Sopranos, The Shield al gezien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef Cure het volgende:
Damn nog tot september wachtenZeker geen goede midseason-series om te volgen
Waarom? Mijn The Shield wat doe je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
Ipv The Shield zou ik trouwens The Wire kijken.
Jij bent gek..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
quote:
Helemaal mee eens, fantastische seriequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk hetquote:
Nee, moet er idd nog eens aan zien te komen. Staat al een tijdje op m'n listje maar die dvd boxen zijn redelijk aan de prijzige kant van die serie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk het![]()
Doe maar eerst voordat jedingen roept.....
![]()
Right, als er iets geen neppe bagger is is het The Shield wel, op bepaalde momenten kan het weleens gebeuren dat je denkt dat je naar een documentaire zit te kijken. Werkelijk meesterlijke serie. Vic Mackey wordt erg sterk neergezet door Micheal Chicklis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb het 1x gezien en dat is echt neppe bagger. vooral die hoofdrolspeler van the shield...![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig en een corrupte politieagent in LA is neppe bagger?![]()
Dat is Dr. Zoidbergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |