Zelfs Mario en Wario Ware vind ik niet kinderlijk, maar okay, kan me voorstellen dat je die kleuren en stijl knderlijk vind.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:35:19 #216
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37951571
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef Bastard het volgende:
Gameplay.. met een Mario over een wereldbol hobbelen en rakketen ontlopen... gameplay noemen.
Of op een paard zitten en met je AB hobbelen om het paard vooruit te laten komen... gameplay noemen.
sounds like fun!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:35:30 #217
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37951577
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Om dat nou een revolution te noemen ala 2D naar 3D.. nee, tis gewoon een andere 'controller'.
Nee,... geen andere controller,.... andere controls....... is heel wat anders maar zo denk ik erover... en een Nintendo fan boy... nee,... ben best objectief in deze. Dit is de start van een nieuwe generatie games en groei en verandering is belangrijk vind ik..... meer dan een sterkere videokaart naar mijn mening.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:36:56 #218
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37951630
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat je een beetje stil bent blijven staan. Games als Project Hammer, Zelda, Excite Truck en Metroid Prime zijn echt niet kinderlijk Zelfs Mario en Wario Ware vind ik niet kinderlijk, maar okay, kan me voorstellen dat je die kleuren en stijl knderlijk vind.
Metroid, RE4, Zelda, Eternal Darkness, etc. etc... zijn idd niet kinderlijk. Nintendo heeft wel zo haar stijl en die trekt me behoorlijk.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:37:23 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_37951649
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kleuren en stijl, bliepjes en vrolijkheid is wat de klok slaat.. noem ik kinderlijk, misschien wat overdreven benaamd, maar wel een juiste tov de neeste games op de andere consoles. (Vergeet Pinata even )
The truth was in here.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:38:07 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37951678
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:38:50 #221
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37951706
Excite Truck lijkt me trouwens verschrikkelijk slecht....
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:39:34 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_37951735
quote:
Ga nou niet ontkennen wat het meerendeel aan games is op Nintendo..
The truth was in here.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:41:56 #223
145074 Diablos79
pi_37951797
quote:

[..]

Jij je zin, is leuk

Nintende startte de overgang van 2d naar 3d? De ps1 was eerder uit dan de N64 en had ook eerder 3d spellen. Dus de overgang van 2d naar 3d is echt niet gestart met Mario64.

En ik ga ook al een jaar of 20 mee in de game-wereld. En wat nintendo brengt aan gameplay met de Wii is echt niet zo nieuw. Het is natuurlijk wel vernieuwend dat ze een controller hebben gemaakt waardoor je al die gameplay met 1 ding kan doen. Maar de gameplay opzich is niks nieuws.

Wil trouwens niet zeggen dat de gameplay niet leuk is, in de arcade vind je al jaren lang dat soort gameplay en die spellen zijn over het algemeen ook erg leuk om te spelen.
pi_37952106
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:41 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Wil trouwens niet zeggen dat de gameplay niet leuk is, in de arcade vind je al jaren lang dat soort gameplay en die spellen zijn over het algemeen ook erg leuk om te spelen.
En daar gaat het nu om. Ik denk dat het spelen van spellen weer leuker gaat worden, ipv jezelf wederom vergapen aan nog mooiere graphics.
En dat N kinderlijk uitziende games maakt, ach, ik vind ze leuk, dus mij hebben ze er mee. Zo zou ik ook bijna een ps2 halen voor dragon quest etc.
pi_37952203
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga nou niet ontkennen wat het meerendeel aan games is op Nintendo..
Jup, klopt idd.

Boeit me ook geen reet
Ik houd wel van Mario met z'n vrolijkheid Ben geen emo
pi_37952325
Vrolijke games
pi_37952358
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Sjotime het volgende:
Excite Truck lijkt me trouwens verschrikkelijk slecht....
idem hier. I want Mario Kart Wii
pi_37952389
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat het spelen van spellen weer leuker gaat worden, ipv jezelf wederom vergapen aan nog mooiere graphics.
Dat heeft geen drol te maken met het platform wmb
Meer met de developer.
Ik heb liever een erg vermakelijke game met conventionele besturing dan hetzelfde dat ik al duizend keer heb gespeeld met nieuwe controls.

Men moet niet doen alsof de Wiimote al een revolutie is, het heeft het potentieel er een te worden. Maar dan moet men wel komen met games die ook daadwerkelijk iets nieuws bieden, en niet zoals vrijwel alle aangekondigde games tot nu toe doen, dezelfde gameplay, nieuwe controls. Want wat doet Excitetruck nu dat andere racers niet al eerder deden? Wat doet Super Mario Galaxy wat absoluut onmogelijk is met knoppen en echt wat toevoegt? etc.

Thinking out of the box wordt vaak gebruikt als uitspraak hier, het lijkt me tijd dat de developers voor de Wii eens laten zien dat ze dat ook kunnen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:02:54 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_37952413
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Jup, klopt idd.

Boeit me ook geen reet
Daarom blijkt maar weer .. ieder zn games
Als de hele wereld zou gamen zou er ook geen oorlog bestaan
The truth was in here.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:05:08 #230
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37952466
quote:

[..]

Jij je zin, is leuk

Nintende startte de overgang van 2d naar 3d? De ps1 was eerder uit dan de N64 en had ook eerder 3d spellen. Dus de overgang van 2d naar 3d is echt niet gestart met Mario64.

En ik ga ook al een jaar of 20 mee in de game-wereld. En wat nintendo brengt aan gameplay met de Wii is echt niet zo nieuw. Het is natuurlijk wel vernieuwend dat ze een controller hebben gemaakt waardoor je al die gameplay met 1 ding kan doen. Maar de gameplay opzich is niks nieuws.
Noem jij Crash Bandicoot 3D ?

Voor zover ik weet was Mario 64 de echte eerste, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk. En ik blijf erbij dat het de toekomst is.... deze vernieuwing is niet te ontkennen naar mijn mening.... maar gelukkig dat meningen verschillen toch
pi_37952486
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Men moet niet doen alsof de Wiimote al een revolutie is, het heeft het potentieel er een te worden. Maar dan moet men wel komen met games die ook daadwerkelijk iets nieuws bieden, en niet zoals vrijwel alle aangekondigde games tot nu toe doen, dezelfde gameplay, nieuwe controls. Want wat doet Excitetruck nu dat andere racers niet al eerder deden? Wat doet Super Mario Galaxy wat absoluut onmogelijk is met knoppen en echt wat toevoegt? etc.
Het gaat er niet per se om wat wel en niet mogelijk zou zijn, het gaat erom dat het op deze manier LEUKER is. Natuurlijk kun je bij ExciteTruck ipv de controller tilten met je pookje bij sturen. Is het handig? Nee. Kan het? Ja.

Natuurlijk kun je in Mario Galaxy ipv richten op sterren met je pookje een stip besturen waarmee je langs die sterren gaat. Is dat handig? Nee, werkt voor geen meter. Maar het kan wel.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:06:36 #232
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37952512
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

War of teh Fanboys.
pi_37952519
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan speelde men een potje Battlefield.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_37952574
quote:

[..]

...
Wat doet Super Mario Galaxy wat absoluut onmogelijk is met knoppen en echt wat toevoegt? etc.
...

Thinking out of the box wordt vaak gebruikt als uitspraak hier, het lijkt me tijd dat de developers voor de Wii eens laten zien dat ze dat ook kunnen.
In zoverre wel omdat Wii iig die mogelijkheid biedt. Dat kan ik van de andere conventionele controllers niet zeggen.

Dat je met zelda de boog en hookshot nu echt kan mikken, vind ik een vooruitgang, ik krijg nog kramp als ik aan de N64 denk met dat mikken Ik weet voor de rest niet hoe alles speelt, maar dat zwaardvechten kan ik niet met een 'oude' controller. Je noemt nu wel net de spellen waar je de toegevoegde waarde van in twijfel kan trekken
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:09 #235
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_37952646
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Jup, klopt idd.

Boeit me ook geen reet

Inderdaad. Mensen die zich druk maken over 't feit of ze voor lul staan met een Wiimote en of de spellen die ze spelen worden gezien als kinderlijk, geven blijk van een enorme drang om aan een, 'kijk mij ruig zijn' image, te voldoen.

En als je al 20 jaar gamed, dan zul je daar toch niet echt aan voldoen vrees ik.
Mij zal 't persoonlijk worst wezen, als ik maar plezier heb. En dat heb ik toch echt vaak 't meeste met die 'kinderlijke' spellen, maar ik zal dan ook wel zijn blijven steken ofzo.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:15 #236
145074 Diablos79
pi_37952648
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Noem jij Crash Bandicoot 3D ?

Voor zover ik weet was Mario 64 de echte eerste, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk. En ik blijf erbij dat het de toekomst is.... deze vernieuwing is niet te ontkennen naar mijn mening.... maar gelukkig dat meningen verschillen toch
Jumping Flash was ook volledig 3d en die was er al een jaar eerder dan Mario64.

VR zou ook de toekomst zijn, is nu ook niks van over. Ik denk wel dat de Wii bij een grote groep aanslaat. Maar ik denk ook dat het groten deel van de gamers toch graag "oude vertrouwde" gameplay heeft.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:12:24 #237
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37952678
quote:

[..]

Meer met de developer.
Ik heb liever een erg vermakelijke game met conventionele besturing dan hetzelfde dat ik al duizend keer heb gespeeld met nieuwe controls.

Maar je kunt niet negeren dat het spelen met zo'n onconventienele controller leuker is.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37952722
quote:

[..]

Jij je zin, is leuk

Even een stukje van Wikipedia
quote:
Overgang naar 3D
Het 32/64-bitstijdperk werd het meest gekenmerkt door de sterke toename van 3D-spellen, die grotendeels de traditionele 2D-spellen uit het 16- en 8-bitstijdperk vervingen. Super Mario 64 illustreert dit wellicht het best, aangezien dit het eerste spelcomputerspel was dat de nadruk van de computerspelindustrie verschoof van sidescrollers en "rail-style"-titels naar echte 3D-omgevingen waarin de speler een ongehinderde bewegingsvrijheid had.
Het is gewoon door de bewegingsvrijheid in het spel. dat is echt 3D
In Crash Bandicoot was vrij weinig bewegingsvrijheid..

Mario 64 \m/
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_37952747
Daar kan niemand hier wat over zeggen natuurlijk, niemand heeft het geprobeerd .
Overigens lijkt Wii Tennis me inderdaad leuker dan andere tennis games, maar dat is ook de enige game waarvan ik echt zei 'kijk, hiervoor kom je met zo'n onconventionele controller'. Bij de rest had ik meer zoiets van 'ja, dezelfde basisgameplay met controller gimmicks erin, met een controller was dit niet minder leuk geweest'
pi_37952915
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Daar kan niemand hier wat over zeggen natuurlijk, niemand heeft het geprobeerd .
Dat klopt, maar dat betekent ook dat je het niet meteen moet afdoen als "geen toegevoegde waarde" in een spel, want Metroid etc hebben we ook nog niet gespeeld. Het is en blijft afwachten, maar ik verwonder me dat er zoveel blijkbaar diehard gamers zijn die het idee als crap afdoen. Als gamer kun je innovatie alleen maar toejuichen lijkt me, zeker in deze tijden (vind ik) waarin elk spel een zoutloos vervolg krijgt en er geen developer is die iets anders durft. Vroegah was alles beter
quote:
Overigens lijkt Wii Tennis me inderdaad leuker dan andere tennis games, maar dat is ook de enige game waarvan ik echt zei 'kijk, hiervoor kom je met zo'n onconventionele controller'. Bij de rest had ik meer zoiets van 'ja, dezelfde basisgameplay met controller gimmicks erin, met een controller was dit niet minder leuk geweest'
Ik wacht nu al dat ik kan zwaardvechten etc met de Wii, dus hier verschillen we van mening. Ik wil ook een jedi game!
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:22:57 #241
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_37952965
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Trauma Centre: 2nd opinion ook gezien toevallig?
Dat zou wellicht ook met een controller te doen zijn, alleen zou 't dan een uitermate irritante interface worden lijkt me.
Een revolutie is het inderdaad misschien niet, ze hebben de naam ook niet voor niets gewijzigd natuurlijk , maar ik denk persoonlijk wel dat het een stuk intuitiever aanvoelt qua besturing dan een conventionele controller en dat het de drempel voor een hoop mensen zal verlagen die nu niet gamen. Daar gaat het Nintendo uiteindelijk om en niet om de mensen die al helemaal gewend zijn aan een bepaalde manier van gamen, die niet open minded genoeg zijn om daar vanaf te stappen.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_37952999
Ik juig innovatie juist toe.. En dat vindt ik alleen bij Nintendo..

Microsoft en Sony vindt ik veel te standaard spellen hebben en altijd maar met betere graphics komen terwijl het spel gewoon ruk is. Er zullen best goede spellen tussen zitten maar niks voor mij iig.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:26:06 #243
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37953062
JA HOI WAAROM ONDERSTEUNT DE WII GEEN HDTV???????????????
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:27:41 #244
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37953112
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef capibar het volgende:
JA HOI WAAROM ONDERSTEUNT DE WII GEEN HDTV???????????????
Je capslock staat aan
pi_37953209
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:23 schreef Hansch het volgende:
Er zullen best goede spellen tussen zitten maar niks voor mij iig.
Zelfde heb ik bij Nintendo, alleen SSB is meestal wel okee, en dan ook alleen door de multiplayer.
Nintendo games zijn altijd zo simpel.

Verkapte smaken verschillen post, kan niet zeggen dat 1 fabrikant ruk is.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_37953302
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:30 schreef peristilius het volgende:

[..]

Zelfde heb ik bij Nintendo, alleen SSB is meestal wel okee, en dan ook alleen door de multiplayer.
Nintendo games zijn altijd zo simpel.

Verkapte smaken verschillen post, kan niet zeggen dat 1 fabrikant ruk is.
Nintendo games zijn niet altijd simpel hoor..

Metroid Prime al gespeeld?
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:34:01 #247
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37953318
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:27 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Je capslock staat aan
Ik zie het.
pi_37953381
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Hansch het volgende:

[..]

Of Ocarina of Time.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:36:13 #249
145074 Diablos79
pi_37953383
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Hansch het volgende:

[..]

Even een stukje van Wikipedia
[..]

Het is gewoon door de bewegingsvrijheid in het spel. dat is echt 3D
In Crash Bandicoot was vrij weinig bewegingsvrijheid..

Mario 64 \m/
Ik had het helemaal niet over crash bandicoot

En wikipedia is ook zo'n goede bron
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:36:23 #250
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37953386
quote:
Je vergeet Disaster: Day of Crisis. En Red Steel. En Sonic

Maar is hier opeens een invasion of the fanboys?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:36:40 #251
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37953401
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

Of Ocarina of Time.
Water temple
pi_37953427
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Hansch het volgende:

[..]

Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai.
Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste ).
pi_37953473
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

Of Ocarina of Time.
Nee, die wil ik echt nog spelen, maar om daar nou een console voor te kopen.
Daarom koop ik een Wii, dan zijn er net genoeg games beschikbaar om een console voor te kopen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:38:55 #254
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37953499
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nee, die wil ik echt nog spelen, maar om daar nou een console voor te kopen.
Daarom koop ik een Wii, dan zijn er net genoeg games beschikbaar om een console voor te kopen.
GAM mod en geen OoT gespeeld
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:22 #255
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37953515
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kleuren en stijl, bliepjes en vrolijkheid is wat de klok slaat.. noem ik kinderlijk, misschien wat overdreven benaamd, maar wel een juiste tov de neeste games op de andere consoles.
Maar Viva Pinata is wel tof

Ja, ik zag je laatste zinnetje tussen haakjes wat later
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')