Een bekend hoofd.quote:
In 1991 overleed z'n zoontje van 6 na een ongeluk bij hem thuis. Z'n ex waarvan hij dan net gescheiden is pleegt vrij snel daarna zelfmoord. 9 jaar later trouwt hij met een andere vrouw om 2 jaar later prostaatkanker te krijgen waarna z'n tweede vrouw van hem scheidt. In 1993 trouwt hij voor de derde keer en sterft hij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een bekend hoofd.Wat is er tragisch aan hem?
Jeetje dat is idd echt tragisch. Ik denk trouwens dat hij in 2003 overleden is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In 1991 overleed z'n zoontje van 6 na een ongeluk bij hem thuis. Z'n ex waarvan hij dan net gescheiden is pleegt vrij snel daarna zelfmoord. 9 jaar later trouwt hij met een andere vrouw om 2 jaar later prostaatkanker te krijgen waarna z'n tweede vrouw van hem scheidt. In 1993 trouwt hij voor de derde keer en sterft hij.
Dr. David Banner werd groen als-ie boos werd. Gelukkig hadden ze in die tijd nog geen Windows XPquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nog nooit van gehoord... waar moet ik hem van kennen?
Ow hij speelde de Hulk in die Hulk-serie op tv??quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dr. David Banner werd groen als-ie boos werd. Gelukkig hadden ze in die tijd nog geen Windows XP![]()
Nou ja, de man die veranderde in de Hulk en daarna in gescheurde kleding weer bij zinnen kwam.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij speelde de Hulk in die Hulk-serie op tv??
Ja zo kan het ook gezegd wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, de man die veranderde in de Hulk en daarna in gescheurde kleding weer bij zinnen kwam.
Mot je nou weer een plaat van mij posten.......quote:
Moet je m'n mailbox er maar niet mee vol spammen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mot je nou weer een plaat van mij posten.......
Zal het niet meer doen meneer Herman....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je m'n mailbox er maar niet mee vol spammen.
Ja, Zquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:17 schreef Z het volgende:
Voetballert?
Het moeten wel wereldbands zijn wil ik je adviseren deze wedstrijd niet te kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Tong, ik moet kiezen tussen bandjes kijken of voetbal, heb je raad?
Goed en met jou, foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:25 schreef fotoloog het volgende:
Zo mooi !
Hoe is het met possie trouwens?
Mannen moeten voetbal kijken Z, daar zijn het mannen voorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Tong, ik moet kiezen tussen bandjes kijken of voetbal, heb je raad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |