Hoelang duurde het voor het weg was? Ik smeer nu nl. ongeveer een week op een paar plekken op mn arm, maar zie nog geen verschilquote:Op zondag 21 mei 2006 15:03 schreef Bob. het volgende:
Ik hou van dreamcreamde jeuk en uitslag die ik altijd op mn ellebogen had is opeens weg
![]()
![]()
Ik heb verschillende in gebruik, New, Hybrid, Ultimate Shine, Reincarnate en Trichomania. Bij allemaal is mijn haar heel snel vet.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:20 schreef Maeghan het volgende:
Vava: welke shampoo gebruik je dan? Want met Jumping Juniper en Back for Breakfast heb ik echt nooit last van te vet haar. En ook nu ik I Love Juicy & Veganese gebruik, hoef ik zelfs langer dan ooit m'n haar niet te wassen.
Van Trichomania krijg ik ook jeuk trouwens.
Iets van een week denk ik, er zitten nog wel een paar plekjes hoor maar het is veel minder en jeukt teminste niet meer. Hopelijk zal het bij jou ook nog gaan werken!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor het weg was? Ik smeer nu nl. ongeveer een week op een paar plekken op mn arm, maar zie nog geen verschil
jumping juniper is voor vet haar, helpt hier heel goedquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb verschillende in gebruik, New, Hybrid, Ultimate Shine, Reincarnate en Trichomania. Bij allemaal is mijn haar heel snel vet.
Hmm... dan zou ik die nog wel eens kunnen proberen idd.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jumping juniper is voor vet haar, helpt hier heel goed![]()
Tuurlijk! Alleen weet ik niet hoe ik die Happy Pil doormidden krijg. Ik wil van allebei de helften een stuk, zonder hem in tig stukjes te vermorzelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:11 schreef Vava het volgende:
Kom je dan straks vertellen wat je van Happy Pill vond?
Geen idee, om die reden heb ik een hele in bad gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alleen weet ik niet hoe ik die Happy Pil doormidden krijg. Ik wil van allebei de helften een stuk, zonder hem in tig stukjes te vermorzelen.
Ja joh..quote:Op zondag 21 mei 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker Shir.
En het is 17 Cherry Lane, zonder de street.
Hoe groot is jouw bad?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar no way dat ik een hele Happy Pill erin ga gooien. Daar is ie te groot voor.
Gewoon, een normaal ligbad.quote:
Alles behalve dingen die ontvetten dus ;-)quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb verschillende in gebruik, New, Hybrid, Ultimate Shine, Reincarnate en Trichomania. Bij allemaal is mijn haar heel snel vet.
Maar het idiote is, en dat is ook de reden dat ik Trichomania heb gekocht, is dat mijn haar als het net gewassen is enorm droog is en het pluist ook snel. Ik heb raar haarquote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Alles behalve dingen die ontvetten dus ;-)
Ontvettende dingen: jeneverbessen en citrus.
Trichomania is voor droog haar, en als je shampoo en conditioner in één gebruikt dan zit je dus vette zooi (cacaoboter) in je haar te smeren, dat is ook geen goed plan. Ultimate Shine ken ik niet, maar New heb ik ook en is idd meer voor normaal haar. Als ik m'n haar dagelijks was is het geen probleem, ik sport toch veel nu dus dan douche ik ook veel, maar m'n haar wordt er ook niet zo zacht en glanzend van als van I love Juicy en het krijgt niet zo veel slag als met Back for Breakfast + Fuel, of Tramp + Jungle.
Dat is toch geen nieuwsquote:Op zondag 21 mei 2006 21:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar het idiote is, en dat is ook de reden dat ik Trichomania heb gekocht, is dat mijn haar als het net gewassen is enorm droog is en het pluist ook snel. Ik heb raar haar![]()
Nee okay, voor de mensen die mijn hoofd ooit irl gezien hebben is het algemeen bekendquote:
Op zich vond ik de geur niet echt sterk, ik denk dat je daarvoor inderdaad een hele moet gebruiken.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef Vava het volgende:
Hij schuimt idd anders dan normale bruisballen, ik heb de bruisende pill stiekem nog als scrubblokje gebruiktmaar een halve was wel genoeg? Rook hij wel sterk nu bij jou?
Verder kijk ik uit naar de dag dat ik weer normaal kan douchen, nu is het voornamelijk gestuntel met om mijn ene hand een plastic zak en mijn andere hand die voor 2 moet werkenonhandig dus, kan niet eens AOBS gebruiken
Met een hele is de geur sterker dan ik gewend was van andere bruisballenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich vond ik de geur niet echt sterk, ik denk dat je daarvoor inderdaad een hele moet gebruiken.
En wanneer mag je hand uit het verband dan?
Pfft...good luck in ieder geval!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Met een hele is de geur sterker dan ik gewend wasen erg lekker!
Mijn hand zit in elk geval nog tot en met woensdag in het verband waar hij nu in zit, donderdagochtend ga ik hier naar het ziekenhuis om een nieuwe foto te laten maken en te kijken hoe het er nu mee is![]()
Ach ja.... ik zal het wel zien, kan er weinig aan doen verder... maar bedankt iigquote:
Dat lijkt me een prima beloning!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:57 schreef Bob. het volgende:
Mijn eerste examen is achter de rug
Ik denk dat ik maar even met mezelf afspreek dat ik weer naar de Lush mag als ze allemaal voorbij zijn![]()
Waarom zo'n haast?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef MissFrodo het volgende:
Was inderdaad meteen weer mijn bedje ingegaan en ga nu pas bestellen, kon net mijn hersentjes er niet bijhouden.
Ik wil de spulletjes graag voor mijn vakantie binnen hebben vandaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom zo'n haast?
Kun je niet even een paar daagjes wachten?
Je kunt hem ook als nachtcreme gebruiken, dan is dat minder een probleemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:32 schreef Bob. het volgende:
Hm ik heb wel een vrij droge huid dus ik denk dat het wel goed uitkomt dat hij vet is! Al is dat langzaam intrekken wel vervelend![]()
Hahaha was het zo'n waterballetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef Anitra het volgende:
Ja dat heb ik idd ook met celestial Vava. Ik heb nu die ultraliht en die vnd ik echt super en voor de nacht heb ik skin shangri la.
je pakketje gaat trouwens zo naar et postkantoor, doosje heeft even moeten drogen toen ik samen met mijn zoon in bad was geweest vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |