quote:In het AD vandaag
Nergens gaan zo veel kleuren zó goed samen als in het profvoetbal
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
Eigenlijk had ik hier aandacht willen vragen voor de sympathieke website www.dirkmoetblijven.nl. Een wervend stukje over deze site moet echter wijken voor de actualiteit.
Alweer een club die geinteresseerd was in Kuijt minderquote:Martin Jol heeft Dimitar Berbatov binnen
17/5/2006 10:28
Dimitar Berbatov speelt vanaf komend seizoen voor Tottenham Hotspur. The Spurs betalen Bayer Leverkusen zestien miljoen euro voor de 25-jarige spits, zo maakte de Londense club woensdagochtend bekend.
'Tottenham is een club die iets speciaals aan het bouwen is. De ploeg heeft enkele fantastische jonge spelers en een buitengewone manager. Ik kijk ernaar uit om mijn bijdrage te leveren', vertelde Berbatov.
Dit seizoen was Berbatov goed voor 21 doelpunten, waarmee hij alleen Miroslav Klose voor moest laten gaan op de topscorerslijst van de Bundesliga. De 47-voudig international heeft 31 interlandgoals op zijn naam staan en werd in 2002, 2004 en 2005 uitgeroepen tot Bulgarijes beste voetballer.
'Er was een aantal clubs geïnteresseerd in Dimitar, clubs uit Frankrijk, Spanje en het Premiership', legde technisch directeur Damien Comolli uit. 'We zijn blij dat hij naar ons is gekomen. Hij is een grote, technisch vaardige en zeer talentvolle aanvaller, die niet alleen kan scoren maar ook kansen kan creëren voor ploeggenoten.'
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef ViVe het volgende:
[..]
Alweer een club die geinteresseerd was in Kuijt minder. Nu nog Liverpool een nieuwe dure spits aantrekken en Kuijt blijft waarschijnlijk nog een seizoen in de Kuip
![]()
Mooi zo!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef ViVe het volgende:
[..]
Alweer een club die geinteresseerd was in Kuijt minder. Nu nog Liverpool een nieuwe dure spits aantrekken en Kuijt blijft waarschijnlijk nog een seizoen in de Kuip
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef davym het volgende:
[..]
Mooi zo!
Kunnen we hem weer zien huilen als hij van AJAX op z'n kloten krijgt![]()
quote:Voorbereiding Seizoen 06/07
Za. 8 jul 06: 1e training
Di. 11 jul 06: Katwijk - Feyenoord 19.00 uur
Za. 15 jul 06: FC Boszoom - Feyenoord 14.30 uur
Za. 22 jul 06: Schijndel - Feyenoord 14.30uur
Ma. 24 jul t/m Za. 29 jul 06: Trainingskamp Winterswijk
Wo. 2 aug 06: Open Dag
Zo. 6 aug 06: Openingswedstrijd Feyenoord - Middlesbrough 14.30 uur
Di. 8 aug 06: Feyenoord - Chelsea 19.00 uur
Za. 12 aug 06: Reading - Feyenoord 15.00 uur
Za. 19 aug 06: Start Competitie
Cool, komt Chelsea naar Rotterdam? Eerlijk gezegd wil ik daar wel heen. Kan ik daar gewoon heen als niet-Feyenoorder, of wordt er zelfs moeilijk gedaan over kaarten bij oefenwedstrijden?quote:
Daar kan je volgens mij alleen heen met behulp van een clubcard of seizoenskaart. Al weet ik dat niet zeker, is nog niks bekend over de verkoop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cool, komt Chelsea naar Rotterdam? Eerlijk gezegd wil ik daar wel heen. Kan ik daar gewoon heen als niet-Feyenoorder, of wordt er zelfs moeilijk gedaan over kaarten bij oefenwedstrijden?
zag het ook, mooi als ie volgend jaar komtquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:41 schreef Vikingo het volgende:
17-05-2006: Van Bronckhorst: 'Afsluiten bij Feyenoord'
In Studio Sport heeft Giovanni van Bronckhorst opnieuw gezegd dat hij zijn carrière graag bij Feyenoord afsluit. 'Ik heb nog steeds contact met mensen binnen de club. Dat geeft me een warm gevoel, een gevoel dat je alleen bij een club kan hebben waar je begint.' Van Bronckhorst heeft nog een één jarig contract bij Barcelona, de club waarmee hij vanavond de Champions League finale speelt tegen Arsenal (Van Persie en oude club van Gio).
oprotten, ga maar in het uitvak zittenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cool, komt Chelsea naar Rotterdam? Eerlijk gezegd wil ik daar wel heen. Kan ik daar gewoon heen als niet-Feyenoorder, of wordt er zelfs moeilijk gedaan over kaarten bij oefenwedstrijden?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oprotten, ga maar in het uitvak zitten
Ja, fiscaal zal het wel kloppen maar het zegt weinig over de mogelijkheden van Feyenoord. Een speler als Kuyt is voor 1mln gehaald, tussentijds verlengd en staat nu voor een paar ton op de balans. Lijkt wel een worst case scenario, elke speler loopt na afloop van zijn contract transfervrij de Kuip uit. Wel verstandig misschien, maar het geeft weinig inzicht in de huidige situatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 08:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Fiscaal is dat wel de enige manier..
Neem dat Feijenoord commercieel publicieert inderdaad, alhoewel de waarde van een speler is actueel natuurlijk wel heel moeilijk te bepalen. Een speler kan van de ene op de andere dag z'n gehele waarde verliezen (zie Kokmeijjer)
De immateriele vaste activa bedraagt 23.8 miljoen..kan me toch niet voorstellen dat dat tegen acutele waarde is.
Hey Steef.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:48 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Vlaar + Opdam =
FC Twente - AZ 3-0
AZ - Sporting 3-2
RKC - AZ 2-1
Kyrilia - AZ 5-3
PSV - AZ 3-0
Veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |