m'n post.. wat doe jequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jij ondankbaar stuk vlegel![]()
geef ik jullie cake, ga je me beetje belachelijk maken op een openbaar forum![]()
De Blood Hound Gang?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat was wel een toffe gang dus, nu zit ie gewoon bij een kutgang.
Hear! Hear!.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:09 schreef doppelgänger het volgende:
Okee, het is nogal een kluizenaars-actie, maar goed.. In plaats van hem erop aan te spreken of ff aankloppen voor een bedankje of wat dan ook, zet je hem hier op fok voor gek.
Wie is hier nou sociaal incapabel
...dat blijkt...quote:
..nee, die ene met dat paard...quote:
TS is een paard op de gang?quote:
..ach als ie een negert kan zijn met zijn blanke kop...valt "paard-zijn" vast ook wel onder de mogelijkheden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
TS is een paard op de gang?
En dan trakteert ie, en dan neem je dat niet eens aan.. das ook niet aardig,.. sterker nog, das bijna sociaal incapabel!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
bedankt voor wat ? voor de cake?..ik heb geeneens cake genomen![]()
waarom las ik BloodhoundFromHell..?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:13 schreef Hallahan het volgende:
De Blood Hound Gang?
En dan hoor je wat gekrabbel vanachter z'n hermetisch afgesloten deur, en piept er zo'n briefje onder de kier door met 'dankjewel' erop, en daarna hoor je hem snotteren, en daarna komt ie langzaam steeds vaker uit z'n hol, en gaat ie naar buiten en loopt ie met een prozacglimlach van de zon te genieten en daarna komt hij een meisje tegen en hij denkt dat hij geen kans maakt, maar zijn nieuwe gangmatties halen hem toch over en dan stamelt ie wat bij haar en rent ie huilend weg maar stiekem vond ze dat best schattig en dan ontmoeten ze elkaar onder een lantaarnpaal en komt er vuurwerk en/of een fanfareorkest langs met olifanten en clowns en cheerleaders die allemaal zo van 'we houden van sociaal incapabele nerds' gillen en dan krijgt hij tranen van ontroering en dat allemaal omdat jij hem een biertje gaf!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:30 schreef Syytön het volgende:
Zet een flesje bier voor z'n deur met een briefje erbij: "Gefeliciteerd met je verjaardag, ik drink er zelf ook 1 op jou!"
wheheh prozacglimlachquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan hoor je wat gekrabbel vanachter z'n hermetisch afgesloten deur, en piept er zo'n briefje onder de kier door met 'dankjewel' erop, en daarna hoor je hem snotteren, en daarna komt ie langzaam steeds vaker uit z'n hol, en gaat ie naar buiten en loopt ie met een prozacglimlach van de zon te genieten en daarna komt hij een meisje tegen en hij denkt dat hij geen kans maakt, maar zijn nieuwe gangmatties halen hem toch over en dan stamelt ie wat bij haar en rent ie huilend weg maar stiekem vond ze dat best schattig en dan ontmoeten ze elkaar onder een lantaarnpaal en komt er vuurwerk en/of een fanfareorkest langs met olifanten en clowns en cheerleaders die allemaal zo van 'we houden van sociaal incapabele nerds' gillen en dan krijgt hij tranen van ontroering en dat allemaal omdat jij hem een biertje gaf!
[afbeelding]
Dit ís een lemming. Knap dat het verhaal twee pagina's overeind blijft, meestal heeft Fok een lemming al eerder doorquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef seto het volgende:
Dit schreeuwt bijna om een lemming.
Die andere is de lemming, duh.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:02 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, dit topic is eerder geopend dan dat waar het een lemming van zou zijn, lijkt me sterk dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |