Dumpen!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dat kan toch niet
Jasmine is véél leukerOf Sterre
![]()
Maar dat mag weer niet![]()
![]()
Van wie mag dat dan niet trouwens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dat kan toch niet
Jasmine is véél leukerOf Sterre
![]()
Maar dat mag weer niet![]()
![]()
Respectloze kut beestenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het maakt niet veel uit hoe je een kat noemt. De gemiddelde kat luistert niet naar zijn naam maar komt als het hem uitkomt wel een keer kijken of er wat te eten is.
1,5 liter kat op een plaatje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:59 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hallo ik heet Brutus
[afbeelding]
Dat kan toch niet
wedden dat ze naar hun naam luisteren...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het maakt niet veel uit hoe je een kat noemt. De gemiddelde kat luistert niet naar zijn naam maar komt als het hem uitkomt wel een keer kijken of er wat te eten is.
50% van de NL katten heet Gizmooooooooo WHAAAAAAAA HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
lmfao te ergquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef MLF het volgende:
ooit ging ik met een collega een discussie aan, dat katten allemaal tijger en gizmo heten
o zo simpel
dat viel ff niet goed, zijn beide katten heten zo
whahahaaaaaaaa![]()
Of coolquote:
Dot en comquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
lmfao te erg
wel leuke kattenamen:
Tipje, Topje en Tripje (familie van elkaar jah)
Timmeeeeeeh (van southpark, zo heet mijn kat)
Koe (kat van mijn broer)
Fokke&Sukke
Fred (een enorme dikke rooie kater, die hoort gewoon Fred te heten eigenlijk)
Van mijn m00derquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Van wie mag dat dan niet trouwens?
Jaaaa dat is ook een leuke naamquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Adelante het volgende:
Die van ons heet Smeagol, maar hoe we hem ook noemen hij luistert toch niet
Whehehehequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:59 schreef Homdeck het volgende:
Mijn poes heet Truus
Dan verander je die toch weer. Het beestje is toch nog maar een paar weken oud? Ik heb de eerste zes uren van mijn leven ook een andere naam gehad en dat heeft ook geen schadelijke gevolgen gehadquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:02 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Whehehehe
Maar nu heet ie dus nog steeds Bryan![]()
Uh hij komt uit het asiel en die hebben hem Bryan genoemd. Mijn ouders vinden het op zich wel een goede naam maar ik wil dat hij Jasmine of Princess Blossom gaat hetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef flutterbye het volgende:
Gizmo is een superleuke naam dus...
Mijn zusje had ooit een hondje dat Jasmin heette.
Maar kun je er nog iets aan veranderen dat die kat Bryan heet dan? Van wie/wat hangt dat af?
omfgquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh hij komt uit het asiel en die hebben hem Bryan genoemd. Mijn ouders vinden het op zich wel een goede naam maar ik wil dat hij Jasmine of Princess Blossom gaat heten
Hahaha Koelquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
De kat van een vriendin van me heet Bobby Luv.
Een jongenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef flutterbye het volgende:
Onze kat had ook een andere naam toen ze uit het asiel kwam. Is die kat van jou nou een jongen of een meisje? Maar effe serieus - Princess Blossom? En dan zegen dat Gizmo geen leuke kattennaam is?
Ik vind Bryan ook wel grappig. En als het een meisje is maak je er Bryanna van ofzo, lol. Maarja, met jouw smaak snap ik dat je dat niks vind...
oei, schop je em ook? die neiging zou ik namelijk wel krijgen als mijn kat zo heettequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Syytön het volgende:
Mijn kat heet Maikuuul.
Je kat heeft wat geestelijke beperkingen Daarom heb je hem maar maikuuul genoemd ??quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Syytön het volgende:
Mijn kat heet Maikuuul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |