Dat is die pukkelcrème!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:19 schreef pluisje het volgende:
Voor het Beautynieuws van deze maand hebben we de Celestial creme getest, zie Beautynieuws: smeren met chocolade!
Gezelligquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef Anitra het volgende:We hebben de helft van het water uit het bad gespetterd
Blue skies is lekkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef MissFrodo het volgende:
Vava wilde je de Blue Skies nog steeds??
Wow Anitra! Mijn persoonlijke lushbijhouder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Anitra het volgende:
Dat was enzymion toch bij jou?
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef MissFrodo het volgende:
Vava wilde je de Blue Skies nog steeds??
goed he?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef Make-Yourself het volgende:
omg!....108 topics inmiddels over "zeep"......
..stuhr![]()
Wonderen bestaan nog steedsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef Make-Yourself het volgende:
omg!....108 topics inmiddels over "zeep"......
..stuhr![]()
Ow, dat klink niet zo fijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef MissFrodo het volgende:
Gaat nog niet zo goed met mij. Heb sinds zondag diarree, ben vandaag wel al de hele dag uit bed. En gelukkig heeft mijn lieve vriend babybillendoekjes voor mij gehaald, wcpapier kan ik nu niet hebben.
Vava ik heb je mail gekregen en ga je zo een email terug sturen!
Rehab was meest verkocht zei ze, dus ik ging er maar even vanuit dat die heel goed was hehe. De Buffy is wel superquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ow, dat klink niet zo fijnnou
![]()
@ Avani, ik ken ze geen van allenWel van naam trouwens
Hmm, ik was m'n haar eigenlijk altijd 's avonds, omdat het daarna echt voor geen meter zit. Droog, slap en niet goed gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:36 schreef MissFrodo het volgende:
Buffy is inderdaad erg fijn.
Van Rehab wordt je lekker wakker 'sochtends.
Coolaulin deed bij mij niet veel maar ruikt wel lekker.
Daar zal vast geen Lushwinkel zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MissFrodo het volgende:
Oh dom van me vergeet ik dat erbij te zetten. Kreta wordt het deze keer.
ik vertrek op 4 juni ook naar Kretaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef MissFrodo het volgende:
Ik ga 6 juni op vakantie naar Griekenland, lekker 2 weekjes.
En natuurlijk gaan er wat Lush dingetjes mee!
Minimeetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
ik vertrek op 4 juni ook naar KretaGrappig
![]()
...en dat komt door die zeep?....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef MissFrodo het volgende:
Gaat nog niet zo goed met mij. Heb sinds zondag diarree, ben vandaag wel al de hele dag uit bed. En gelukkig heeft mijn lieve vriend babybillendoekjes voor mij gehaald, wcpapier kan ik nu niet hebben.
Chersonissos is tof! Ik heb de beste vakantie van m'n leven daar beleefd. Alvast enorm veel plezier, en ga zeker naar Starbeach!quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb er ook echt heel veel zin inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Chersonissos is tof! Ik heb de beste vakantie van m'n leven daar beleefd. Alvast enorm veel plezier, en ga zeker naar Starbeach!
Eerst leren!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt heel veel zin inEn ik zal er aan denken om naar Starbeach te gaan!
Haha ja misschien ook wel belangrijkquote:
Ik hoop het ook MF!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:27 schreef MissFrodo het volgende:
Iedereen bedankt voor het meeleven, voel me nog steeds vreselijk en hoop dat het snel overgaat.
Ahh shitquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef MissFrodo het volgende:
Heb net de dokter maar eens gebeld, maar het mag een weekje duren voordat ik aan de bel mag trekken zucht
En geen afzenderquote:Dit konijntje ligt al op jou te wachten sinds het vervelende gebeuren met de enquete. Hij had nog geen tijd gehad om dwars door het land te hoppen vandaar dat hij nu maar met de post komt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |