Kan dit formaat niet afspelen.... er zijn geen andere links zeker !quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:15 schreef MMaRsu het volgende:
Video van een echte gamer die SMG speelt, de Spider boss!!!
http://www.gamerz-edge.com/ipodvideo/super_mario_galaxy_2.mp4
Youtube versiequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan dit formaat niet afspelen.... er zijn geen andere links zeker !
ZIEK !! Hoe komen ze er opquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef Xrenity het volgende:
Wii Drum demo's
http://www.youtube.com/watch?v=RsPmcZoitOs
http://www.youtube.com/watch?v=OY8NUaaESI0&search=wii%20drum
Laten we maar hopen dat ze er minstens zoveel grafische foefjes aan toevoegen als bij Metroid Prime 1 en met name 2. Je kent het wel, zelfs een simpele save-room is volgestopt met draaiende onderdeeltjes, lichteffectjes, kabels, fraaie textures op reliëfrijke muren, een vloer bestaande uit vele tegels. Dat was echt een grote charme van de eerste twee MP-games.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb Metroid op HD gezien en ik moet zeggen dat je idd weinig verschil ziet met de GC. Kleine tegenvaller vind ik.
Ik had toch gedacht dat je visuals zou krijgen die kwa textures iig veel beter eruit zagen.
Lets hope those are early devkits.
Ze hebben daar vast wel een heleboel exemplaren van de Mushroom Kingdomiaanse munteenheid de ruimte ingeschoten. Het zou me ook niks verbazen als enkele kleine bruine inwoners van Mushroom Kingdom hun boze gezichtjes zouden vertonen op de meteorieten en planeetjes. Die groene en rode rakkers met hun schilden maken vast ook hun opwachting, net als wat verlegen kerels en mannetjes op wolken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef speknek het volgende:
Mario Galaxy wordt toch wel een musthave. Maar ik weet niet of ik het trek als er niet enige link met het mushroom kingdom is.
Mja dat is het toch allemaal niet hoor. Maar het lijkt uit de beelden wel of al die meteorieten boven een grote planeet zweven.. Dat zou nog wel cool zijn als dat het Mushroom Kingdom is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Gronnaephos het volgende:
Ze hebben daar vast wel een heleboel exemplaren van de Mushroom Kingdomiaanse munteenheid de ruimte ingeschoten. Het zou me ook niks verbazen als enkele kleine bruine inwoners van Mushroom Kingdom hun boze gezichtjes zouden vertonen op de meteorieten en planeetjes. Die groene en rode rakkers met hun schilden maken vast ook hun opwachting, net als wat verlegen kerels en mannetjes op wolken.
Toch?
Ik las ergens dat ze de 'tweaks' nog als laatste bijwerken. Wel zouden ze zich niet focussen op bumpmapping etc. zeiden en meer op lighting. Als het speel 'near completion' zou zijn, zouden ze nog allerlei grafische tweaks doorvoeren om het een stuk mooier te maken. STond ergens in het interview met IGN.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb Metroid op HD gezien en ik moet zeggen dat je idd weinig verschil ziet met de GC. Kleine tegenvaller vind ik.
Ik had toch gedacht dat je visuals zou krijgen die kwa textures iig veel beter eruit zagen.
Lets hope those are early devkits.
peach is natuurlijk ontvoerd door bowser en die is de ruimte in gevlucht met een raket, dus moet je de ruimte inquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja dat is het toch allemaal niet hoor. Maar het lijkt uit de beelden wel of al die meteorieten boven een grote planeet zweven.. Dat zou nog wel cool zijn als dat het Mushroom Kingdom is.
ha, ik had gelijk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef Xrenity het volgende:
Wii Drum demo's
http://www.youtube.com/watch?v=RsPmcZoitOs
http://www.youtube.com/watch?v=OY8NUaaESI0&search=wii%20drum
Dat is een flap waar je een insteekkaart in kan doen:quote:
je veranderd in een Graphicshoer...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb Metroid op HD gezien en ik moet zeggen dat je idd weinig verschil ziet met de GC. Kleine tegenvaller vind ik.
Ik had toch gedacht dat je visuals zou krijgen die kwa textures iig veel beter eruit zagen.
Lets hope those are early devkits.
Mwah, voor mij was Metroid Prime ook een zware tegenvaller. Het gaat dan niet puur om de graphics, maar om de mogelijkheid van die verbeterde graphics. Grote, uitgestrekte en dynamische werelden bijvoorbeeld. Daarentegen lijkt het weer een techno spel zoals MP2 te worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
je veranderd in een Graphicshoer...![]()
Nope, alleen maak ik me zorgen over de bereidwilligheid van mensen (noobs) die er niet overheen kunnen kijken. Ik wil gewoon dat het een succes wordt. En ja, persoonlijk baal ik ook wel een beetje aangezien het op mn HDtv gewoon erg vaag eruitzag. Om het goed te spelen wil ik natuurlijk wel een plezierig overzicht hebben van het spel. Misschien ligt t wel aan t filmpje want Mario zag er wel top uit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je veranderd in een Graphicshoer...![]()
Ja, dat is ook wat idd. Je ziet namelijk nogal statische omgevingen en situaties. Alleen de guns die schoten waren echt vernieuwend op dat gebied en het Ripley gevecht (waar Ripley tevens nogal statisch was).quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah, voor mij was Metroid Prime ook een zware tegenvaller. Het gaat dan niet puur om de graphics, maar om de mogelijkheid van die verbeterde graphics. Grote, uitgestrekte en dynamische werelden bijvoorbeeld. Daarentegen lijkt het weer een techno spel zoals MP2 te worden.
Niet waar, een wegwerpgebaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef BroesWillems het volgende:
jongens... er stond een knipoog boven...
Anyhoo. Wii krijgt 6.1 geluidquote:DPL II processes any high quality stereo signal source into "5.1"—five separate full frequency channels (left, center, right, left surround and right surround) plus one low-frequency-effects (deep bass) channel. Dolby Pro Logic II also decodes 5.1 channels from stereo signals encoded in traditional four-channel Dolby Surround. DPL II implements greatly enhanced steering compared to DPL, and as a result, offers an exceptionally stable sound field that simulates 5.1 channel surround sound to a much more accurate degree than the original Pro Logic.
Och, daar let ik eerlijk gezegd nooit op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zei toch boven...![]()
Je kan het beter 5,1.1 noemen, die speaker in de wii remote is niet van hele hoge kwaliteit lijkt mequote:
Dat klopt wel hoor, alhoewel ik enigszins betwijfel of het net zulke subtiele verschillen als de wiimote kan ontdekken, en het psychologisch een stuk fijner is om iets in je handen te hebben, kan de camera en eyetoy techniek van Sony echt heel veel aan. Er gingen een aantal jaar terug al geruchten dat de nieuwe Eyetoy ook infrarood straling en alles kon uit gaan zenden, zodat er beter driedimensionaal gemeten kon worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
* Bastard popcorn paktquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
Zo zie ik die Wii dus, leuk ding voor af en toe een party spelletje op te doen. Maar niet echt een console om uren lang intesief een game op te spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is gewoon een 'peripheral', waar je wat aardige partyspelletjes mee kunt doen.
Tis anders gewoon een quote van de ontwikkelaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet het eerst nog maar eens zienIk vind het vooral fanboyerig geschreven eigenlijk,?
Mario en Metroid zijn geen party spellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Diablos79 het volgende:
Zo zie ik die Wii dus, leuk ding voor af en toe een party spelletje op te doen. Maar niet echt een console om uren lang intesief een game op te spelen.
Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Mario en Metroid zijn geen party spellen.
Waarom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Diablos79 het volgende:
Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun.
Omdat ze jaloers zijn op de Wiimote en dit ter compensatie willenquote:
Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun.
Mijn mening = Yeah rightquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
http://games.fok.nl/news.php?newsid=10959quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie?
Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Persoonlijk denk ik dat het meevalt, dat je bij de meeste spellen niet iets meer beweegt dan een muis, en die is ook aardig geschikt om uren mee te gamen.
Klopt niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
Je hoeft ook niet altijd te richtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet.
Die kun je op je been rusten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Diablos79 het volgende:
Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Classic Controller voor Wii onthuld
Er komt wel een classic controller maar die kan je alleen gebruiken voor de Virtual Console (dus om de oude spelletjes van vroeger op te spelen zoals de NES enzo)quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie?
Of hij zit op een forum, omdat hij ook wil weten hoe andere mensen over dingen denken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ze jaloers zijn op de Wiimote en dit ter compensatie willenTevens willen 'ze' reacties uitlokken
eh, nee?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef peristilius het volgende:
met een analog stick kan je in principe hetzelfde als met die controller, maar daar is nooit gebruik van gemaakt.
Wel eens de winterolympics gespeeld op de Atari?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom developers nooit eerder op het idee zijn gekomen om 'Wii achtige' controls toe te passen, met een analog stick kan je in principe hetzelfde als met die controller, maar daar is nooit gebruik van gemaakt.
99% van de Wiigames zal die niet werken, omdat die AFAIK geen motion sensor etc heeftquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hoeven je inderdaad niks te vertellen over Nintendo!
Maar gelukkig maar dat die controller er ook is.
Dus alleen voor de 'oude' games dus de gewone controller.. voor de nieuwe games moet je dus dat zwevende ding gebruiken..... omg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komt wel een classic controller maar die kan je alleen gebruiken voor de Virtual Console (dus om de oude spelletjes van vroeger op te spelen zoals de NES enzo)
Deze vraag hangt een beetje af van hoe je het bekijkt. Hardware technisch kunnen de Ps3 en de Xbox360 zelfs nog wel heel wat meer dan de Wii. Alleen Sony en MS richten zich niet op dat soort gameplay. Maar met die Eyetoy kunnen ze al heel wat dingen die de Wii doet met gameplay. Helemaal als ze die Eyetoy in combinate met andere dingen gaan gebruiken(bijv een lightgun) kunnen ze misschien nog wel originelere gameplay maken als de Wii nu heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
Zwevende ding nog wel? Ik wist niet dat er zero gravity was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus alleen voor de 'oude' games dus de gewone controller.. voor de nieuwe games moet je dus dat zwevende ding gebruiken..... omg.
En waarom niet?quote:
Als ik alle gameplay van de Wii bekijk, denk ik niet dat je fatsoendelijk kan spelen als je je arm op je been laat rusten.quote:
Ja, maar die Z richting niet. Dus dan kan hij niet hetzelfde doen he...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
En waarom niet?
Okee, de Wiimote heeft 1 extra richting, maar de X en Y bewegingen kunnen ook gewoon met een analog stick hoor.
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel eens de winterolympics gespeeld op de Atari?
Ik wel. Het zal bij de meeste games gewoon een mode zijn die je kan instellen. Ook bij Wii Sports kan je instellen dat kleine bewegingen genoeg zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als ik alle gameplay van de Wii bekijk, denk ik niet dat je fatsoendelijk kan spelen als je je arm op je been laat rusten.
Daarom heb ik het over 'Wii achtige' controls, ga er maar niet vanuit dat elke Wii game die Z richting zal gebruiken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar die Z richting niet. Dus dan kan hij niet hetzelfde doen he...
Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens.quote:
Nou idd, alleen diepte zit niet op zo'n stick.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef peristilius het volgende:
En waarom niet?
Okee, de Wiimote heeft 1 extra richting, maar de X en Y bewegingen kunnen ook gewoon met een analog stick hoor.
en dan ook de langste afstand hardlopen selecterenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens.
Ah, okee, zulk soort dingen zou je dus ook gewoon kunnen toepassen bij tennisgames en allerlei andere zaken, maar dat gebeurt (haast) nooit...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens.
Ik denk een hoop games welquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom heb ik het over 'Wii achtige' controls, ga er maar niet vanuit dat elke Wii game die Z richting zal gebruiken.
Dirigeren, ja, dat heb ik nou altijd willen doen met een console.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou idd, alleen diepte zit niet op zo'n stick.
Je kan helemaal niet hetzelfde doen met een analoge stickWat bedoel je? Dingen aanwijzen kan alleen met de WiiMote, omdat je anders met een analoge stick loopt te kloten. Al doet Okami dit op zich wel leuk
Wat voor soort dingen zouden dan wel kunnen met een analoge stick? Dirigeren? Ja, het kan, maar een stickje heen en weer bewegen is geen reet aan
Ach, een analog stick is ook nog een button, dus zou je die knop eventueel nog als Z richting kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk een hoop games wel. Wii Sports Tennis zij bijvoorbeeld niet kunnen zonder de Z-as, net als baseball. Ook als je je controller vasthoudt als een NES-controller gebruik je die Z-as denk ik.
Omdat er geen zak aan is om irritant te gaan lopen doen met een stickjequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dirigeren, ja, dat heb ik nou altijd willen doen met een console.En je kan met een analoge stick inderdaad niet direct dingen aanwijzen, maar ik bedoel dan ook meer de controls van Sadness dan die van Duck Hunt.
Nou, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, een analog stick is ook nog een button, dus zou je die knop eventueel nog als Z richting kunnen gebruiken.
Vlgs mij kwam toen ook de eerste tekenen van RSIquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, okee, zulk soort dingen zou je dus ook gewoon kunnen toepassen bij tennisgames en allerlei andere zaken, maar dat gebeurt (haast) nooit...
Dus dan maar de gordijnen dicht doen als je gaat gamen, en het bezoek afzeggen voordat iedereen ziet hoe erg je voor lul staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat er geen zak aan is om irritant te gaan lopen doen met een stickje
[..]
Nou, bijna hetzelfde
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat er geen zak aan is om irritant te gaan lopen doen met een stickje
Ja.quote:[..]
Nou, bijna hetzelfde
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij kwam toen ook de eerste tekenen van RSI
Ga jij even een tennis game spelen en constant met je duim de C-stick heen en weer gooien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:27 schreef peristilius het volgende:
Oh ja, zwaaien met een remote is leuker, ook al 'hoef je maar hele kleine bewegingen te maken hoor'.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dan maar de gordijnen dicht doen als je gaat gamen, en het bezoek afzeggen voordat iedereen ziet hoe erg je voor lul staat.
Waarom zou je dingen gaan bashen? Ik vraag me alleen af waarom developers niet eerder zulk soort 'vrije controls' toegepast hebben, omdat het wel mogelijk is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk trouwens die steeds terugkerende discussiesLaat ik eens in het 360 topic gaan vertellen dat HD niets toevoegd aan gameplay en dat de 360 weer enkel race en schietspellen krijgt.
Ohw, en in het PS3 topic dat hij veel te duur is, online weer niet met live kan concurreren en dat de controller weer hetzelfde uiterlijk heeft
Omdat je dan je vingers molt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom zou je dingen gaan bashen? Ik vraag me alleen af waarom developers niet eerder zulk soort 'vrije controls' toegepast hebben, omdat het wel mogelijk is.
Nee want dan zou je bewust gaan bashen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk trouwens die steeds terugkerende discussiesLaat ik eens in het 360 topic gaan vertellen dat HD niets toevoegd aan gameplay en dat de 360 weer enkel race en schietspellen krijgt.
Ohw, en in het PS3 topic dat hij veel te duur is, online weer niet met live kan concurreren en dat de controller weer hetzelfde uiterlijk heeft
Met een Xbox controller zou ik dit makkelijk kunnen hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ga jij even een tennis game spelen en constant met je duim de C-stick heen en weer gooien.
Gaat je duim dood aan.
Dus gaat het erom dat je druk gaat staan zwaaien met je controller?quote:Het hele idee van de mote is sowieso dat het een stuk intuïtiever bent en dat jouw acties vertaald worden naar de game. Met een stickje haal je dit allemaal weg.
DUS.
Of blijft de volgende keer weg.quote:[..]
Het bezoek doet lekker mee![]()
Met een Nintendo controller wel ja.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, zwaaien met een remote is leuker, ook al 'hoef je maar hele kleine bewegingen te maken hoor'.[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk trouwens die steeds terugkerende discussiesLaat ik eens in het 360 topic gaan vertellen dat HD niets toevoegd aan gameplay en dat de 360 weer enkel race en schietspellen krijgt.
Ohw, en in het PS3 topic dat hij veel te duur is, online weer niet met live kan concurreren en dat de controller weer hetzelfde uiterlijk heeft
Ik wil die ook al hebben jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Egamer het volgende:
Excite Truck filmpjes
Deze game wordt echt een toffe arcade racer.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:32 schreef peristilius het volgende:
Dus gaat het erom dat je druk gaat staan zwaaien met je controller?
mwachquote:Of blijft de volgende keer weg.
Dan doe je toch echt iets niet goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel als ik een PS2/Cube controller gebruik.
Toch wel, maar met name de PS2 controller is een matig ontworpen rotding imhoquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets niet goed![]()
En dat al bijna drie generatiesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Toch wel, maar met name de PS2 controller is een matig ontworpen rotding imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |