ik dacht eigenlijk dat bellick met zn auto daarvoor zou staan en hem kapot zou schietenquote:
Aflevering 21 zijn ze ontsnapt, deze week is de laatste aflevering van dit seizoen geweest (22) en daar waren ze al uit de gevangenis idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
? Heb ik een deel gemist ofzo?
Was die ontsnapping vorige week donderdag?
Volgens mij zit je in de verkeerde topicquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
is vanavondquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
oeps, ben niet zo fanatiekquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in de verkeerde topic![]()
Of pincetten op straat, zodattie een lekke band rijdtquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Of tak tussen de spaken steken.
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of pincetten op straat, zodattie een lekke band rijdt![]()
Wou net zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoor![]()
punaises daarentegen zullen hun werk een stuk beter doen![]()
Dat bedoel ik, maar was te moeiljik voor mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoor![]()
punaises daarentegen zullen hun werk een stuk beter doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Alleen antwoorden met ja of nee.
Alvast bedankt.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef magnifor het volgende:
Heb gehoord dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Alleen antwoorden met ja of nee.
Alvast bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |