Dan geef je het kind grotere stukjes gekookte groenten en ze zien maar wat ze opeten oftewel niet prakken maar meer sabbelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ken die manier niet Gijs? Wat is dat?
Dat is inderdaad 1 van de nadelen die voor zou kunnen komen maar de kans daarop is blijkbaar zeer klein.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben er zelf niet zo'n voorstander van. Lees= kind met ademhalingproblemen op de ehbo meegemaakt.
Moest zo lachen om dat Lion King shirtquote:
En die zijn nu getrouwd in Las Vegas?quote:
Stuk minder zonder geluid.. maar wel liefquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1147804177/Party_Animals
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Metallica was extreeeem bevallen in Duitsland.... over 3 weken ook in Nederland
http://www.dumpalink.com/media/1147804177/Party_Animals
Misschien wel Gijs... geen idee wie de party animals zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stuk minder zonder geluid.. maar wel lief
Was er trouwens ook echt een plaat van de party animals onder?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Misschien wel Gijs... geen idee wie de party animals zijn
PROESTquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:22 schreef mr_Brown het volgende:
Over zich vol eten gesproken....
Nog gefeliciteerd met je verjaardag hè Surfer! dikke klootzak!!![]()
Lurkerquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slurfkut jarig? Gefeliciteerd ouwe papzak!![]()
HVJK![]()
Nee, grunge metal ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
Was er trouwens ook echt een plaat van de party animals onder?
Ik heb 'the best of' cd + dvdquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.partyanimals.nl/google-video.php?video=Aquarius
Gouwe ouwe
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar iedereen binnen het bedrijf dat Surfer jarig is en morgenochtend misschien trakteert,.............. en ja... ik heb een aantal fokkers in dat mailtje ge bcc't.Heerlijk om evil te zijn !
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:22 schreef mr_Brown het volgende:
Over zich vol eten gesproken....
Nog gefeliciteerd met je verjaardag hè Surfer! dikke klootzak!!![]()
Bedankt Adolf...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar iedereen binnen het bedrijf dat Surfer jarig is en morgenochtend misschien trakteert,.............. en ja... ik heb een aantal fokkers in dat mailtje ge bcc't.
Ik stuur zo nog een mail uit..... nodig meer man uit.... heeft niet iedereen taart.... kom je zeker over als een cheap bastardquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bedankt Adolf...![]()
Heb net de 2 goedkoopste taarten van de hema gekocht... ik hoop dat ze niet te vreten zijn morgen..![]()
Voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsjesdank u wel allemaal
![]()
Ga helemaal niets doen... vanavond lekker Barca-Arsenal kijken
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsjesdank u wel allemaal
![]()
Ga helemaal niets doen... vanavond lekker Barca-Arsenal kijken
Jullie Aliëns weten je ondertussen goed te vermommen ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste niet buitenaards uit
Sommigen moeten alleen nog wat lerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
Jullie Aliëns weten je ondertussen goed te vermommen ja.
Broeliebroeliequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:02 schreef Bastard het volgende:
Waarom staat er toch zo weinig 360 nieuws op games.fok pagina.. fanboys
Ik heb hem ook al gelezen Gijs.. was zeker pijnlijk om toe te geven dat het een mooi spel is voor "die andere console"quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Broeliebroelie
Heb godver vandaag voor je die Table Tennis preview. Ben er helemaal voor naar Breda gegaan.
Homo.
Die last van jouquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gelezen Gijs.. was zeker pijnlijk om toe te geven dat het een mooi spel is voor "die andere console"
En Breda... bo gek, je woont er naast zon beetje
Maar serieus.. www.xbox360only.nl heeft constant 360 nieuwtjes, jat het anders daar weg.
Ik ben een fan van goede games, niet van een bepaalde consolequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gelezen Gijs.. was zeker pijnlijk om toe te geven dat het een mooi spel is voor "die andere console"
En Breda... bo gek, je woont er naast zon beetje
Maar serieus.. www.xbox360only.nl heeft constant 360 nieuwtjes, jat het anders daar weg.
Ze is pas voor het eerst weer eens ongesteld geworden Gijs... ff wachten nog hoorquote:
Bedankt voor je politiek correcte antwoordquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben een fan van goede games, niet van een bepaalde consoleVan Kameo kom ik ook nog steeds klaar bijvoorbeeld
Maar 360 nieuws is niet voor mij, we hebben een crew met 10 360 bezitters ofzo, aan hen de taak om dat nieuws te berichten. Ze volgen dat meer dan ik aangezien ik dat ding nog niet heb en voorlopig nog niet ga kopen.
Tja, dat leer je in de cursus 'omgaan met zeurende users'quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedankt voor je politiek correcte antwoord
Bedankt nou weet iedereen hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is pas voor het eerst weer eens ongesteld geworden Gijs... ff wachten nog hoor
Je vervangt kritisch door zeurend geloof ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dat leer je in de cursus 'omgaan met zeurende users'![]()
Oh jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Bedankt nou weet iedereen het![]()
moppie
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Bedankt nou weet iedereen het![]()
moppie
Voel mij niet aangevallen hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voel je eens niet zo aangevallen in het 360 topic BKom op zeg, die post had je kunnen verwachten
Jij viel het meeste aan Gijsquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voel mij niet aangevallen hoor![]()
Het was meer vanWant waarom zou ik zon post verwachten dan? Omdat ik een keer in het Wie topic kom?
Gijs ik heb helemaal geen zin in een tweekamp of een driekamp hoor.
Tis een handheld Gijs! Denk na!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
Ik stoor me behoooorlijk aan die FF screens die op de DS komtZiet er echt cool uit !
Sambal kip werd hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Kip Hawai dan?
Sjo:quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:36 schreef Bastard het volgende:
Dat CB
Jasmijn krijgt alles volgens het boekje, heeft nu sinds 2 weken geen moedermelk meer maar melk voor de hongerige baby met pap, fruitpapje, groentehapje.. alles normaal.
"Ze is 9.5 kilo en 69 cm, dat is te zwaar"
Past niet in hun diagrammetje..
Wacht maar tot ze gaat kruipen of lopen, loopt ze het er wel weer af!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een handheld Gijs! Denk na!
De enige FF die nog nooit naar het Westen is gekomen. Volledig 3D. FFIX stijl graphics. Goed verhaal. FMV. Spel wordt Goddelijk.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo:
Dat bedoel ik dus.... te zwaar,... te klein,... past niet in mijn statistiek...... godver 1 miljoen stinkbabies hier in Nederland....
Wordt er zooo moe van
Stink CB.
Elk kind is anders hoor.... als je nu ECHT afwijkt ok maar toch.... die paar ons of gram... neem een leven. Jasmijn lijkt iig wel op papaquote:
ieder kind groeit zoals het groeit. Dat gezeik over die grammen kan me rug op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Elk kind is anders hoor.... als je nu ECHT afwijkt ok maar toch.... die paar ons of gram... neem een leven. Jasmijn lijkt iig wel op papa
Ze is bijna een kilo te zwaar.. nou ik ook... bijnaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Elk kind is anders hoor.... als je nu ECHT afwijkt ok maar toch.... die paar ons of gram... neem een leven. Jasmijn lijkt iig wel op papa
Geen Alfa?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Bastard het volgende:
Zo bed gekocht, boxspring, beste matrassen
Vakantiegeld![]()
ow jah, vakantie geldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg niet eens vakantiegeld omdat ik pas vanaf 1 mei weer werkVolgende week wel mn eerste salaris weer
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Bastard het volgende:
Zo bed gekocht, boxspring, beste matrassen
Vakantiegeld![]()
Yep, ben moe van de hele week half 6 op staan en te weinig slapen... domme klanten hier .. puinhoop op werk... flikker allemaal maar lekker een eind opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben er weer klaar mee voor vandaag![]()
en B. ook geloof ik
Dat is een aparte piercing...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:45 schreef Sjotime het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
NEEEEEEEEEE
http://www.yourdailymedia(...)/Wood_Through_Chest_
Daar zitten coole stukjes bij gekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:44 schreef Sjotime het volgende:
Owned in slowmo![]()
http://www.yourdailymedia(...)lling_Hard_On_Camera
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:45 schreef Sjotime het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
NEEEEEEEEEE
http://www.yourdailymedia(...)/Wood_Through_Chest_
I dont wanne loooooose you tonightquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
Beste videoclip OOOIT !
http://www.yourdailymedia(...)orst_Video_Clip_Ever
Heb je al een ML kaartje ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zitten coole stukjes bij gekAlleen dat hondje is wat sneu
[..]
[..]
I dont wanne loooooose you tonight![]()
![]()
.
Zo. Goeiemorgen
Nope, jij?quote:
Wanneer haal je m?quote:
Wiiiiiiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed he BIk had genoeg mensen geirriteerd dus is het tijd voor een mooie statische icon.
Dat Mario Galaxy spel... Zo'n zin in!quote:
De DS is regiovrij. Mijn DS komt uit Japan omdat de EU launch te lang duurdequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Sjotime het volgende:
Noot hoe zit dat nou precies met die DS lite... komt die nou uit en wat is het verschil met de huidigeZijn ze regio vrij ook ?
Wachten op de Lite? Is dat beeld beter en scherper dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De DS is regiovrij. Mijn DS komt uit Japan omdat de EU launch te lang duurdeSysteem is makkelijk op Engels te zetten.
De DS speelt standaard DS games en GBA games en heeft ingebouwde WiFi voor multiplayer en online multiplayer.
De DS lite is een verbeterde versie: kleiner, zachtere knoppen en een fokking helder scherm welke tevens instelbaar is in lichtsterkte.
De Lite komt eind juni in EU uit, tegen die tijd is een gewone DS (die ik op dit moment heerlijk vind spelen) waarschijnlijk goedkoper.
Musthaves op dit moment:
New Mario Bros
Metroid Prime Hunters
Tetris
Mario Kart
Castlevania
Yoshi Touch en Go
Komende toppers
Zelda
Final Fantasy III
Yoshi Island 2
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wachten op de Lite? Is dat beeld beter en scherper dan?
Ja dat noem ik wel klaar.... bij dvdboxoffice kost de Lite 118 euro !quote:
Dat grapje heeft mij 45 euro gekost bij mijn DSquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das een nette prijsIn NL gaat ie zeker meer kosten. Hou er echter wel rekening mee dat je geen garantie hebt en gegarandeerd douane kosten krijgt (via courier altijd douane).
Ik zou dus gewoon wachten op de EU versie.
Of als gift, dat heb ik bij mijn PSP laten doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij zelfs meer, had er Mario 64 en nog wat accessoires bij besteldVolgende keer beter los versturen...
Die verzenden dus altijd als giftquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dat kan geloof ik niet bij alle shops... Mijn New Mario kwam vandaag trouwens aan als 'toy 20 dollar' en daar heb ik niet eens om gevraagd![]()
Lang leven VGP.ca!
DVD Boxoffice zuigt doordat ze gewoon geen updates over je bestelling gevenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus? Wat een heersend bedrijf!Goeie service en erg snel. Misschien wat duurder dan DVD Boxoffice, maar wel beter.
Ow...je hebt hem ook alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m ook al Strol, zit in wereld 2. Moet alle geheimen hebben voordat ik verder ga naar een nieuwe wereld
Je gaat gillen Gijs...Nintendoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je weet dat ik jaloers ben klootzakMaar ik gun het je wel
Heerlijke games lijken het me!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...je hebt hem ook al
Maar ik heb Yoshi's Island 2 en Mario Galaxy gespeeld. En de Wii gelikt.
Kan ik hem daar beter bestellen? Daar is die maar 118 euro........ ? Stink FFquote:
Verzendkosten van handhelds zijn wel vrij hoog, maar als je er een aantal spellen bij neemt dan ben je bijna altijd goedkoper uit en dan heb je hem volgende weekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan ik hem daar beter bestellen? Daar is die maar 118 euro........ ? Stink FF
Jij poept op handheldsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wachten op de Lite? Is dat beeld beter en scherper dan?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan ik hem daar beter bestellen? Daar is die maar 118 euro........ ? Stink FF
Ja,... heb dus ook die FF demo gezien en die is toch wel erg cool.... die Final is hier nog nooit released! Alles voor FF hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
Sjo gaat een DS lite bestellenHaal Brain Age erbij, geweldige non-game. Hier zijn we allemaal al 2 weken verslaafd.
Welkom in de wondere wereld van de DSquote:Op zondag 21 mei 2006 19:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... heb dus ook die FF demo gezien en die is toch wel erg cool.... die Final is hier nog nooit released! Alles voor FF he
Wacht wel op de lite idd zoals Noot en jij zeggen![]()
boeiend die jetlag, je hebt een mooie reis gemaaktquote:
Met de Wii gespeeld.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:25 schreef kepler het volgende:
[..]
boeiend die jetlag, je hebt een mooie reis gemaakt
nog bijzondere/rare dingen gezien/gedaan?
Thuis kijken ofzo Gijs als je tijd hebtquote:Op maandag 22 mei 2006 09:21 schreef Magneet het volgende:
al die filmpjes ook die jullie posten en ik niet kan kijken vanaf het werk
tijd? thuis?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thuis kijken ofzo Gijs als je tijd hebt
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
tijd? thuis?je blijft grappig. Hier op het werk heb ik veel meer tijd.
Jaquote:Op zondag 21 mei 2006 22:25 schreef kepler het volgende:
boeiend die jetlag, je hebt een mooie reis gemaakt
nog bijzondere/rare dingen gezien/gedaan?
Gijs ik heb zo gelachen........ dat gniffelen.....quote:Op maandag 22 mei 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, die neger in dat filmpjeDie honkbalknuppel
![]()
PIIIKquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo: DS lite in zwart en wit op 23 juni in Europa
Ik ga de zwarte halenquote:
Het is een mooie prijs Gijsquote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga de zwarte halenIk vind m zo mooi dat ik me toch niet kan inhouden
Dan moet ik ook een gekke bui hebben zeker , toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het is een mooie prijs GijsIk ga de dag ervoor op vakantie
Misschien dat ik hem in een gekke bui haal in Frankrijk............
Jij hebt al een heeeeeeeeeeeeeele gekke buiquote:Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet ik ook een gekke bui hebben zeker , toch?
neuh jij hoeft alleen de knip te trekken.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gun die jongen nou ook eens wat johquote:Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Das waar, maar hij heeft al een nieuwe dvd speler "gekregen"quote:Op maandag 22 mei 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gun die jongen nou ook eens wat joh![]()
Onze HD recorder heerstquote:Op maandag 22 mei 2006 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Das waar, maar hij heeft al een nieuwe dvd speler "gekregen"
Ohja das waar hij heerstquote:
Ja dat was mijn fout jaquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja das waar hij heerst
Als die een programma nou eens volledig zou opnemen zou die nog meer heersen![]()
Oh ja.. dat was vorige week of 2 weken geleden nog op he nieuws inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja das waar hij heerst
Als die een programma nou eens volledig zou opnemen zou die nog meer heersen![]()
PROESTquote:Op maandag 22 mei 2006 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. dat was vorige week of 2 weken geleden nog op he nieuws inderdaad
Dat die recorders soms delen ineens niet opnemen, stoppen ze er mee.. en ze hebben nog geen idee waar het aan ligt
Doet me aan Surfer denkenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat was mijn fout jaKlaar?
Hier.... http://www.yourdailymedia.com/media/1148212971/Set_Collapses_
Joh!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:31 schreef Magneet het volgende:
das een kwestie van handmatig programmeren en niet uitgaan van automatische systemen die door de zenders meegestuurd moeten worden.
Lurkenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doet me aan Surfer denkenWaar is die eikel eigenlijk
![]()
![]()
Ben nog niet klaar met hemquote:
WTF danquote:Op maandag 22 mei 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5318575689840670860
http://video.google.com/videoplay?docid=8960256445634741451&q=oblivion+melons
Xbox 360!
quote:
Van jou houd ik heeeel veelquote:Op maandag 22 mei 2006 12:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
tijd niet gezien he ! Hou je nog van me !
![]()
Dacht nog aan je dit weekend toen ik aan het surfen was in Frankrijk !quote:Op maandag 22 mei 2006 13:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Van jou houd ik heeeel veel![]()
![]()
We hebben elkaar idd al lang niet meer gezien![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dacht nog aan je dit weekend toen ik aan het surfen was in Frankrijk !
http://www.dumpalink.com/media/1148290883/Surfing_An_Amazing_Wave
Dank je wel Quinnyquote:Op maandag 22 mei 2006 21:34 schreef Quinny het volgende:
Kikker is verliefd
Kikker zit aan de oever van de rivier,
hij voelt zich vreemd.
Hij weet niet of hij gelukkig is of bedroefd.
In de wei komt hij varkentje tegen.
wat is er toch met je aan de hand?, vraagt varkentje.
Voel je je niet goed?
Ik weet het niet, antwoord varkentje.
Soms heb ik het warm en dan weer koud.
En hier van binnen klopt het van boem boem, boem boem
Hij wijst met zijn vinger naar zijn borst.
Misschien heb je kou gevat, zegt varkentje.
blijf maar een paar dagen onder de wol.
Zorgelijk loopt kikker verder.
Zo en dan is het nu bedtijd![]()
Welterusten Gijsjes![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:34 schreef Quinny het volgende:
Kikker is verliefd
Kikker zit aan de oever van de rivier,
hij voelt zich vreemd.
Hij weet niet of hij gelukkig is of bedroefd.
In de wei komt hij varkentje tegen.
wat is er toch met je aan de hand?, vraagt varkentje.
Voel je je niet goed?
Ik weet het niet, antwoord varkentje.
Soms heb ik het warm en dan weer koud.
Hij wijst met zijn vinger naar zijn borst.
Misschien heb je kou gevat, zegt varkentje.
blijf maar een paar dagen onder de wol.
Zorgelijk loopt kikker verder.
Zo en dan is het nu bedtijd![]()
Welterusten Gijsjes![]()
................quote:
Ja gijs, heerlijk. Vooral op m`n vrouw. Geeft geen krimp. Klaag niet, nog vollop aan het werk tot ze erbij neervaltquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
En jij idd bijna papa Gijs................ God wat moet je trots zijn![]()
Heb je de baby al gevoeld? (Externquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja gijs, heerlijk. Vooral op m`n vrouw. Geeft geen krimp. Klaag niet, nog vollop aan het werk tot ze erbij neervaltGaat ze even slapen en weer door
Baby trapt der helemaal blauw van binnen. Veel vruchtwater dus veel speelruimte
Ik ben een paar keer goed hard getrapt tegen mijn hand als ik Miranda der buik vasthieldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb je de baby al gevoeld? (Extern) dat vond ik zo cool Gijs.... soms zag ik haar buik bewegen.... duwde Jort met zijn kontje naar buiten
Elke dag gijs, geweldig echt. Als ze in bad ligt, zie je iedere keer het water rimpelen als ze schoptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb je de baby al gevoeld? (Extern) dat vond ik zo cool Gijs.... soms zag ik haar buik bewegen.... duwde Jort met zijn kontje naar buiten
Holy shit.... ze krijgt een dinoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Elke dag gijs, geweldig echt. Als ze in bad ligt, zie je iedere keer het water rimpelen als ze schopt![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
Update, hij heeft de miljoen gehaald en houdt zich aan zijn woord
Was dat die met die reclames op zn site? Wat was zn belofte dan? Een filmpje van slechte kwaliteit waarin twee vrouwen geil doen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
Update, hij heeft de miljoen gehaald en houdt zich aan zijn woord
Ja,.... zoiets download je in een minuut ergens anders en in betere kwaliteit.... briljante hype wel.... gozer is daar meester in en heeft serieus veel geld verdiend. Hij schreef ook zoiets van dat hij de hoge server kosten moest dekken..... zo gelachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was dat die met die reclames op zn site? Wat was zn belofte dan? Een filmpje van slechte kwaliteit waarin twee vrouwen geil doen?
coolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Als ik nu zachtjes op der buik kopt schopt daar de baby ga ik dan naar een andere plek en klop ik daar komt ze daar naartoe. Maar niet altijd, ze is nu al eigenwijs, schopt ze 1x om te laten weten dat ze er is en daarna stil
Ik ga deze week alvast vlaggetjes ophangen op mn kamer en in de GRquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:31 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Om maar alvast in de stemming te komen
Ik heb dit weekend ons dagverblijf om getoverd tot het oranje huis. Het idee is dat patienten gezamelijk naar de voetbal kunnen kijken. Maar thuis neeeeee geen oranje shit hier in huisquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga deze week alvast vlaggetjes ophangen op mn kamer en in de GR
quote:Op woensdag 24 mei 2006 06:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Haalllooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Wordt mooi zo he de keukenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef Quinny het volgende:
Kikker is verliefd vervolg
Zorgelijk loopt kikker verder. Tot hij bij het huis van haas komt.
Haas, zegt kikker. Het gaat niet goed met mij.
Kom binnen en ga zitten, zegt haas rustig.
Vertel eens wat is er aan de hand?
Ik weet het niet, zegt kikker. Soms moet ik lachen en huilen tegelijk.
Haas denkt ernstig na, net als een echte dokter.
Juist, zegt hij dan. Dat is je hart, mijn hart doet ook boem boem
Maar het mijne gaat veel sneller van boem boem, boem boem
Haas pakt een dik boek uit de kast en begint te lezen.
Aha, zegt hij na een tijd. Luister, versnelde hartslag, warm en koud tegelijk, huilen en lachen....
Dat betekent dat je verliefd bent.
Joepppppie!!!! roept kikker. Ik ben verliefd.
En van vreugde maakt hij een reusachtige kikkersprong, recht door de deur naar buiten. De lucht in.
Welterusten Gijsjes tot morgen![]()
人民共和国quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:02 schreef -Struikrover- het volgende:
主办单位: 中华人民共和国信息产业部
quote:
Neeee dit gelooooof je niet.... ik lach je bijna uit met je post maar voel even in mijn kontzak....wat denk jequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Kan de sleutel alleen niet vinden. zit die niet in je broekzak?
![]()
Ik denk dat je een oen bentquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Neeee dit gelooooof je niet.... ik lach je bijna uit met je post maar voel even in mijn kontzak....wat denk je
quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:40 schreef Quinny het volgende:
Mijn 2 boefjes zijn samen aan het spelen op Daan's kamer
Een oenquote:
Geweldig Gijsquote:
Ben ik in ieder geval ergens goed inquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:09 schreef Quinny het volgende:
Sjo wil jij even bellen naar babypark voor me?
* tjing tjing *quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:09 schreef Quinny het volgende:
Sjo wil jij even bellen naar babypark voor me?
Bugaboo,............. 800 euroquote:
Dat heet 2 kinderen bezig houden, troosten en achter het behang plakkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
Vrouw,.... gebeld en besteld![]()
Oh,... en in de juiste kleuren..... Bel me even,.... probeer je net te bellen maar krijg je niet te pakken
Mis jou......quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat heet 2 kinderen bezig houden, troosten en achter het behang plakken
Volgend weekend dan maar even langs komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mis jou......![]()
En sorry dat ik nog steeds niet gebeld heb.....![]()
Ik maak het goed oke![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgend weekend dan maar even langs komen![]()
Ja natuurlijk bij jullie. Wil het resultaat graag bewonderenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]volgend weekend spreken we af ....
Jullie bij ons
Ik Wii het resultaat ook zienquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bij jullie. Wil het resultaat graag bewonderen![]()
Het is zo mooi geworden joh mijn keukenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bij jullie. Wil het resultaat graag bewonderen![]()
Ik geloof je schat........... ben zo blij voor jequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het is zo mooi geworden joh mijn keuken![]()
Ben er zo blij mee.
Ik zat op de duim te wachten......... dacht alleen dat B. eerder zou zijnquote:
Nee dat weet ik Gijs... maar je post had een voorspelbaarheids quote van +8. Ik weet wel hoe anderen er over denken Gijsquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef Magneet het volgende:
Had het niet eens echt over de GijsjesHier op het werk val ik ook bijna in slaap
het is wel rustiger ja. Maar goed die neger heeft volgens mij nog geen nieuwe klus op zijn huis na dus die post daardoor niks. Surfer post ook alleen maar als ie op het werk is en zelfs dan vaak niet. En er is ook geen game die op dit moment gehyped wordt, dat scheelt ook een hoop posts. Strol is te druk met zijn nieuwe relatie en B. met jobs zoekenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee dat weet ik Gijs... maar je post had een voorspelbaarheids quote van +8. Ik weet wel hoe anderen er over denken GijsMerk jij het niet dan?
Gellukig lurken ze nog......... zijn ze toch nog een beetje aanwezigquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
het is wel rustiger ja. Maar goed die neger heeft volgens mij nog geen nieuwe klus op zijn huis na dus die post daardoor niks. Surfer post ook alleen maar als ie op het werk is en zelfs dan vaak niet. En er is ook geen game die op dit moment gehyped wordt, dat scheelt ook een hoop posts. Strol is te druk met zijn nieuwe relatie en B. met jobs zoeken
Zolang dit topic nog in mijn AT staat wel, komt maar geen einde aan dit topic.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gellukig lurken ze nog......... zijn ze toch nog een beetje aanwezig
hahahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang dit topic nog in mijn AT staat wel, komt maar geen einde aan dit topic.
Ligt niet aan hier hoor gijs. Merk het aan mezelf ook. Zit ook veel minder achter de Xbox bvquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zat op de duim te wachten......... dacht alleen dat B. eerder zou zijnMaar ik begrijp wel dat jullie het saai vinden hoor.... Ik ook,.... de meeste mensen hier kunnen niet meer echt met elkaar overweg. Gijsjes zijn serieus aan het sterven........ ben hier ook minder dan normaal. Iedereen trouwens hoor......
Je hebt nu ook wel andere dingen aan je hoofd Gijs, terecht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ligt niet aan hier hoor gijs. Merk het aan mezelf ook. Zit ook veel minder achter de Xbox bv.Ben liever in het huis of in de tuin bezig nu. Leuker dan achter een pc/xbox
Tyf een eind op dan !!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel andere dingen aan je hoofd Gijs, terecht.
Voor mijzelf, ik ben klaar hier.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, wat een drama omdat ik net ff een paar uurtjes op school ben. Doe niet zo raar allemaal
Jij? Een paar uur? Achter elkaar? Zooooooooo dan!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, wat een drama omdat ik net ff een paar uurtjes op school ben. Doe niet zo raar allemaal
Wil ik je spreken op msn. Moet die neger er weer bijquote:
Ja, en het was nog nuttig ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij? Een paar uur? Achter elkaar? Zooooooooo dan!!
![]()
pokkenegers ook altijd, en niet eens hier iets posten héquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wil ik je spreken op msn. Moet die neger er weer bij![]()
Het weer is er wel naar om te gaan slapenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en het was nog nuttig ookGa zometeen maar weer terug op bed denk ik
zonnetje schijnt hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het weer is er wel naar om te gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
zonnetje schijnt hier
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ach word weer een dagje binnen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij? Een paar uur? Achter elkaar? Zooooooooo dan!!
![]()
Gatverdamme zegquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
....................................
http://www.dumpalink.com/(...)_Maggot_In_Your_Head
quote:
Nee, denk er niet aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga jij dit PapaBoe krijgt voorlichting deel 3 topic eens lezen![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef O-Ren het volgende:
Ik moet jullie iets leuks vertellen
die neger heeft een solli om 15.00 uur in Belgie
Hij moet ander half uur rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |