Een bekend hoofd.quote:
In 1991 overleed z'n zoontje van 6 na een ongeluk bij hem thuis. Z'n ex waarvan hij dan net gescheiden is pleegt vrij snel daarna zelfmoord. 9 jaar later trouwt hij met een andere vrouw om 2 jaar later prostaatkanker te krijgen waarna z'n tweede vrouw van hem scheidt. In 1993 trouwt hij voor de derde keer en sterft hij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een bekend hoofd.Wat is er tragisch aan hem?
Jeetje dat is idd echt tragisch. Ik denk trouwens dat hij in 2003 overleden is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In 1991 overleed z'n zoontje van 6 na een ongeluk bij hem thuis. Z'n ex waarvan hij dan net gescheiden is pleegt vrij snel daarna zelfmoord. 9 jaar later trouwt hij met een andere vrouw om 2 jaar later prostaatkanker te krijgen waarna z'n tweede vrouw van hem scheidt. In 1993 trouwt hij voor de derde keer en sterft hij.
Dr. David Banner werd groen als-ie boos werd. Gelukkig hadden ze in die tijd nog geen Windows XPquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nog nooit van gehoord... waar moet ik hem van kennen?
Ow hij speelde de Hulk in die Hulk-serie op tv??quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dr. David Banner werd groen als-ie boos werd. Gelukkig hadden ze in die tijd nog geen Windows XP![]()
Nou ja, de man die veranderde in de Hulk en daarna in gescheurde kleding weer bij zinnen kwam.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij speelde de Hulk in die Hulk-serie op tv??
Ja zo kan het ook gezegd wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, de man die veranderde in de Hulk en daarna in gescheurde kleding weer bij zinnen kwam.
Mot je nou weer een plaat van mij posten.......quote:
Moet je m'n mailbox er maar niet mee vol spammen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mot je nou weer een plaat van mij posten.......
Zal het niet meer doen meneer Herman....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je m'n mailbox er maar niet mee vol spammen.
Ja, Zquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:17 schreef Z het volgende:
Voetballert?
Het moeten wel wereldbands zijn wil ik je adviseren deze wedstrijd niet te kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Tong, ik moet kiezen tussen bandjes kijken of voetbal, heb je raad?
Goed en met jou, foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:25 schreef fotoloog het volgende:
Zo mooi !
Hoe is het met possie trouwens?
Mannen moeten voetbal kijken Z, daar zijn het mannen voorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Ups +downs,maar still alive and kicking...quote:
Heb jij nog wat van Bwennie gehoord, foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ups +downs,maar still alive and kicking...
Helemaal nietsquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:31 schreef pos het volgende:
[..]
Heb jij nog wat van Bwennie gehoord, foto?
Ik heb een tijdje al geen mail van haar ontvangenquote:
Ik zie geen plaatje,tong...alleen een groot leeg vlak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:42 schreef tong80 het volgende:
Mijn plaatje is een Italiaanse voetballer Pos.
Aha, nu welquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:44 schreef pos het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje,tong...alleen een groot leeg vlak.
Ik ga het ook niet te makkelijk maken, tongquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al aan Messie maar dacht er hangt geen Barca vlag achter
quote:Als je een topic wilt blijven volgen in je My Active topics-lijst, dan kun je dit doen door het plaatsen van een TerugVindPost, een TVP. Je geeft hiermee aan dat je nog niet inhoudelijk op de discussie wilt reageren, maar wel geinteresseerd bent in vervolg posts. Sommige mensen plaatsen een TVP omdat ze de discussie willen volgen, en niet willen reageren.
Afhankelijk van de policy van het forum, kan een moderator besluiten om jouw TVP post te verwijderen om een overzichtlijk topic te houden. Tegenwoordig verdwijnt het topic hiermee uit je My Active topics-lijst en wordt het gebruik ervan dus nutteloos. In de betreffende fora worden TVPs als vervuilend gezien en zijn ze niet gewenst, dus kijk uit waar je ze post.
Met name in B&H / US & ONZ niet wenselijk![]()
Hoi Diaanquote:
Het voetbal staat er wel op hoor en ik zit op de bank... dus kan wel meekijken, maar het interesseert me eigenlijk helemaal niets.quote:
Whehe. Hier precies hetzelfde. Ik ben maar gezellig met mijn zussen gaan bellen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Het voetbal staat er wel op hoor en ik zit op de bank... dus kan wel meekijken, maar het interesseert me eigenlijk helemaal niets.
Nou ja. Het klopt welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Tokay het volgende:
Zeg peace en Diaan, jullie hebben de twijfelachtige eer om vermeld te staan in deze lijst:
----> Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 19
Echt?quote:
Echt?quote:Neuken of geslachtsgemeenschap, coïtus of copulatie is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina.
Jij verveelt je echt he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Tokay het volgende:
Zeg peace en Diaan, jullie hebben de twijfelachtige eer om vermeld te staan in deze lijst:
----> Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 19
Hoe kom je dáár nou bij!quote:
Raad jij nou eerst mijn plaatje maar, dan krijg jij van mij weer een lap informatie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
Je bent maar weinig informatief vanavond Tokay.... Laat zijne tirannie het maar niet zien...
Tiran (Grieks τύραννoς = koning, alleenheerser) was in het oude Griekenland de benaming voor een type alleenheerser dat aan de macht gekomen was niet door uitverkiezing en evenmin door erfrecht, maar door een staatsgreep, steunend op een lijfwacht of militie. Vooral in de 7e en 6e eeuw v. Chr. werden vele Griekse stadstaten door tirannen geregeerd.
Hahahaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou bij!![]()
Ik heb net ook al twee lelijke foto's van Katie Holmes gepost in een SHO-topic.
Nee, een Amerikaan. Hij is hartstikke bekend (aan het worden) volgens mij.quote:
Geen idee, ik zapte wat, dus ik denk op een van de muziekzenders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef peaceman het volgende:
Waar zag je die clip?
Ja, Gavin DeGraw.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
Oh Gavin DeGraw?
quote:Gavin Shane DeGraw (4 februari 1977) is een Amerikaanse zanger/songwriter uit New York. Hij speelt tevens piano en gitaar.
Biografie
Gavin is opgegroeid in The Catskills (South Fallsburg) in New York. Zijn vader was een gevangenisbewaarder.
Gavin begon te zingen en leerde pianospelen toen hij acht jaar oud was. In zijn tienerjaren speelde hij samen met zijn broer Joey in verschillende coverbandjes en zijn broer drong er bij hem op aan om zelf liedjes te gaan schrijven.
Gavin ging naar Ithaca College met een muzikale beurs, maar verliet de school na een semester. Hij verhuisde naar Boston, waar hij naar het prestigieuze Berklee College of Music ging. Ondertussen zong hij in een rockband en gaf hij ook solo-optredens. Omdat hij zich beperkt voelde op school verliet hij na een jaar ook Berklee en keerde terug naar huis. Hij begon aan allerlei baantjes, terwijl hij ondertussen ook werkte aan zijn muzikale loopbaan.
Na een paar maanden werd Gavin opgemerkt door Debbie Wilson, eigenaar van een club, die meteen zijn manager werd. Zijn talent werd opgemerkt door Randy Sabiston, directeur van A&R, die hem een platencontract aanbood.
In de lente van 2002 tekende Gavin een contract bij J Records en begon hij te werken aan zijn debuutalbum Chariot met producer Mark Endert. Het album kwam in juli 2003 uit. Even tevoren werd zijn debuutsingle I don't want to be uitgebracht.
Er ligt trouwens nog een klein linkje tussen Gavin en Nederland. De basist van Gavin tijdens zijn tournees is de in Eindhoven geboren en getogen Whynot Jansveld. Whynot's echte naam is Wijnand, maar daar kunnen ze niets mee in Amerika. Whynot woont inmiddels al weer geruime tijd in New York en is freelance bassist.
Doen die tegenwoordig weer clips uitzenden danquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte wat, dus ik denk op een van de muziekzenders.
quote:
quote:
Dat heb je goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
De nieuwe weet ik niet. Hij is in ieder geval niet de coach van Barcelona. Dat weet ik dan nog net.
Nee, wyc, al hebben ze wel iets gemeenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Het is toch niet stiekem dezelfde man hè?
Vertel eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Voetbal natuurlijk. Daar weet ik verder niet zo veel van.
Ik weet wel wat buitenspel is.
quote:
Bandjes kijken, natuurlijk !quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Hoeft ook niet hoor, wyc....zat maar te plagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
oh, dat doe ik niet hoor. Zometeen is het toch fout en dan word ik weer voor 'vrouw' uitgemaakt.
En een volwassen man die naar 22 kerels gaat zitten kijken die hun benen scheren is een volbloed hetero wou je zeggen ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef pos het volgende:
homo
Raad mijn plaatje eens , tongquote:
Én ze rennen allemaal achter een bal aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En een volwassen man die naar 22 kerels gaat zitten kijken die hun benen scheren is een volbloed hetero wou je zeggen ?
![]()
Ik meen het echt, Th...vind een man die niets met voetbal heeft raarquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En een volwassen man die naar 22 kerels gaat zitten kijken die hun benen scheren is een volbloed hetero wou je zeggen ?
![]()
Laat mij maar lekker raar zijn dan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef pos het volgende:
Ik meen het echt, Th...vind een man die niets met voetbal heeft raar
Dat is toch die sukkel die, toen hij nog bij PSV zat, in zijn oog werd gestoken?... ff denkenquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker raar zijn dan.
Ik vind het testbeeld nog onderhoudender om naar te kijken dan die ellende.
Je hebt hem vanavond ongeveer een kwartiertje gezien, tongquote:
Bjorn van der Doelen dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Jas maar TH had het over muziek dus ik plats een muzikant. Kon wel voetballen idd
Lehmanquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef pos het volgende:
[..]
Je hebt hem vanavond ongeveer een kwartiertje gezien, tong
Heel goed, tongquote:
Ja, het is een schrijver. Met de naam Abdullah ben je warm, maar het is het nog nèt niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:46 schreef peaceman het volgende:
das die schrijver.. abdullah of zoiets?
100 graden Celsius, zoiets?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:02 schreef pyl het volgende:
Ik neem aan dat ik met Abdolah niet warm, maar heet ben. En als ik dan ook nog Kader zeg?
Ik vind het daarentegen het fijnst als iemand mij passeert.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:15 schreef Z het volgende:
Ik ben een plaatsje in de 'stand' opgeschoven zie ik net, is het gespam niet voor niets geweest, lekker. Gellius ook zie ik. Daar doen we het voor.
Toch een Nederlands schrijver.quote:Is het een Nederlands schrijver of is het toch een vrouw?
Jouw huidige toestand schrééuwt om een beterschapsplaatje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Gellius het volgende:
Ba, inberbaad.
Nee, Tokay, dit keer nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:06 schreef Tokay het volgende:
Whehe, het is hier uren stil en dan opeens twee plaatjes tegelijk.![]()
Is het een sportmeneer, pos?
Nederlanderquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef dolle_hond het volgende:
spanjaard?
Nee maar er is vaak op tv over hem gesproken en ook uitzendingen aan hem gewijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef Tokay het volgende:
Een televisiemeneer?
Jij bedoelt die knakker die destijds naar Paraguay is gevlucht ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Tokay het volgende:
Zit meneer in het criminele circuit?
Ik denk aan een van de Heineken-ontvoerders...
Juist, die bedoelde ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Jij bedoelt die knakker die destijds naar Paraguay is gevlucht ?
Frans heet-ie, meen ik.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Tokay het volgende:
Zit meneer in het criminele circuit?
Ik denk aan een van de Heineken-ontvoerders...
Idd Frans Meijerquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bedoelt die knakker die destijds naar Paraguay is gevlucht ?
Frans heet-ie, meen ik.
'Raad de gok m.b.t. het plaatje'...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef Tokay het volgende:
Juist, die bedoelde ik.
De variaties op het thema zijn eindeloos.quote:
Hoe doen de buren 't eigenlijk ?quote:
Laat me niet lachen. De buurtjes kunnen heden ten dage nog wat van ons leren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
Hoe doen de buren 't eigenlijk ?
Nog even informatief als immer tevoren ?
Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:49 schreef Z het volgende:
Die stond vanochtend nog in muziek trivia.
't zou zomaar kunnen.quote:
Allicht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Dat is dan weer wel cool
When the kids are United ?
Helaas; dat is niet het goede antwoord, maar wat meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Tokay het volgende:
Voor de vorm zal ik maar wat roepen: Scissor Sisters.
U heeft meer dan gelijk, TH:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Helaas; dat is niet het goede antwoord, maar wat meeromtrent deze scharenzusjes zou natuurlijk een welkome aanvulling op het spelletje zijn...
Tot zover dequote:Scissor Sisters is a five-piece American glam rock band strongly influenced by the gay-club scene of New York City and named after a lesbian sex position (see tribadism). The group was formed with the full name Dead Lesbian and the Fibrillating Scissor Sisters in 2001 by lead vocalist Jake Shears (born Jason Sellards) and keyboardist/bass guitarist Babydaddy (born Scott Hoffman). The other members are Ana Matronic (born Ana Lynch, lead vocals), Del Marquis (born Derek Gruen, guitar), and Paddy Boom (born Patrick Secord, drums). Although not as yet an "official" Scissor Sister, in live shows and performances they are backed on keyboards by John "JJ" Garden, son of Graeme Garden of The Goodies. The lyrics of their songs, largely written by Shears and Babydaddy, are known for their mixture of wit and tragedy.
Overview
Their first single "Laura" had a limited release in 2003 (reaching #54 in the UK singles chart), but received little attention except from British music paper New Musical Express. Also that year, the atmospheric "It Can't Come Quickly Enough" played under the credits of the New York club film Party Monster and appeared on its soundtrack. The group came to prominence in 2004 with the release of "Comfortably Numb" (reaching #10 in the UK), a disco-style cover of the Pink Floyd song which features Paul Leschen on piano and keyboards. This was followed by fan favourite "Take Your Mama" (#17 in the UK), a re-release of "Laura" (#12 in the UK), the ballad "Mary" (#14 in the UK), and the randy "Filthy/Gorgeous" (#5 in the UK). All the singles came from the self-titled debut album Scissor Sisters, which reached #1 on the UK albums chart and became the best selling album of 2004, beating their closest rival Keane by just 582 copies. The songs on the album dealt with a number of subjects and issues in a variety of styles, from crystal meth abuse in "Return to Oz", to Jake Shears' deep platonic love for his best friend in real life, Mary, in the song of the same name. Sadly, she died of a brain aneurysm in mid April, 2006, an occurence at which the band were understandably said to be incredibly distraught. In late 2004, Shears and Babydaddy co-wrote and produced the hit "I Believe in You" for Kylie Minogue.
At the 2005 Brit Awards, the group won all the awards they were nominated for: International Group, International Breakthrough, and International Album. It was the first time in the Awards history that an act won all three International categories. They also opened the show with "Take Your Mama", on a set made by The Jim Henson Company.
The band won a GLAAD Media Award for Outstanding Music Artist on March 28, 2005. On July 2, 2005, the group performed at Live 8. Their set included the previously unheard song "Everybody Wants the Same Thing".
They have received a lot of attention in the United States by VH1 and magazines such as Out and Entertainment Weekly. So far in the U.S., two videos have received play: the "Take Your Mama" clip and the second "Laura" clip. They have also been interviewed on VH1's website and Del Marquis had been interviewed by the music section of IGN.com. As their early successes have been almost exclusively in Europe, they are often mistaken in the U.S. for an import band despite their New York roots. It is a little known fact that there are several tracks recorded by the band before their eponymous debut which were never released; these tracks have entered the fan community and, although sometimes difficult to find, can be obtained freely. These songs include "Someone to Touch", "Bicycling with the Devil" and "Monkey Baby".
Their music is evidently influenced by Elton John (Shears' singing, particularly, sometimes sounds uncannily like Elton, while "Take Your Mama" echoes Elton's "Little Jeannie"), the Bee Gees, Duran Duran ("the reason we got into music"), Supertramp, Queen and various other dance, rock, and funk acts, and they are the first to point out that their music in general is hard to categorize. They are renowned for strong live performances, and count David Gilmour of Pink Floyd, Roger Daltrey of the Who, U2 and Elton John among their fans. They were the opening act for Duran Duran's 2004 reunion tour and opened for U2 on some of their UK dates for the Vertigo Tour.
Scissor Sisters' CDs, records, and DVDs feature artwork by an English illustrator named Spookytim, who has a studio in Brighton called Studiospooky. The artwork is created by a wide variety of techniques and mixes traditional paper-based processes with digital and photographic elements in order to reflect the multi-referential nature of the band's music.
Several fan societies have sprung up in the official forums. These include the "Jake Groupies", "Ana Matronic Appreciation Society", and the "Scissor Sisters Party Bus", the latter two having spilled over to their own sites. The band have a healthy relationship with the fan community, even holding a small private gig for select forum members on August 14th 2005, at which a number of new tracks were previewed, and fans had the opportunity to give birthday cards and presents to Ana Matronic. In the fan community, those fans who hold a special affinity for Ana are known as "nuns".
The group were one of the headlining acts at the British V Festival in 2005, where they collaborated on stage with Scottish rock group Franz Ferdinand to perform a cover version of David Bowie's "Suffragette City".
The second album
Recording of their second album began at band member Babydaddy's apartment in May 2005. Sneak previews of new songs have been played at live shows, including "Everybody Wants the Same Thing", performed at the Live 8 concert, "Paul McCartney", "I Can't Decide", "Hybrid Man", "Forever Right Now" and "Hairbaby". The latter is possibly the only song by a pop band inspired by the phenomenon of tumours containing partially formed foetuses. Recordings are taking place at Discoball, their own studio. The band fulfilled one of its oldest dreams: Elton John collaborated in the song "I Don't Feel Like Dancing", in which Babydaddy plays a banjo. According to Jake Shears, this album will be a combination of sixties-era psychedelia and glam rock.
The second album is scheduled to be released summer 2006 in the UK. In the leadup to this release, the band are to play several gigs in the USA, continental Europe and Japan. They are currently an opening act for Depeche Mode's 2006 Tour. Their first gig in the UK for promotion of the second album is scheduled for September.
2006 performances at the Bowery Ballroom in New York, and the Coachella Festival have allowed for the band to showcase an array of songs taken from the new album 'project'. Rumours are currently circulating that the album will consist of just ten tracks. Expected songs from the new project are:
I Don't Feel Like Dancing
I Can't Decide
Hairbaby
She's My Man
Kiss You Off
The Other Side
Everybody Wants The Same Thing
Forever Right Now
Ooh (The Blues)
Land Of A Thousand Words
Paul McCartney
Makin' Ladies (Expected b-side)
Hybrid Man
[edit]
Discography
[edit]
Albums
The Scissor Sisters' first albumThe Demo Album - (2003)
Scissor Sisters - (2004) #1 UK
Remixed! - (2004)
[edit]
Singles
Laura - (2003) #54 UK
Comfortably Numb - (2004) #10 UK
Take Your Mama - (2004) #17 UK
Laura (Re-Release) - (2004) #12 UK
Mary - (2004) #14 UK
Filthy/Gorgeous - (2005) #5 UK
Everybody Wants The Same Thing - (Expected 2006)
DVDs
We Are Scissor Sisters... And So Are You - (2004)
Live 8 - (2005)
quote:
quote:Bon soir - Frans
Good evening - Engels
Buona sera - Italiaans
Selamat malam - Indonesisch
Guten Abend - Duits
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef wyccie het volgende:
Tokay, het is Celsius, en niet Celcius.
En een van die mensen op jouw plaatje heeft een informatief t-shirt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Treinhomo het volgende:Van de mensen op mijn plaatjes is er eentje inmiddels gestopt met roken.
Elementary, my dear pyl...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef pyl het volgende:
En een van die mensen op jouw plaatje heeft een informatief t-shirt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:49 schreef Z het volgende:
Die stond vanochtend nog in muziek trivia.
quote:Het originele bedrijf Atari was een pionier in arcadespellen, spelcomputers, en home computers, en hun dominantie op die gebieden maakte het tot het een belangrijke speler in de computerindustrie in de jaren '80. Het merk is op bepaalde momenten ook gebruikt door Atari games, een afzonderlijk bedrijf dat in 1984 afgesplitst is. De naam Atari is een term (当たり) uit het bordspel Go. De term betekent ruwweg, "Pas op, deze zet die ik doe is gevaarlijk voor u", gelijkaardig aan "Schaak" bij het schaakspel.
Jij denkt dat het een tattoo is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat het een jurk is.
Een tafelkleed?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat het een jurk is.
jaquote:
Joao it isquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef dartfanaat het volgende:
Jao Varela
Heeft ze een jurk met margrietendessin?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Schijnt het tegenwoordig te "doen" met een minstens 20 jaar oudere tv-presentatrice
Nee volgens mij is het Treblequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Een jaren tachtig T-shirt is het.
Ik dacht dat hij van de herenliefde was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Joao it is![]()
Schijnt het tegenwoordig te "doen" met een minstens 20 jaar oudere tv-presentatrice
Yep.quote:
quote:
Die doet alles voor een beetje media-aandachtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef pos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij van de herenliefde was.
De deelneemster van IJsland ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die doet alles voor een beetje media-aandacht
Op Nederland 3 is Nova.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef Tokay het volgende:
De deelneemster van IJsland ook.![]()
Tjonge, wat een triest evenement is dat Songfestival toch.![]()
En wel van het Songfestivalquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Allemaal mannen die niet van voetbal houden
Niet alleen wel van de herenliefde........ook (een van) de eerste die daar openlijk voor uit kwamquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef pyl het volgende:
Burgemeester Dales van Leeuwarden - wél van de herenliefde. Gewoon, ter informatie.
Welnee, Dart. Laat je niets op de mouw spelden. Dat bestond, in alle openheid, al in de Oudheid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Niet alleen wel van de herenliefde........ook (een van) de eerste die daar openlijk voor uit kwam
Ik kijk soms weleens tv om me lekker te kunnen verbazen/ergeren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef pyl het volgende:
Op Nederland 3 is Nova.
Vooral de Grieken wisten er wel raad meequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Welnee, Dart. Laat je niets op de mouw spelden. Dat bestond, in alle openheid, al in de Oudheid.![]()
Ja, en ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef pyl het volgende:
Da's de burgemeester van Naarden, Peter Rehwinkel. Ook al.
Dan heb je zeker het debat deze week helemaal uitgezien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik kijk soms weleens tv om me lekker te kunnen verbazen/ergeren.
Ik bedoelde natuurlijk een van de eerste burgemeestersquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Welnee, Dart. Laat je niets op de mouw spelden. Dat bestond, in alle openheid, al in de Oudheid.![]()
Ik in ieder geval wel. Normaal maak ik het niet zo laat, maar voor deze keer maakte ik een uitzondering.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb je zeker het debat deze week helemaal uitgezien?
Tot half twee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan heb je zeker het debat deze week helemaal uitgezien?
Wie is Monique?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus niet alleen Nova kan op je belangstelling rekenen![]()
O diequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Monique Sluijter.
Ik ken haar uit Italië, toen ze daar rond 1990 iedere avond als ornamentje in een ... eh ... nogal bedenkelijke show rondliep.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus niet alleen Nova kan op je belangstelling rekenen![]()
En wat denk je nu. Nu je R. V. 's verhaal gehoord hebt.quote:
Ik niet maar de Lord misschien welquote:
Naam : Monique Sluyterquote:
Dat had ze moeten doen, ja. Maar goed, dat mens is niet van ijzer, maar van schokbeton.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef dartfanaat het volgende:
En wat denk je nu. Nu je R. V. 's verhaal gehoord hebt.
Moet ze opstappen?
Hmmm, maar zo gaat het toch (bijna) altijd in Den Haag, dart? Heel vaak lopen crises met een sisser af...quote:Zelf vind ik van wel overigens. Bij het bericht "Zalm en Verdonk: kou is uit de lucht" (vandaag op teletekst, moest ik spontaan aan de ansichtkaart denken die het Kabinet Balkenende 1 stuurde.
Gek he?
Ondersteboven?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, ik heb mijn topje verkeerd om aan!
Achterstevoren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondersteboven?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat is Vivian Boelen.
De chick van Joaoquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat is Vivian Boelen.
Zij was héél lang met een fotograaf, Henny nogwat.quote:
quote:"Chick lit" is a term used to denote a genre of popular fiction written for and marketed to young women, especially single, working women in their twenties. The genre's creation was spurred on, if not exactly created, in the mid-1990s with the appearance of Helen Fielding's Bridget Jones's Diary and similar works; it continued to sell well in the 2000s, with chick-lit titles topping bestseller lists and the creation of imprints devoted entirely to chick-lit.
We zullen zien, wat er morgen uit het Kabinetsberaad komt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat had ze moeten doen, ja. Maar goed, dat mens is niet van ijzer, maar van schokbeton.
[..]
Hmmm, maar zo gaat het toch (bijna) altijd in Den Haag, dart? Heel vaak lopen crises met een sisser af...
Echt waar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Nederlandse Eurovisie-inzending van 2007
En wij moeten hun naam raden?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tong en ik zijn hun grootste fans![]()
Verdorriequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je nou de tv niet uitgedaan had na Nova, dan had je het geweten![]()
Ja hier ook, Scrut...ik ga er niet meer uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Regent het bij jou al pos? Hier is er weer net zo'n plensbui als gisternacht
Wel heel comfortabel, dat het iedere keer overdag droog is en 's nachts hoost.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef pos het volgende:
[..]
Ja hier ook, Scrut...ik ga er niet meer uitEn morgen lekker vrij
![]()
Ja, gelukkig wel. Alleen de wind moet gaan liggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel heel comfortabel, dat het iedere keer overdag droog is en 's nachts hoost.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |