Je moet inloggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Even vragen wat de rest van de wereld er van vindt
http://www.imdb.com/title(...)?d=43579868#43579868
Dat was volgens mij gewoon de piloot hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef glannie het volgende:
Was het nou niemand opgevallen dat Michael/Lincolns vader het vliegtuig nog instapte NET voordat het vertrok? Dat vond ik toch wel de mega-twist waar ik op zat te wachten
Heb niet alle posts even goed gelezen dus sorry als dit al gezegd is
of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
Ik vond hem (en vooral zijn haren) verdacht veel op een gewonde vegeta lijken hahaquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ben ik trouwens de enige die T-Bag strompelend/rennend door het bos er erg uit vond zien als Beavis uit Beavis en Butt-Head?weet niet waarom, maar zo liep ie qua houding ofzo :p
De deur zat al dicht... dan gaat de deur open en doet de piloot (degeen die het vliegtuig op dat moment al aan heeft) de deur weer dicht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was volgens mij gewoon de piloot hoor
Omdat hun vader weggegaan was heeft micheal de naam van zijn moeder gekregen en niet die van zijn vader.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef MisterICE het volgende:
Waarom hebben lincoln en michael ook alweer verschillende achternamen![]()
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat het vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:31 schreef glannie het volgende:
[..]
De deur zat al dicht... dan gaat de deur open en doet de piloot (degeen die het vliegtuig op dat moment al aan heeft) de deur weer dicht?
Lijkt me beetje wazig hoor
Dat was die chap, die tegen die vadsige man dat ze moesten vertrekken. Ze waren toch met z'n 2'en. Waarom zou de vader van Linc nou die deur dichtdoenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef glannie het volgende:
Was het nou niemand opgevallen dat Michael/Lincolns vader het vliegtuig nog instapte NET voordat het vertrok? Dat vond ik toch wel de mega-twist waar ik op zat te wachten
Heb niet alle posts even goed gelezen dus sorry als dit al gezegd is
of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
de vliegtuigquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat de vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.
In Amerika bedoelen ze dat je gek bent geworden als ze zeggen "You have gone haywire".quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Symer het volgende:
Nooit geweten dat Haywire niet z'n echte naam was.
Volgens mij waren ze het trapje gewoon vergetenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat het vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.
Tjah, alleen wat al eerder vermeld is. Maar voor zover ik weet zijn er nog geen super spoiler over seizoen 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ze is doodquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Wayne_Callies
Volgens deze informatie speelt ze mee in Season 2 !!!: dD :.d ;d; D; d;d; d; ;d:D:D:D :::ieeenennenenn!!11! ! Kekek
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Ze hebben hem ook niet echt dood gemaakt voor de serie hèquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef Syd het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is hij nog niet dood, als je goed kijkt ademt die nog, en hij zag er niet echt dood uit meer een soort shock.
Maar zo zag ik het
irritant? Nou, neejquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Zulks een anti-climax.
Het begint nu wel redelijk irritant te worden. Eerst een miniserie, toen een compleet seizoen, en nu waarschijnlijk 3 seizoenen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |