Nouja je hebt witte en rode.. in rood zit de r van.. jawel.. rechts..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja echt he...mn broertje is 2 x gezakt en wil nu zelfs stoppen met rijlessen!!!mn moeder had een pakket gekocht dus zn examen is al betaald...maar hij weigert gewoon nog verder te gaan
Vind het echt nep voor mn moeder want ze heeft er al zo veel geld aan uit gegeven....neem gewoon ff de moeite en leer je de tiefus, zo moeilijk is t nou ook weer niet
![]()
al stellen ze soms wel sneaky vragen hoor...zoals aan welke kant van de weg zie je paaltjes met witte reflectoren? Die vraag vergeet ik echt nooit meer geloof ik![]()
ik heb heel veel geluk gehad met theorie. in de 1e keer gehaald. ZONDER ook maar mn boek opengehad te hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:51 schreef Sylvana het volgende:
heel veel mensen onderschatten het gewoon ontzettend, denken dat ze het zonder te leren wel ff op hun sloffen halen, en dat is dus niet zo
stabiele wegligging..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja je hebt witte en rode.. in rood zit de r van.. jawel.. rechts..
Wat waren die 3 dingen ook weer waar lage bandenspanning slecht voor was?
- slecht voor je banden
- hoger verbruik
- ?
Je moet je rijbewijs na 10 jaar toch gewoon laten verlengen? Antwoord B lijkt me gewoon goed..?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef blup het volgende:
[..]
ik heb heel veel geluk gehad met theorie. in de 1e keer gehaald. ZONDER ook maar mn boek opengehad te hebben.
Ik had 6 fout, 1 stomme. "Hoe lang is je rijbewijs geledig?".
Ik ben er nog steeds niet over uit hoe je dit moet interpreteren...
Blijft altijd geldig
10 jaar
40 jaar
Ik had dus gegokt op A. want de foto verloopt wel eens waar na 10jaar, maar je rijbewijs blijft dan ook nog n maand geldig!
ik onthou t altijd door het te vergelijken met de lichten van de auto's, aan de rechter helft (je eigen helft) zie je RODE 8erlichten, dus heb je ook rode reflectoren...aan de linkerkant zie je WITTE voorlichten van de tegenliggers en heb je dus ook witte reflectoren...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja je hebt witte en rode.. in rood zit de r van.. jawel.. rechts..
Wat waren die 3 dingen ook weer waar lage bandenspanning slecht voor was?
- slecht voor je banden
- hoger verbruik
- ?
dan gaat ie t al helemaal niet meer afmakenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
of hij betaalt het zelf even verwend snotjong
Je rijbewijs blijft niet altijd geldig, het is een document dat na 10 jaar de geldigheid verliest.. je behoud wel altijd het recht om een nieuw rijbewijs aan te vragen (te kopen eigenlijk) tenzij je dus een rij ontzegging krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Je moet je rijbewijs na 10 jaar toch gewoon laten verlengen? Antwoord B lijkt me gewoon goed..?
Als ik je ma was zou ik het heel simpel stellen.. of je gaat door of je betaald het terug.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja echt he...mn broertje is 2 x gezakt en wil nu zelfs stoppen met rijlessen!!!mn moeder had een pakket gekocht dus zn examen is al betaald...maar hij weigert gewoon nog verder te gaan
Vind het echt nep voor mn moeder want ze heeft er al zo veel geld aan uit gegeven....neem gewoon ff de moeite en leer je de tiefus, zo moeilijk is t nou ook weer niet
![]()
al stellen ze soms wel sneaky vragen hoor...zoals aan welke kant van de weg zie je paaltjes met witte reflectoren? Die vraag vergeet ik echt nooit meer geloof ik![]()
ja alleen 1 probleem van een kale kip kun je niet plukken...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als ik je ma was zou ik het heel simpel stellen.. of je gaat door of je betaald het terug.
Als ik stop met zo'n reden weet ik vrij zeker dan mn moeder binnen een week mn spaarrekening wel even wat ligter maakt (en terrecht!)
Bij mij gingen ze de rijen langs en gaven iedereen zijn blaadje met het antwoord of je geslaagd was. Waarbij de vrouw die dat deed meteen even door de zaal schreeuwde hoeveel fouten je had.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
en hoe gaat het na afloop van zo examen. ze noemen nummers op?
Bij mij noemde ze geloof ik de tafelnummers van de gezakten op.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
pff die cd haal er nog steeds 7/8 fouten mee
zijn de vragen op het examen makkelijker dan die cd's daar zitten echt veel stinkvragen in.
uit boek gaat perfect.
Bij mij ook idd. Beide keren (zowel in 2005 als in 2006).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij mij noemde ze geloof ik de tafelnummers van de gezakten op.
Ja gelukkig woon ik niet meer thuis dus hoef ik me er niet zo heel erg aan t ergeren...maar hij zoekt t maar uit, vind t alleen echt zielig voor mn moeder...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
@ izzy:
Geef dat broertje van je een héél harde schop onder z'n kont! En wel nu!![]()
Hoe haalt ie het in z'n hoofd te stoppen terwijl alles voor hem betaald wordt..![]()
Mijn halfzus was destijds ook zo *dom* om na twee maal gezakt te zijn voor autotheorie er maar helemaal mee te stoppen. Ze heeft er daarna nooit meer iets mee gedaan, terwijl ze qua praktijk al op het moment voor examenaanvraag zat.
En nu heeft der 12 jaar jongere halfzusje na 6 keer der praktijk gehaald.. De aanhouder wint..
Je praktijk is al aangevraagd zonder dat je je theorie hebt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
echt vreemd vanaf maandag kan ik binnen 2 weken al het rijbewijs hebben, moet wel alles mee zitten. Theorie,TTT en gelijk slagen bij praktijk
heb praktijk om 9.50 is dat een goede tijd
bij mij zeiden ze de nummers die gezakt waren, die moesten dan meteen weg en als alle gezakten weg waren dan kregen de geslaagden hun papierenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
in de praktijk blijk vaak dat het theoretisch onmogelijk is je examen te halenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij zeiden ze de nummers die gezakt waren, die moesten dan meteen weg en als alle gezakten weg waren dan kregen de geslaagden hun papieren
Als je gewoon goed het boek doorleest en oefenexamens maakt dan moet je makkelijk kunnen slagen hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
in de praktijk blijk vaak dat het theoretisch onmogelijk is je examen te halen
ja is een pakket, het herexamen heb die ook al geboekt eventueel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Je praktijk is al aangevraagd zonder dat je je theorie hebt?![]()
dan ligt er wel erg veel druk op je, want dan moet je perse in 1 keer slagen, omdat je anders geen praktijk kunt doen op die vastgestelde datumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja is een pakket, het herexamen heb die ook al geboekt eventueel.
Dat heb ik ook gehad, mijn praktijk en theorie lagen 20 dagen uit elkaar. Een beetje druk is nooit weg, stress + motivatie = positieve stress. Als je een snelcursus neemt, dan wil je graag je rijbewijs neem ik aan. Als je dus de motivatie hebt kun je het ook gewoon.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan ligt er wel erg veel druk op je, want dan moet je perse in 1 keer slagen, omdat je anders geen praktijk kunt doen op die vastgestelde datumZou niks voor mij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |