Snap hem ook niet. Hij heeft een basisplaats bij Tsjechiė, dus een goed WK kan ervoor zorgen dat je een financiėle klapper maakt, nu mag hij onderin de Bundesliga gaan spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Galasek dus naar Nurnberg. Lijkt me niet de club waar ie op hoopte...
Heeft ie in ieder geval een basisplaatsquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Galasek dus naar Nurnberg. Lijkt me niet de club waar ie op hoopte...
Ik vind Galasek niet echt het type om naar een team te gaan waar hij mega veel kan verdienen.. Vind hem meer iemand die gewoon bij een club wil horen waar hij belangrijk is en goed in zijn vel zit...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap hem ook niet. Hij heeft een basisplaats bij Tsjechiė, dus een goed WK kan ervoor zorgen dat je een financiėle klapper maakt, nu mag hij onderin de Bundesliga gaan spelen.
Ik had hem dinsdag al besteld via de online shopquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:01 schreef Radegast het volgende:
Frank de Boer assistent zou ik leuk vinden.
Van der Vaart: weggepestquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
Al die spelers die gefrustreerd bij Ajax vertrekken (van der Vaart, de Jong, Galįsek), waar ligt dat toch aan?
Zou hem graag bij Ajax zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:08 schreef hroswith het volgende:
Gronkjaer kan ook op zoek naar nieuwe club...
Geef hem een seizoenskaart, zou ik zeggen, want binnen de lijnen hoeft 'ie van mij niet te komen.quote:
Ach het is natuurlijk geen toeval dat ex-spelers van ajax zich na hun vertrek vaak bijzonder negatief uitlaten over de club.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Van der Vaart: weggepest
De Jong: overloper
Galasek: gewoon door andere spelers voorbijgestreefd, en is daar gefrustreerd over
Nou nou, dat is ook weer overdreven. De meeste spelers hebben gezegd dat ze terug willen keren. Van der Vaart, De Jong, Chivu. Dan heb je Ibrahimovich die positief terugkijkt en zelfs de weggestuurde Escude raadt het iedereen aan om naar Ajax te gaan heeft 'ie onlangs gezegd. Geloof dat ook Van Damme pas zei dat 'ie geen enkele spijt had dat 'ie voor Ajax heeft gespeeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach het is natuurlijk geen toeval dat ex-spelers van ajax zich na hun vertrek vaak bijzonder negatief uitlaten over de club.
Het gaat er ook niet om dat spelers spijt hadden van hun tijd bij ajax maar het valt mij op dat er toch wel in sommige opzichten negatief gesproken wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook weer overdreven. De meeste spelers hebben gezegd dat ze terug willen keren. Van der Vaart, De Jong, Chivu. Dan heb je Ibrahimovich die positief terugkijkt en zelfs de weggestuurde Escude raadt het iedereen aan om naar Ajax te gaan heeft 'ie onlangs gezegd. Geloof dat ook Van Damme pas zei dat 'ie geen enkele spijt had dat 'ie voor Ajax heeft gespeeld.
nee de vleugelspelers die er nu staan stellen wat voorquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Geef hem een seizoenskaart, zou ik zeggen, want binnen de lijnen hoeft 'ie van mij niet te komen.
Ok als je het zo bekijkt klopt het welquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Van der Vaart: weggepest
De Jong: overloper
Galasek: gewoon door andere spelers voorbijgestreefd, en is daar gefrustreerd over
Ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet.
Laat die jongen eerst het vak maar een beetje bij een jeugdelftal of zoiets onder de knie krijgen.
Ik heb liever een door de wol geverfde, wat oudere trainer als assistent.
Laudrup, dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zie Frank als assistent niet zittenheeft toch nog geen enkele ervaring op gebied van coachen?
Laat Frank nog meer ff jong Ajax onder zijn hoede nemen. Zag liever Danny Blind als assistentof Laudrup...
Erfenis van het v/d Eyden-regime. Helaas.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat spelers spijt hadden van hun tijd bij ajax maar het valt mij op dat er toch wel in sommige opzichten negatief gesproken wordt.
Maar het zal allemaal wel meevallen als jij het zegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |