Sorry.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:57 schreef GrupoBalanca het volgende:
- Edit
hey je was helemaal niet gestopt![]()
Ja daar was ik ook blij mee, ze had bij voorbaat al wat extra examendata besproken omdat het nu zo druk is bij CBR en als er iemand (er moesten een aantal leerlingen van haar afrijden deze weken) zou zakken kon ze ze snel een nieuwe plaats biedenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zo, relatief, snel weer mag iig.
Idd, ben je geslaagd, heb je je daadwerkelijke rijbewijs nog steeds niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je rijbewijs gehaald.....
In de autos? betekend dat dat je allemaal proefritjes kan gaan maken als we over 6 weken allebei bijna tegelijk gaan slagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij ook, omdat mijn vader in de auto's werkt zou ik het ook moeten kunnen![]()
Het is me nog vies tegen gevallen, hoewel het nu best goed gaat nu ik richting mijn examen toe werk
Nope, had je niet gezegd , want je staat niet in de OPquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:37 schreef Shirley het volgende:
Had ik al gemeld dat ik vrijdag om 3 uur moet rijden? Zo nee, dat is dit meteen mijn tvp.
Neeee...geen examen! Was het maar zo zeg.... Nee, gewoon een simpele rijles.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope, had je niet gezegd , want je staat niet in de OP
good luck iig
Veel succesquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef AirRaid het volgende:
morgen om 14.00 examen
Lol, was jouw heftruckexaminator wel serieus dan?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar menen denken altijd dat ik goed kan rijden, omdat ik teovallig veel van auto's weet![]()
Ach, ik heb mn heftruckrijbewijs ook pas na mn derde examen gehaald, en bij het 2e examen heb ik zlefs een ongeluk veroorzaakt
Balen hoor, dat is best zonde! Volgende keer beter!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef AirRaid het volgende:
gezakt
tot op het moment van instappen liep alles lekker, maar zogauw ik in de auto stapte, werd ik me een partij zenuwachtig.
ik kon mijn hoofd er totaal niet meer bijhouden waardoor ik een hoop onnodige fouten maakte. en die hebben me de nek gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |