Dan geef je het kind grotere stukjes gekookte groenten en ze zien maar wat ze opeten oftewel niet prakken maar meer sabbelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ken die manier niet Gijs? Wat is dat?
Dat is inderdaad 1 van de nadelen die voor zou kunnen komen maar de kans daarop is blijkbaar zeer klein.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben er zelf niet zo'n voorstander van. Lees= kind met ademhalingproblemen op de ehbo meegemaakt.
Moest zo lachen om dat Lion King shirtquote:
En die zijn nu getrouwd in Las Vegas?quote:
Stuk minder zonder geluid.. maar wel liefquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1147804177/Party_Animals
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Metallica was extreeeem bevallen in Duitsland.... over 3 weken ook in Nederland
http://www.dumpalink.com/media/1147804177/Party_Animals
Misschien wel Gijs... geen idee wie de party animals zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stuk minder zonder geluid.. maar wel lief
Was er trouwens ook echt een plaat van de party animals onder?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Misschien wel Gijs... geen idee wie de party animals zijn
PROESTquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:22 schreef mr_Brown het volgende:
Over zich vol eten gesproken....
Nog gefeliciteerd met je verjaardag hè Surfer! dikke klootzak!!![]()
Lurkerquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slurfkut jarig? Gefeliciteerd ouwe papzak!![]()
HVJK![]()
Nee, grunge metal ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
Was er trouwens ook echt een plaat van de party animals onder?
Ik heb 'the best of' cd + dvdquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.partyanimals.nl/google-video.php?video=Aquarius
Gouwe ouwe
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar iedereen binnen het bedrijf dat Surfer jarig is en morgenochtend misschien trakteert,.............. en ja... ik heb een aantal fokkers in dat mailtje ge bcc't.Heerlijk om evil te zijn !
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:22 schreef mr_Brown het volgende:
Over zich vol eten gesproken....
Nog gefeliciteerd met je verjaardag hè Surfer! dikke klootzak!!![]()
Bedankt Adolf...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar iedereen binnen het bedrijf dat Surfer jarig is en morgenochtend misschien trakteert,.............. en ja... ik heb een aantal fokkers in dat mailtje ge bcc't.
Ik stuur zo nog een mail uit..... nodig meer man uit.... heeft niet iedereen taart.... kom je zeker over als een cheap bastardquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bedankt Adolf...![]()
Heb net de 2 goedkoopste taarten van de hema gekocht... ik hoop dat ze niet te vreten zijn morgen..![]()
Voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsjesdank u wel allemaal
![]()
Ga helemaal niets doen... vanavond lekker Barca-Arsenal kijken
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsjesdank u wel allemaal
![]()
Ga helemaal niets doen... vanavond lekker Barca-Arsenal kijken
Jullie Aliëns weten je ondertussen goed te vermommen ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste niet buitenaards uit
Sommigen moeten alleen nog wat lerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
Jullie Aliëns weten je ondertussen goed te vermommen ja.
Broeliebroeliequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:02 schreef Bastard het volgende:
Waarom staat er toch zo weinig 360 nieuws op games.fok pagina.. fanboys
Ik heb hem ook al gelezen Gijs.. was zeker pijnlijk om toe te geven dat het een mooi spel is voor "die andere console"quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Broeliebroelie
Heb godver vandaag voor je die Table Tennis preview. Ben er helemaal voor naar Breda gegaan.
Homo.
Die last van jouquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gelezen Gijs.. was zeker pijnlijk om toe te geven dat het een mooi spel is voor "die andere console"
En Breda... bo gek, je woont er naast zon beetje
Maar serieus.. www.xbox360only.nl heeft constant 360 nieuwtjes, jat het anders daar weg.
Ik ben een fan van goede games, niet van een bepaalde consolequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gelezen Gijs.. was zeker pijnlijk om toe te geven dat het een mooi spel is voor "die andere console"
En Breda... bo gek, je woont er naast zon beetje
Maar serieus.. www.xbox360only.nl heeft constant 360 nieuwtjes, jat het anders daar weg.
Ze is pas voor het eerst weer eens ongesteld geworden Gijs... ff wachten nog hoorquote:
Bedankt voor je politiek correcte antwoordquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben een fan van goede games, niet van een bepaalde consoleVan Kameo kom ik ook nog steeds klaar bijvoorbeeld
Maar 360 nieuws is niet voor mij, we hebben een crew met 10 360 bezitters ofzo, aan hen de taak om dat nieuws te berichten. Ze volgen dat meer dan ik aangezien ik dat ding nog niet heb en voorlopig nog niet ga kopen.
Tja, dat leer je in de cursus 'omgaan met zeurende users'quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedankt voor je politiek correcte antwoord
Bedankt nou weet iedereen hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is pas voor het eerst weer eens ongesteld geworden Gijs... ff wachten nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |