Ik was er begin vorige week, en toen hadden ze wel Snowfairy, maar verder niets gezien wat oud was.. Misschien even bellen om het zeker te weten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:13 schreef Sanne het volgende:
Weet iemand of ze in Den Bosch nog oude douchegels hebben?
Ik zou zo graag nog een flesje Freeze scoren, ben super zuinig met het laatste restje.
ja maar ja maar stel het is HET product...dan baal je extra als ie op isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:32 schreef Maeghan het volgende:
Ik koop discons juist gauw voor ze eruit gaan, zodat ik ze in ieder geval eens geprobeerd heb.
Ach, ik rook gewoon wat minder, heb gisteren een pakje sigaretten gekocht en daar kan ik nog wel even mee vooruitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:12 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, bij de goed gesorteerde sigarenboer kun je een klein apparaartje kopen. Daar leg je je vloeitje op en daarop je shag en dan met 1 hand rollen, tada shaggie gerold!
Ik hoop dat dat nog bestaat en anders misschien stoppen met roken?
Kijk, een geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ach, ik rook gewoon wat minder, heb gisteren een pakje sigaretten gekocht en daar kan ik nog wel even mee vooruit
Ik heb allen niks om te ruilen, of je moet interesse hebben in een flesje Skin Sin van 100 ml.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef MissFrodo het volgende:
Oh ja dat zou kunnen.
Ik heb er een stukje van gebruikt om te kijken of mijn huid het lekker vond.
Het was geen succes.
Ooohh, ik is nieuwsgierig.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef noekje het volgende:
Ik heb geruild en krijg binnenkort de Flosty Gritter en de Sunny Side bbs. Blij:-)
Thanks!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef Aarti het volgende:
Anitra, ik zag vandaag bij de Lush Kalverstraat nog twee halveliterflessen Assissi staan
Ik heb zelf gekocht:
Skin Drink
Sweet Japanese Girl
Two Timing Tart
17 Cherry Lane
Klinkt spannend!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef noekje het volgende:
Ik heb geruild en krijg binnenkort de Flosty Gritter en de Sunny Side bbs. Blij:-)
Mooi!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:39 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, het zeepje is aangekomen!!!!!
Lekker hoor dank je wel!
Ja morgenochtend ga ik weer in Duitsland bestellen.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
morgen doe je weer een grouporder missfrodo???
Da's grappig, mijn haar wordt juist veel langzamer vet met lush dan met normale shampooquote:Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Vava het volgende:
Mijn haar wordt veel te snel vet van die shampoo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |