Ojaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee nee, daar zitten alleen maar zeepjes in waar je weer over uit kan glijden.
Ik zag het vanmorgen pas toen ik voor de spiegel stond, dacht dat ik een rare vlek had tot ik beter keekquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Volgende keer ook maar op je nekje smeren dus![]()
Ik ben toch niet zo héél blij met m'n ultralight.....'t is toch een beetje te vettig voor mijn huid.......mensen zetten nog net geen zonnebril op als ik ze tegemoet glim........en met mijn donkere huid heb ik het ook niet écht nodig natuurlijk........
![]()
Dan zal hij er morgen zijn, ik was net op het nippertje bij de brievenbus dus misschien was hij al geleegd (was vergeten te kijken op de brievenbus naar de laatste lichting)quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:24 schreef MissFrodo het volgende:
Vava balen joh, zag dat je het zakjes idee al ontdekt had. Ik heb je envelop nog niet binnen gekregen, zal morgen wel komen. Ik laat het je weten.
Mocht ik je ergens mee kunnen verblijden, proefje van iets ofzo, laat het me dan maar even weten.
Pop in the bath bedoel je? Zo ja, ja die heb ik en ben er al mee in bad geweest ook. Heerlijk!quote:
Heerlijke creme he, die Ultralight, de fijnste van Lush tot nu toe vind ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zag het vanmorgen pas toen ik voor de spiegel stond, dacht dat ik een rare vlek had tot ik beter keekMijn gezicht heeft van die witte plekken die moeten wel beschermd worden. Idd volgende keer mijn nek mee smeren
Ik had er geen last van dat hij te vetig is voor mijn huid gelukkig.
Noekjeheb jij hem al?
![]()
Vavaje lijkt wel op 1 van de vrienden die mee was, hun gingen rennen en de duitsers waren zo slim om folderuitdelers neer te zetten op het moment dat de zaal open ging, die vriend had dus een botsing en ging languit, hij liep nog slechter dan mij vanmorgen
Btw heb jij je eggsnog al gevonden?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Vaav, dat kaartje is hier nog niet aangekomen.
Ik bedoelde idd Pop in the bathquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Pop in the bath bedoel je? Zo ja, ja die heb ik en ben er al mee in bad geweest ook. Heerlijk!
Zo nee, neh die heb ik niet.
Dat vind ik lief van jequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Dan gaat die ook in de het doosje zo!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:42 schreef Vava het volgende:
Jahoor, een hand is genoeg...
Mijn Eggsnog is foetsie maar Tea Tree lipbalm heb op open gekregen op de volgende manier: blikje op mijn linkerarm duwen en met rechterhand opendraaien, ja je wordt wel vindingrijk op zo'n manier!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Iemand die Eggsnog met één hand openkrijgt vind ik echt knap ;-)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
Lushen is wel lastiger met één hand trouwens
Shaggie rollenquote:
Heb je daar geen hulpstukken voor?quote:
Hmm... ik ben morgen toch in Bredaquote:
Excuus voor het bedroevend lage niveau. Pop in the bath!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:28 schreef Maeghan het volgende:
Wat een niveau vandaag zeg ;-)
Pop in the Bath, Hard, Soft en Comforter staan op de UK site.
enquote:Volcano has evolved. It was always a foot mask for feet which have the ability to knock people senseless at twenty paces (and we mean that in a bad way) to refresh them, take away odours and fight the bacteria which cause unacceptable stinkiness. Now, in recognition that seriously offensive feet need more than one treatment at a time, we have put it into a bigger pot and added a small amount of preservative so that you can keep it as long as you need to treat your feet several times and give them a fighting chance of re-joining polite society. It contains deodorising tomatoes and potatoes, deep cleansing clays and essential oils which bash microbes into an ineffectual heap. This way you don't have to keep going back to Lush to buy new little pots, but don't let this stop you visiting us with your nice new feet.
Verder zijn daar de Pop in the Bath, Hard & Soft Shampoo Bars, Happy Soap enzo ook al verkrijgbaar én hebben ze daar nog Tramp en Freeze gewoon in 't assortiment.quote:This gift is for men. We all know that if they hang around long enough, all men start using Lush products even if they send other people in to buy them. Why not invite a nice man to join the world of Lush with his own box of stuff: Ambrosia shaving cream and three citrus scented man-friendly things to get him clean and smelling fresh and fruity.
*notitie maakt...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok... Die Volcano zou ik best wel eens willen proberen.
Als ik het zie dan he... want NY is best grootquote:
Er zitten er twee op Broadwayquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:33 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Als ik het zie dan he... want NY is best grooten ik heb maar 8 dagen (-2 voor reizen)
Ik weet alleen niet precies hoe duur 'ie is... ff GWK site kijken wat het potje moet kostenquote:
Ik was er begin vorige week, en toen hadden ze wel Snowfairy, maar verder niets gezien wat oud was.. Misschien even bellen om het zeker te weten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:13 schreef Sanne het volgende:
Weet iemand of ze in Den Bosch nog oude douchegels hebben?
Ik zou zo graag nog een flesje Freeze scoren, ben super zuinig met het laatste restje.
ja maar ja maar stel het is HET product...dan baal je extra als ie op isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:32 schreef Maeghan het volgende:
Ik koop discons juist gauw voor ze eruit gaan, zodat ik ze in ieder geval eens geprobeerd heb.
Ach, ik rook gewoon wat minder, heb gisteren een pakje sigaretten gekocht en daar kan ik nog wel even mee vooruitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:12 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, bij de goed gesorteerde sigarenboer kun je een klein apparaartje kopen. Daar leg je je vloeitje op en daarop je shag en dan met 1 hand rollen, tada shaggie gerold!
Ik hoop dat dat nog bestaat en anders misschien stoppen met roken?
Kijk, een geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ach, ik rook gewoon wat minder, heb gisteren een pakje sigaretten gekocht en daar kan ik nog wel even mee vooruit
Ik heb allen niks om te ruilen, of je moet interesse hebben in een flesje Skin Sin van 100 ml.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef MissFrodo het volgende:
Oh ja dat zou kunnen.
Ik heb er een stukje van gebruikt om te kijken of mijn huid het lekker vond.
Het was geen succes.
Ooohh, ik is nieuwsgierig.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef noekje het volgende:
Ik heb geruild en krijg binnenkort de Flosty Gritter en de Sunny Side bbs. Blij:-)
Thanks!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef Aarti het volgende:
Anitra, ik zag vandaag bij de Lush Kalverstraat nog twee halveliterflessen Assissi staan
Ik heb zelf gekocht:
Skin Drink
Sweet Japanese Girl
Two Timing Tart
17 Cherry Lane
Klinkt spannend!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef noekje het volgende:
Ik heb geruild en krijg binnenkort de Flosty Gritter en de Sunny Side bbs. Blij:-)
Mooi!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:39 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, het zeepje is aangekomen!!!!!
Lekker hoor dank je wel!
Ja morgenochtend ga ik weer in Duitsland bestellen.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
morgen doe je weer een grouporder missfrodo???
Da's grappig, mijn haar wordt juist veel langzamer vet met lush dan met normale shampooquote:Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Vava het volgende:
Mijn haar wordt veel te snel vet van die shampoo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |