Wishfull thinkingquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef felic. het volgende:
Ik dacht dat je dat pepergeval in je aars had gedrukt![]()
Een 'happening' in het dagelijks leven doet jou denken aan een username op FOK!quote:
Alles in het dagelijks leven doet mij denken aan Fok.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een 'happening' in het dagelijks leven doet jou denken aan een username op FOK!
Leugens. BrauN is zelfs van mijn bestelde pizza aan het mee genieten. De rekel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:19 schreef BrauN het volgende:
Zojuist heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat TS helemaal geen pizza heeft besteld, maar dat enkel heeft geschreven om het verhaaltje smeuïger te maken!
Tussen Herr BrauN und mij ist alles koek en ei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Neem er een pintje bij en alles is vergeven en vergeten.
En dan was ik nu nog bezig geweest?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef The_Matrix het volgende:
Je had natuurlijk gewoon de korrels eruit kunnen vissen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon opeten, mietje!
Gaarne, C.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil je ook wel verwennen hoor.
Dus jij hebt de basisschool niet afgemaakt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef borisbanaan het volgende:
Dus BrauN heeft je pizza verneukt?
Nee, ik dacht zo dat dat toch geen zin hadquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dus jij hebt de basisschool niet afgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |