Dumpen!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dat kan toch niet
Jasmine is véél leukerOf Sterre
![]()
Maar dat mag weer niet![]()
![]()
Van wie mag dat dan niet trouwens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dat kan toch niet
Jasmine is véél leukerOf Sterre
![]()
Maar dat mag weer niet![]()
![]()
Respectloze kut beestenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het maakt niet veel uit hoe je een kat noemt. De gemiddelde kat luistert niet naar zijn naam maar komt als het hem uitkomt wel een keer kijken of er wat te eten is.
1,5 liter kat op een plaatje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:59 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hallo ik heet Brutus
[afbeelding]
Dat kan toch niet
wedden dat ze naar hun naam luisteren...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het maakt niet veel uit hoe je een kat noemt. De gemiddelde kat luistert niet naar zijn naam maar komt als het hem uitkomt wel een keer kijken of er wat te eten is.
50% van de NL katten heet Gizmooooooooo WHAAAAAAAA HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
lmfao te ergquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef MLF het volgende:
ooit ging ik met een collega een discussie aan, dat katten allemaal tijger en gizmo heten
o zo simpel
dat viel ff niet goed, zijn beide katten heten zo
whahahaaaaaaaa![]()
Of coolquote:
Dot en comquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
lmfao te erg
wel leuke kattenamen:
Tipje, Topje en Tripje (familie van elkaar jah)
Timmeeeeeeh (van southpark, zo heet mijn kat)
Koe (kat van mijn broer)
Fokke&Sukke
Fred (een enorme dikke rooie kater, die hoort gewoon Fred te heten eigenlijk)
Van mijn m00derquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Van wie mag dat dan niet trouwens?
Jaaaa dat is ook een leuke naamquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Adelante het volgende:
Die van ons heet Smeagol, maar hoe we hem ook noemen hij luistert toch niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |