quote:Hypocritie ten top
Bert Woudenberg, woordvoerder van de Verenigde Verkeersveiligheids Organisatie 3VO, is door Peter R. de Vries betrapt op veel te hard rijden. In het SBS 6-programma is vanavond te zien hoe Woudenberg de maximumsnelheid herhaaldelijk overschrijdt. Ook snelheidscontroleurs werden gesnapt op racen.Met 156 kilometer per uur waar je 120 mag, tot twee keer toe door rood rijden en met zeer hoge snelheden langs wegwerkzaamheden scheuren. Foei, foei en nog eens foei! De meest notoire Nederlandse wegpiraat zou zich er niet voor hoeven te schamen, ware het niet dat de snelheidsduivels die deze verkeersovertredingen begingen, de snelheidscontroleurs zelf zijn. Na het 'flitsen', onderweg naar het politiebureau, op heterdaad betrapt...
Ze werden 'geschaduwd' door SBS-misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die er vanavond in zijn uitzending uitgebreid bij stil zal staan. Het onweerlegbare beeldverslag van die 'achtervolgingen' is ronduit onthutsend: de controleurs blijken snelheidsmaniakken van de ergste soort!
Gewapend met snelheidsmeter en tv-camera volgden de programmamakers de 'flitsende flikken'. Slechts een greep uit de overtredingen: op de N203 bij Krommenie wordt, nadat tot twee keer toe een rood licht is genegeerd (boete: Hlf. 180), 103 km gereden in plaats van de voorgeschreven 70, korte tijd later wordt 120 km/u gemeten op een plek waar de limiet 100 is. Op de A2 bij Utrecht wordt een andere politiewagen geklokt met 124 in de '100 km zone', op de A15 wordt diezelfde maximumsnelheid met een royale 40 km overschreden.
Allemaal overtredingen waar de gewone burger boetes van honderden guldens voor moet betalen, maar kennelijk bepalen de snelheidscontroleurs hun eigen regels. Helemaal bont maakt een 'flitser' het op de A4: na gedane controlearbeid passeert hij het punt waar zojuist nog zijn eigen camera stond met 156 km/u, terwijl je ook hier uiteraard niet harder dan 120 mag. Korte tijd later, op de A9, zien we dezelfde wagen steeds keurig afremmen voor de vaste radarkasten.
Je zou denken dat bij zoveel verkeersonveiligheid de organisatie 3VO wel het schuim op de lippen moet krijgen... Dat is ook zo, zij het om een andere reden. Ook Bert Woudenberg, woordvoerder van 3VO, werd door De Vries gevolgd en daarbij betrapt op diverse grove verkeersovertredingen: in de bebouwde kom 65 km in plaats van 50, bij wegwerkzaamheden 126 als 90 mag, weer even later 131 bij een toegestaan maximum van 100 en, als klap op de vuurpijl, 142 km/u als 70 is voorgeschreven. Bij aanhouding door de politie zou onmiddellijk Woudenbergs rijbewijs worden ingevorderd, naast een boete van Hlf. 1060.
Het verweer van 'Meneer Veilig Verkeer'? ,,Ik voelde me bedreigd door de achtervolgers, ze hebben me de stuipen op het lijf gejaagd. Zo werd op diverse momenten hinderlijk dicht achter mij gereden en werd ik met hoge snelheid genaderd", laat Woudenberg weten. Hij heeft dan ook, twee dagen na de 'achtervolging', aangifte gedaan bij de politie. "Je weet het nooit, na 11 september."
'Snelheids-'officier van justitie mr. Koos Spee zegt over het rijgedrag van 'zijn' politiemensen: "Dit kan niet! Door rood licht rijden is helemaal belachelijk, maar te hard rijden mag natuurlijk ook nooit. Ik ga met de betrokkenen een pittig gesprek voeren, want deze mentaliteit past niet bij een politieagent."
Over het wangedrag van Woudenberg zegt Spee, met gefronste wenkbrauwen: "Dit is zorgelijk." Ook de officier werd door de cameraploeg gevolgd, maar hij bleek zich wel bewust van zijn voorbeeldfunctie: Spee beging niet één overtreding.
Bron: www.telegraaf.nl
Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat deze mensen zich niet aan de regels horen te houden en ook gewoon een boete moeten krijgen...
Dat verweer van: 'Je weet nooit na 11 september' is ook wel erg zwak...
quote:Ik zou ook wel wat harder gaan rijden als er constant dezelfde auto achter me zou hangen.
Ze werden 'geschaduwd' door SBS-misdaadverslaggever Peter R. de Vries
Die Peterrrr wordt trouwens ook steeds sneuer.
quote:Camera kun je inzoomen, ze zullen er heus niet acthter hebben geplakt!
Op donderdag 13 december 2001 08:55 schreef Trainspotter het volgende:
Ik zou ook wel wat harder gaan rijden als er constant dezelfde auto achter me zou hangen.
quote:Groot totaal in slomo
Op donderdag 13 december 2001 09:01 schreef D-FENS het volgende:
D-fens vraagt zich af hoe Peter R. een auto met 156 op de teller langer dan een paar seconden in beeld heeft gehouden
quote:Geen grotere boef dan de graai-overheid
Op donderdag 13 december 2001 09:37 schreef calvobbes het volgende:
Waarom "verlaagt" Peter R. De Vries zich trouwens tot dit soort onderwerpenZijn er geen grote boeven meer in NL
quote:Idd, da's ook weer waar
Op donderdag 13 december 2001 09:42 schreef Strolie75 het volgende:Geen grotere boef dan de graai-overheid
Go Peter, Go Peter GO!
V.
We stonden rond Eindhoven op de A2 in de file. Opeens komt op de vluchtstrook een politiewagen met sirene en zwaailichten aan. Rijden ze door tot de afslag, hop, zwaailichten en sirene uit en ze rijden rustig verder.
quote:Misschien willen ze wel in het kader van politie-tekorten hun tijd nuttiger besteden dan in de file te staan.
Op donderdag 13 december 2001 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Laatst heb ik zelf zo'n voorbeeld van hypocritie meegemaakt:We stonden rond Eindhoven op de A2 in de file. Opeens komt op de vluchtstrook een politiewagen met sirene en zwaailichten aan. Rijden ze door tot de afslag, hop, zwaailichten en sirene uit en ze rijden rustig verder.
![]()
![]()
quote:Koffie drinken in de kantine?
Op donderdag 13 december 2001 10:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Misschien willen ze wel in het kader van politie-tekorten hun tijd nuttiger besteden dan in de file te staan.
quote:
Op donderdag 13 december 2001 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Met 156 kilometer per uur waar je 120 mag, tot twee keer toe door rood rijden en met zeer hoge snelheden langs wegwerkzaamheden scheuren. Foei, foei en nog eens foei! De meest notoire Nederlandse wegpiraat zou zich er niet voor hoeven te schamen, ware het niet dat de snelheidsduivels die deze verkeersovertredingen begingen, de snelheidscontroleurs zelf zijn. Na het 'flitsen', onderweg naar het politiebureau, op heterdaad betrapt...
quote:Tja, als de berichten kloppen is het idd triest.
Op donderdag 13 december 2001 10:02 schreef Verbal het volgende:
Ach welja, weer zo'n type dat denkt dat de regels niet op hem van toepassing zijnV.
Geef de man een boete en zeur niet. 3VO is toch geen overheidsorganisatie, btw?
quote:Lullig he, dat zij dat wel kunnen doen en jij niet. Maar ja, zij zijn groot en jij is klein, en da's niet eerlijk!
Laatst heb ik zelf zo'n voorbeeld van hypocritie meegemaakt:We stonden rond Eindhoven op de A2 in de file. Opeens komt op de vluchtstrook een politiewagen met sirene en zwaailichten aan. Rijden ze door tot de afslag, hop, zwaailichten en sirene uit en ze rijden rustig verder.
![]()
![]()
quote:Dat is in ieder geval nuttiger dan auto'tje pesten.
Op donderdag 13 december 2001 10:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Koffie drinken in de kantine?
quote:Volgens eigen zeggen heeft hij contact gehad met de politie.
Op donderdag 13 december 2001 10:41 schreef Halinalle het volgende:
Ik vermoed dat meneer Woudenberg binnenkort voorzitter af is van 3VO. Zijn geloofwaardigheid is, denk ik, flink aangetast.
Ik begrijp niet, dat hij niet gelijk de politie heeft gebeld als hij zich zo bedreigd voelde.
quote:
Sinds oktober 2001 ben ik in mijn auto op een aantal dagen vanaf mijn huisadres achtervolgd door verschillende autos, waarvan de inzittenden in de directe omgeving van mijn woonhuis soms lange tijd hadden staan wachten. Het gevolgd worden heb ik onderweg iedere keer zelf met trucjes kunnen vaststellen door bijvoorbeeld sneller en langzamer te gaan rijden, wel en niet van rijstrook te wisselen en plotseling te parkeren op een verzorgingsplaats langs de autosnelweg. De verborgen camera brengt dan ook vooral dit daardoor ontstane en mijn aldus te verklaren verkeersgedrag in beeld.Het is de volgautos steeds gelukt in mijn buurt te blijven. De aanwezigheid en het verkeersgedrag van de volgautos gaven mij wel elke keer een zeer bedreigend gevoel, bezorgden mij veel onrust en lieten bij mij een gespannen en gejaagde stemming ontstaan. Hiermee zal ongetwijfeld ook mijn lichamelijke en medische situatie te maken hebben omdat ik herstellende ben van een mij kortgeleden overkomen ernstig hartinfarct. Voorts was er sprake van vervelende manoeuvres die mijn achtervolgers uitvoerden. Zo werd er op diverse momenten hinderlijk dicht achter mij gereden, werd ik met hoge snelheid genaderd, werd er op het laatste moment afgeremd en werd er gevaarlijk achteruit op de vluchtstrook en de invoegstrook van de autosnelweg gereden.
In de volgautos zaten steeds twee mensen, van wie een met een camera. Het lukte mij ondanks alles de kentekens van deze volgautos te noteren. Over deze kentekens en mijn ervaringen met de volgautos heb ik begin november het politiekorps Hollands Midden op de hoogte gesteld. Ik heb daarover tevens enkele verklaringen op schrift afgegeven. Op basis van deze gegevens heeft de politie een onderzoek ingesteld en is er tussen de politie en mij een strategie voor het vervolg afgestemd. Uit mededelingen van de politie was mij al duidelijk geworden dat de volgautos leaseautos betreffen van Toplease te Breda en in langdurig gebruik zijn bij Endemol BV. In verband hiermee is door de politie nog geïnformeerd bij de contactpersonen van beide bedrijven. Dinsdag 11 december 2001, twee dagen voor de SBS6-uitzending, werd mij definitief duidelijk dat het een verborgen camera-actie was van Peter R. de Vries.
quote:Elke medaille heeft twee kanten, en hij speelt mooi op emoties (angst, herstellende van...). Eens kijken wat er vanavond op TV komt
Op donderdag 13 december 2001 10:52 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Volgens eigen zeggen heeft hij contact gehad met de politie.
[..]
quote:In dat geval vind ik het tamelijk misselijk om iemand zo lang te achtervolgen. Laat Peterr de Vries dat maar bij echte criminelen doen.
Op donderdag 13 december 2001 10:52 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Volgens eigen zeggen heeft hij contact gehad met de politie.
[..]
<verhaal van Woudenberg over hetgeen gebeurd is>
[..]
quote:Woordvoerder af. Geen voorzitter af.
Ik vermoed dat meneer Woudenberg binnenkort voorzitter af is van 3VO. Zijn geloofwaardigheid is, denk ik, flink aangetast.
Ik begrijp niet, dat hij niet gelijk de politie heeft gebeld als hij zich zo bedreigd voelde.
De banner van de marechaussee die momenteel heel vaak op Fok! verschijnt, gebruikt hard rijden als aanprijzing voor dit beroep.
"Hoe hard wil jij door de bocht?" met een tellertje dat oploopt tot 230 km/h.
Opmerkelijk...
quote:Vandaar dat de wethandhavers zo'n tekort aan mensen hebben.
Op donderdag 13 december 2001 12:21 schreef Halinalle het volgende:
Overigens wat betreft de te hard rijdende agenten:De banner van de marechaussee die momenteel heel vaak op Fok! verschijnt, gebruikt hard rijden als aanprijzing voor dit beroep.
"Hoe hard wil jij door de bocht?" met een tellertje dat oploopt tot 230 km/h.Opmerkelijk...
quote:Ach man loop toch niet zo dom te zwammen.
Op donderdag 13 december 2001 11:18 schreef Verbal het volgende:
Het heeft idd wel een groot Frequin-gehalteV.
Het is gewoon maar weer eens duidelijk wat voor hypocritie er in dit land heerst.
(Maar ik verbaas me erover dat die woordvoerder geen aangifte heeft gedaan of anderzijds bezig is geweest om verhaal te gaan halen tijdens de opnames)
quote:En op dit forum. Als ik de topics van 100% Tukker lees zie ik altijd een bepaalde groep users posten dat hard rijden kicken is, maar als iemand van 3VO dat doet is dat het einde van de wereld.
Op donderdag 13 december 2001 14:25 schreef Hummer_ het volgende:Het is gewoon maar weer eens duidelijk wat voor hypocritie er in dit land heerst.
quote:Veeg de feiten maar weer van tafel, je zou het goed doen in de regering.
Op donderdag 13 december 2001 11:18 schreef Verbal het volgende:
Het heeft idd wel een groot Frequin-gehalteV.
quote:Hij's terug!
Op donderdag 13 december 2001 14:57 schreef Serum het volgende:[..]
Veeg de feiten maar weer van tafel, je zou het goed doen in de regering.
quote:Maar die hebben geen voorbeeldfunctie en zijn niet 10x per week op TV te zien waar ze scheinheilig lopen te doen!
Op donderdag 13 december 2001 14:29 schreef Ulx het volgende:
En op dit forum. Als ik de topics van 100% Tukker lees zie ik altijd een bepaalde groep users posten dat hard rijden kicken is, maar als iemand van 3VO dat doet is dat het einde van de wereld.
quote:Die mensen in Blik op de Weg worden niet dagenlang thuis opgewacht en achtervolgd.
Op donderdag 13 december 2001 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Dat verhaal van "ik voelde me achtervolgd en daarom gaf ik gas" hoor ik bij Blik op de Weg ook regelmatig voorbij komen. Dan wordt het ook nooit geloofd en zeker niet als excuus geaccepteerd.
Wat een droplul, geef dan gewoon toe, maar nee, met ontzettend kinderachtige excuses eronder proberen te komen.
Die viel op de radio ff lelijk door de mand.
quote:Dat moest een keer van komen he ..
Op donderdag 13 december 2001 16:27 schreef popolon het volgende:
Bert Woudenberg (3VO) was vanochtend ook op radio 1 te beluisterenWat een droplul, geef dan gewoon toe, maar nee, met ontzettend kinderachtige excuses eronder proberen te komen.
Die viel op de radio ff lelijk door de mand.
quote:Denk het niet is namelijk niet de eerste keer..
quote:Lul niet zo slap, hij veegt helemaal niks van tafel. Heb je zijn eerste reactie niet gelezen? Wacht, ik ben in een goede bui, ik zal het je makkelijk maken:
Op donderdag 13 december 2001 14:57 schreef Serum het volgende:
quote:Het is inderdaad enorm dom van hem om te hard te gaan rijden, maar die Peter R. de Vries gaat wat mij betreft ook niet vrijuit. Puur voor de sensatie dit. Dit is geen onrecht bestrijden, dit is niet het recht laten zegenvieren, dit is kijkcijfers trekken en op berichten over de eigen persoon geilen.
Op donderdag 13 december 2001 10:02 schreef Verbal het volgende:
Ach welja, weer zo'n type dat denkt dat de regels niet op hem van toepassing zijnV.
quote:Het valt mij steeds vaker op dat politieauto's (vooral 's avonds) met hoge spoed door de bebouwde kom scheuren. Een collega van mij heeft ze daar eens op aangesproken en gevraagd waarom dat was.
![]()
![]()
Beetje slappe smoes, want bovenstaand was in Schagen en hier in Almere rijden ze met alle toeters en bellen en lampjes aan over een lege busbaan.....
Iedereen rijdt toch overal te hard, parkeert waar het niet mag, rijdt door rood, whatever.
En dan doet de baas van 3VO het ook een keertje, en meteen moet die maar afgezet/opgeknoopt worden.
Als ze hem niet gefilmd hadden had je zeker geloofd dat hij zich altijd netjes aan alle regels had gehouden?
kom op zeg.
[edit: iets genuanceerder]
quote:Maar goed dat die Woudenberg geen Marokkaan is.
Op donderdag 13 december 2001 17:30 schreef Hrun het volgende:
En dan doet de baas van 3VO het ook een keertje, en meteen moet die maar afgezet/opgeknoopt worden.
quote:Waar veeg ik precies feiten van tafel
Op donderdag 13 december 2001 14:57 schreef Serum het volgende:[..]
V.
quote:Niet baas. Woordvoerder.
Op donderdag 13 december 2001 17:30 schreef Hrun het volgende:
quote:Of het kicken is weet ik niet , maar voor mezelf kan ik wel zeggen ook altijd te hard te rijden.
Op donderdag 13 december 2001 14:29 schreef Ulx het volgende:[..]
En op dit forum. Als ik de topics van 100% Tukker lees zie ik altijd een bepaalde groep users posten dat hard rijden kicken is, maar als iemand van 3VO dat doet is dat het einde van de wereld.
Maar dat iemand van 3VO te hard rijdt had ik ook wel verwacht... maar dan gaat de geloofwaardigheid wel hard achteruit van die gast. Hij heeft toch een positie waarin je juist het goede voorbeeld zou moeten geven. Als dat al niet gebeurt is ergens het hek van de dam.
Trouwens ik ben er van overtuigd dat flitsen op snelheid geen goede manier is om de snelheidsmaniaken aan te pakken, tis puur spekken van de kas.
Anders was ik zelf toch ook wel rustiger gaan rijden?
quote:Dan had LN kamer vragen gaan stellen
Op donderdag 13 december 2001 17:34 schreef Lithion het volgende:[..]
Maar goed dat die Woudenberg geen Marokkaan is.
Dat betekend niet dat ze het zelf ook graag op die voorgeschreven snelheid willen rijden.
Je hebt nou eenmaal van die snelle mensen die graag het pedaal verder willen intrappen, dus ook agentjes het zijn ook maar mensen.
Als je 'n wout tegen komt zonder zwaailicht dan rijd die in de meeste gevallen ook te hard dus wat heeft de vries aangetoond wat nog niet bekend was.
De vries wil gewoon weer vet in de picture dat is zijn functie.
quote:Niet als je een plaat voor je kop hebt
Op donderdag 13 december 2001 18:47 schreef Bastard het volgende:
Trouwens ik ben er van overtuigd dat flitsen op snelheid geen goede manier is om de snelheidsmaniaken aan te pakken, tis puur spekken van de kas.
Anders was ik zelf toch ook wel rustiger gaan rijden?
quote:Noemen ze het daarom plankgas?
Op donderdag 13 december 2001 19:19 schreef Lithion het volgende:[..]
Niet als je een plaat voor je kop hebt
.
[Maareh, Bastard heeft wel gelijk.. Smerige snaaiers zijn het. Tegenwoordig beboeten ze je liefst nog voor te snel lopen...]
quote:Ik wil van dit topic geen flame topic maken, dus laat ik het hierbij.
Op donderdag 13 december 2001 19:19 schreef Lithion het volgende:[..]
Niet als je een plaat voor je kop hebt
.
quote:Of nog erger, een vrouw!
Op donderdag 13 december 2001 17:34 schreef Lithion het volgende:
Maar goed dat die Woudenberg geen Marokkaan is.
quote:Was het maar zo'n feest, helaas nog een paar maanden wachten
Op donderdag 13 december 2001 18:55 schreef Bastard het volgende:
Dan had LN kamer vragen gaan stellen
quote:Zo rond etenstijd? Dan moet het wel, anders wordt de chinees koud!
Op donderdag 13 december 2001 17:23 schreef Fok! het volgende:
Het valt mij steeds vaker op dat politieauto's (vooral 's avonds) met hoge spoed door de bebouwde kom scheuren.
quote:Die vervoeren ze toch per container?
Op donderdag 13 december 2001 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zo rond etenstijd? Dan moet het wel, anders wordt de chinees koud!
HIJ zou aangeklaagd moeten worden!
quote:Dat is nou hetzelfde als die kerel die bij "Blik op de weg" gepakt werd omdat hij veel te hard reed, en vervolgens de agént verweed dat het onverantwoord van hém was hem met die snelheid te volgen.
Op donderdag 13 december 2001 09:01 schreef D-FENS het volgende:
D-fens vraagt zich af hoe Peter R. een auto met 156 op de teller langer dan een paar seconden in beeld heeft gehouden
quote:Maar dan is er nog het verschil dat die agent opgeleid en bevoegd is die snelheden te rijden. Dat is Peter R. de Vries zeker niet.
Op donderdag 13 december 2001 21:16 schreef Sphere het volgende:
Dat is nou hetzelfde als die kerel die bij "Blik op de weg" gepakt werd omdat hij veel te hard reed, en vervolgens de agént verweed dat het onverantwoord van hém was hem met die snelheid te volgen.
quote:voorbeeldfunctie?
Op donderdag 13 december 2001 18:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Maar dat iemand van 3VO te hard rijdt had ik ook wel verwacht... maar dan gaat de geloofwaardigheid wel hard achteruit van die gast. Hij heeft toch een positie waarin je juist het goede voorbeeld zou moeten geven. Als dat al niet gebeurt is ergens het hek van de dam.
quote:En die Peter R de Vries niet? SCHANDALIG!
Op donderdag 13 december 2001 22:22 schreef Bastard het volgende:
Sorry hoor maar ben toch behoorlijk pissed van deze beelden!!!
Ik word het hele jaar door bekeurt voor overtredingen die hierbij in het niet vallen
quote:Ach stik!!
Op donderdag 13 december 2001 22:29 schreef Ulx het volgende:[..]
En die Peter R de Vries niet? SCHANDALIG!
Dit is toch krom beleid? Ik zie ook dat ze links blijven hangen daar heeft de vries het nog niet eens over.
quote:Links hangen? Met 150 km/u?
Op donderdag 13 december 2001 22:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ach stik!!
Dit is toch krom beleid? Ik zie ook dat ze links blijven hangen daar heeft de vries het nog niet eens over.
Naar de rechterbaan ermee, tussen de andere slakken...
V.
quote:O verbale moraalridder wil ook wel weer grappig uit de hoek komen over deze zaak.
Op donderdag 13 december 2001 22:36 schreef Verbal het volgende:[..]
Links hangen? Met 150 km/u?
Schandalig!!!Naar de rechterbaan ermee, tussen de andere slakken...
V.
quote:Schandalig!
Op donderdag 13 december 2001 22:40 schreef Bastard het volgende:[..]
O verbale moraalridder wil ook wel weer grappig uit de hoek komen over deze zaak.
Wat je maar kan aanpakken he jongen? Weet je, jij had de naam Saint aan moeten nemen toen je je registreerde bij FOK!
quote:oh oh oh. wat word je toch weer benadeeld.
Op donderdag 13 december 2001 22:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ach stik!!
quote:wie zegt dat hij achter het stuur zat
Op donderdag 13 december 2001 22:29 schreef Ulx het volgende:[..]
En die Peter R de Vries niet? SCHANDALIG!
"ik werd achtervolgd" , "voelde me bedreigd..." , "bin laden zat achter me aan"
Ik weet wat ik volgende keer zeg als ik aangehouden word
Hoe kan dit gebeuren in dit land ?????
Als die LUL niet vervolgd word , weet ik het niet meer...
[Dit bericht is gewijzigd door R.vanHolt op 13-12-2001 22:57]
quote:zozo , je bent er snel bij
Op donderdag 13 december 2001 22:57 schreef Wokkel het volgende:
En ja hoor, ze zijn er weer. De echte originele 'Ben Achtervolgd' alibi's. Zie http://www.geocities.com/gibbie_mel/
quote:It wasn't me (ech nie). Kon hem jullie alleen niet onthouden
Op donderdag 13 december 2001 22:58 schreef R.vanHolt het volgende:[..]
zozo , je bent er snel bij
quote:ik wil je niet aan het schrikken maken hoor.. maar er gebeuren nog veel ergere dingen in dit land.........
Op donderdag 13 december 2001 22:56 schreef R.vanHolt het volgende:
Hoe kan dit gebeuren in dit land ?????
Als die LUL niet vervolgd word , weet ik het niet meer...
en al die mensen worden ook niet vervolgd.......
Zijn wel erg bijzonder kinderachtige manier van reageren is werkelijk verbazingwekkend!! En dat voor nb een woordvoerder!!
dit is echt niet normaal, dan krijg je dus zon kutboete binnen van 60 piekies omdat je 3 km te hard reed ,en die ***nichten lappen zelf de regels aan hun laars. en niet zon klein beetje ook.
Om de reactie van meneertje 3vo maar te zwijgen, gatverdamme zeg, als ik hem voor mijn auto zou krijgen zou ik nog een straal gas geven
Die agenten die 'een paar' kilometer te hard reden....... tja..... het zijn ook maar mensen, maar die eerste gast die moedwillig de rode lichten pakt mag van mij ook het 1 en ander uitleggen. Heeft iemand een lijstje met alle kentekens??
Dit zootje bij elkaar is dus het geweten van de Nederlandse verkeersveiligheid. Letterlijk om je te bescheuren.....
Ik verscheur i.i.g mijn boete van een verkeersovertreding van 7 k.m per uur op de snelweg.
(Bin laden zat me achterna )
quote:Geloof mij: Die kerel kan binnen een week zijn spullen pakken !.
Op donderdag 13 december 2001 23:16 schreef Chadi het volgende:
Dat die man 3VO vertegenwoordigt weg ermee zoek een ander die wat betrouwbaarder is en minder slecht kan liegen. hahahah Binladen zat achter hem aan ... die gast hoort in een Tehuis voor mensen die een beetje ontspoord zijn. KrankenhouzeStraks gaat ie nog beweren dat het een test was om te kijken of er ongelukken gebeuren bij die snelheid... met binnie achter je aan.
Ik kan me niet voorstellen dat hij bij z'n eerste overtreding al in de gaten had dat ie achtervolgd werd, dus valt er sowieso niks goed te praten.
Hij maar blijven ontkennen en iedereen de schuld geven, behalve zich zelf. Jammer dat het grootste klapstuk niet is uitgezonden (schuld geven aan bin Laden & vriendjes), dan was ik écht van de bank gerold van het lachen.
Die gast komt dus nooit meer op TV en wordt, neem ik aan, direct bij 3VO eruit geknikkerd. Eens kijken of de rest bij 3VO wél hersenen heeft.
Hopelijk heeft dit verhaal een staartje...
quote:3VO heeft hun forum vandaag erafgehaald, en de voorzitter mag blijven. Zie http://www.3vo.nl/organisatie/01_4_3vo.php?id=62
Op donderdag 13 december 2001 23:23 schreef RAiDEN het volgende:
Die gast komt dus nooit meer op TV en wordt, neem ik aan, direct bij 3VO eruit geknikkerd. Eens kijken of de rest bij 3VO wél hersenen heeft.
Hopelijk heeft dit verhaal een staartje...
quote:Nou , schrikken doe ik niet zo snel
Op donderdag 13 december 2001 23:02 schreef Hrun het volgende:[..]
ik wil je niet aan het schrikken maken hoor.. maar er gebeuren nog veel ergere dingen in dit land.........
en al die mensen worden ook niet vervolgd.......
quote:Volgens mij verdwijnt dit verhaal in de doofpot want zoiets gaat zo te ver dat hij, denk ik, nog gelijk krijgt ook maar goed we zien wel hoe het afloopt
Op donderdag 13 december 2001 23:28 schreef Wokkel het volgende:[..]
3VO heeft hun forum vandaag erafgehaald, en de voorzitter mag blijven. Zie http://www.3vo.nl/organisatie/01_4_3vo.php?id=62
quote:Voor jou en alle anderen even het verschil tussen een voorzitter en een voorlichter uitleggen:
Op donderdag 13 december 2001 23:28 schreef Wokkel het volgende:3VO heeft hun forum vandaag erafgehaald, en de voorzitter mag blijven. Zie http://www.3vo.nl/organisatie/01_4_3vo.php?id=62
Een voorzitter bepaald het beleid en de plannen.
Een voorlichter is meestal een gejeesde journalist die spreekbuis is van de voorzitter.
Die Woudenberg zorgt dus netjes voor de persberichtjes en de PR van die club, maar dat betekent nog niet dat ie het beleid bepaald.
Geloofwaardigheid van die club komt dus pas echt in het geding als de beleidsbepalers dit soort overtredingen maken.
als Eef Brouwers van de RVD in de fout gaat, dan is het hele koningshuis nog niet ook in de fout gegaan
quote:De 3VO-club kan er inderdaad niet veel aan doen, maar ze staan nu wel voor paal door Woudenberg.
Op donderdag 13 december 2001 23:40 schreef golfer het volgende:
Geloofwaardigheid van die club komt dus pas echt in het geding als de beleidsbepalers dit soort overtredingen maken.als Eef Brouwers van de RVD in de fout gaat, dan is het hele koningshuis nog niet ook in de fout gegaan
Of zoals bij RTL Boulevard werd gezegt, vergelijk het maar met een voorlichter van een anti-alcoholbond die dronken uit een bar komt...
quote:Voor jou en al je andere linkse goedpraat vriendjes:
Op donderdag 13 december 2001 23:40 schreef golfer het volgende:[..]
Voor jou en alle anderen even het verschil tussen een voorzitter en een voorlichter uitleggen:
Een voorlichter is meestal een gejeesde journalist die spreekbuis is van de voorzitter.
Die Woudenberg zorgt dus netjes voor de persberichtjes en de PR van die club, maar dat betekent nog niet dat ie het beleid bepaald.
Geloofwaardigheid van die club komt dus pas echt in het geding als de beleidsbepalers dit soort overtredingen maken.
als Eef Brouwers van de RVD in de fout gaat, dan is het hele koningshuis nog niet ook in de fout gegaan
Maar beste golfer:Zou het op jou geloofwaardig overkomen als een kinderkrachter het gezicht naar de buitenwereld zou zijn van de bond tegen pedofilie ? Juist!
Deze man zal nooit meer geloofwaardig kunnen functioneren nu hij voor heel N.L terecht te kakken is gezet.Hij is dan welliswaar geen beleidsmaker maar wel het boegbeeld van het beleid dat ons moet doen geloven dat we een (ahum, ) ernstige zaak als verkeersveiligheid niet moeten onderschatten.
Deze idioot heeft dus niet alleen zichzelf , maar ook 3vo een ongeloofwaardig imago gegeven. Als hij had gezegt:"Oke is zat fout" hadden we het nog op menselijke fouten kunnen gooien (alhoewel ). Maar in dit geval praat hij het ook nog goed met de meest domme smoessen die je maar kunt verzinnen. (Bang voor Bin Laden
)
Zo iemand is dus gewoon simpelweg niet geloofwaardig meer en kan maar beter opzouten.
quote:Hummer, ben jij ook linksdragend?
Op vrijdag 14 december 2001 00:31 schreef Hummer_ het volgende:Voor jou en al je andere linkse goedpraat vriendjes:
quote:Gezien jouw eerdere reakties in dit topic en in een topic over Peter R. de Vries, was jou blijkbaar het verschil ook even ontgaan, want ook jij gooit alles op 1 grote hoop, inclusief het hele justitie-apparaat en het O.M.
Iedereen weet het verschil tussen een voorlichter en een voorzitter.
quote:Ik denk ook dat ie er verstandig aan doet de eer aan zichzelf te houden, daarover zijn wij het eens (ja,ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit).
Maar beste golfer:Zou het op jou geloofwaardig overkomen als een kinderkrachter het gezicht naar de buitenwereld zou zijn van de bond tegen pedofilie ? Juist!
Deze man zal nooit meer geloofwaardig kunnen functioneren nu hij voor heel N.L terecht te kakken is gezet.Hij is dan welliswaar geen beleidsmaker maar wel een uitdrager van het beleid dat ons moet doen geloven dat we een (ahum,) ernstige zaak als verkeersveiligheid niet moeten onderschatten.
Deze idioot heeft dus niet alleen zichzelf , maar ook 3vo een ongeloofwaardig imago gegeven. Als hij had gezegt:"Oke is zat fout" hadden we het nog op menselijke fouten kunnen gooien (alhoewel
). Maar in dit geval praat hij het ook nog goed met de meest domme smoessen die je maar kunt verzinnen. (Bang voor Bin Laden
)
Zo iemand is dus gewoon simpelweg niet geloofwaardig meer en kan maar beter opzouten.
oud journalistiek spreekwoord: "don't shoot the messenger"
quote:Hahahaha dus de volgende keer dat die kerel wat zegt geloof jij hem? hahahahaha wat een onzin.Hij is het gezicht van 3VO naar buiten toe en dat gezicht is onbetrouwbaar.... weg ermee! Hij is niet representatief voor de 3VO dus moet hij weg wil het een beetje geloofwaardig overkomen. Je neemt toch ook geen janmaat type bij de groenen als pers chef. En dan roepen dat hij het beleid niet bepaald.. wel zwaar overtrokken maar het komt in de buurt was maar 72 kilometer te hard
Voor jou en alle anderen even het verschil tussen een voorzitter en een voorlichter uitleggen:
quote:Hij deed mij denken aan de burgemeester van een klein gat ergens afgelopen aflevering van breekijzer.
Op vrijdag 14 december 2001 01:26 schreef Chadi het volgende:
ooh zelfs die aapjes (zie foto lins onder mijn nick ) liggen nog in een scheur om die grappen maker... Zonder gein ik heb me echt rot gelachen om die kerel.
quote:Hij doet mij een beetje denken aan al die hardrijders die met slappe praatjes aankomen
Op vrijdag 14 december 2001 01:28 schreef gelly het volgende:[..]
Hij deed mij denken aan de burgemeester van een klein gat ergens afgelopen aflevering van breekijzer.
V.
quote:Idd. Als ik wordt aangehouden door een KLPD videoauto hoef ik met zijn smoesen niet aan te komen.
Op vrijdag 14 december 2001 01:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Hij doet mij een beetje denken aan al die hardrijders die met slappe praatjes aankomen
V.
quote:Hypocrisie.
Op donderdag 13 december 2001 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hypocritie ten top![]()
![]()
Pim, doe d'r wat aan.
quote:Ach.... dat doet het volk wel voor ze.
Bestuursreactie in verband met de SBS6 reportageVoor het SBS6-televisieprogramma van Peter R. de Vries op donderdag 13 december zijn er met een verborgen camera opnames gemaakt van het verkeersgedrag van de woordvoerder van 3VO, Bert Woudenberg. Daarbij is een aantal behoorlijke snelheidsovertredingen op de autosnelweg geconstateerd.
Op 25 oktober had onze woordvoerder het vermoeden dat hij vanaf zijn huisadres door onbekenden werd gevolgd. Om vast te stellen of zijn vermoeden juist was, heeft de woordvoerder wisselende snelheden aangehouden, waarbij ook snelheidslimieten zijn overschreden. De hinderlijke manoeuvres van de achtervolgers, gaven hem een bedreigend, gespannen en gejaagd gevoel.Toen de achtervolging op 1 november op een uiterst vervelende wijze opnieuw plaatsvond, besloot hij hiervan melding te doen bij het regionaal politiekorps Hollands Midden. Hij heeft over beide achtervolgingsacties en zijn eigen verkeersgedrag mondelinge en schriftelijke verklaringen afgegeven, voorzien van kentekens van de verschillende volgauto’s. Op basis van deze gegevens heeft de politie informatie ingewonnen en een oriënterend onderzoek ingesteld.
Het bestuur en de directie van 3VO vinden het verkeersgedrag van de woordvoerder als directe reactie op de achtervolgingen weliswaar begrijpelijk, maar kunnen het uiteraard niet goedkeuren dat hij daarbij de maximumsnelheden ernstig heeft overschreden. 3VO is van mening dat de woordvoerder niet adequaat heeft gereageerd op het voorval.
De gebeurtenissen vormen echter, gezien de uitzonderlijke omstandigheden, geen reden het vertrouwen in de 3VO-woordvoerder op te zeggen.
Leuk als zo,n kerel met 80 k.m per uur door je wijk komt crossen om een of andere straatspeeldag te openen.
Waarom mag je niet te hard rijden vragen ze je dan... Zelf staan ze blijkbaar niet stil bij die dingetjes. Hier in de stad ook, op de busbaan mag je 30, rij je harder wordt je aangehouden en/of boete. Ik heb nog nooit een politieauto 30 zien rijden, alleen maar harder.
Ik heb het zelfs eens gewaagd om om 2 uur 's nachts door rood te rijden op een totaal leeg kruispunt. 2 minuten later was ik 180 piek armer. De volgende dag zie ik dezelfde politieauto tot 2 keer toe door rood rijden.
quote:Hmmm... Ik meen me te herinneren dat de heer De Vries 'in een vorig leven' politiefunctionaris is geweest. En als je de propaganda van 'de politie in het algemeen' mag geloven, hebben alle agenten een rijopleiding gehad waar zelfs Schumacher nog bleekjes bij afsteekt.
Op donderdag 13 december 2001 21:32 schreef Lithion het volgende:[..]
Maar dan is er nog het verschil dat die agent opgeleid en bevoegd is die snelheden te rijden. Dat is Peter R. de Vries zeker niet.
Stel nu dat De Vries achter het stuur zat. Dan had hij die snelheden moeiteloos kunnen aanhouden omdat hij ervoor opgeleid is geweest (en een genoten opleiding vergeet je niet zomaar als je van beroep verandert). Woudenberg heeft, als niet-agent, die 'supermannen-opleiding' niet genoten.
Peter is er echter, door het feit dat hij geen agent meer is, niet meer toe bevoegd. Dat klopt. Maar die Woudenberg heeft die bevoegdheid nooit gehad.
Tel die twee zaken bij elkaar op en je kunt er vanuit gaan dat De Vries met enige zekerheid kan zeggen dat hij wist waar hij mee bezig was.
Ook die flits-BOA's die zeer gehaast richting bureau reden, dikwijls langs dezelfde plekken waar zij zojuist hadden staan flitsen (ja, want dat zijn toch zoooooo'n gevaarlijke punten...) ondergraven op een grondige manier het in jaren zorgvuldig opgebouwde propaganda-apparaat van de overheid. Flits-BOA's zijn namelijk geen agenten en hebben dus geen 'supermannen-training' gehad. Ze hebben die wagen als gereedschapskistje in bruikleen gekregen van de KLPD om hun rommel in te vervoeren. Niets meer en niet minder.
Een legitieme reden om hard te rijden hebben zij schijnbaar ook niet. Als ze daadwerkelijk zo gehaast zouden zijn om een nood-flitsopstelling op te zetten, waarom remmen ze dan af bij een flitskast?
Gelukkig dat er nog mensen als Peter R. de Vries zijn, die de willekeur van de Nederlandse regering en hun directe uitvoeringsorganen onder de loupe nemen, mensen die het er niet bij laten zitten dat eenieder die gemakkelijk te identificeren is meteen een veel te hoge rekening gepresenteerd krijgt terwijl de wat moeilijker uit te zoeken zaken bij bosjes geseponeerd worden. En als je dat mediageilheid wenst te noemen...
Ergens is het belachelijk dat bepaalde zaken door 'buitenstaanders' moeten worden opgelost. Maar aan de andere kant... kunnen we als Nederlanders nog wel vertrouwen op justitie?
quote:Wat een bull, Golfer. Voel me als persvoorlichter ernstig aangesproken.
Maar wacht, jij bent natuurlijk zo'n korte-termijn-denk-journalist die de toegevoegde waarde van een voorlichter niet inziet en slechts wilt scoren per bericht. Wij hebben hetzelfde doel, hoor: het zo goed mogelijk informeren van het publiek, alleen soms met verschillende belangen.
On topic:
Ik vind dat geen enkel excuus geldt. Dan had hij maar aan de kant moeten gaan staan, maar zulke manoeuvres uithalen als woordvoerder van een verkeersveiligheids-organisatie kan gewoonweg niet. Woudenberg is anders erg veroordelend naar anderen toe (mind you, ik vind het een slechte woordvoerder. Vind dat je bijvoorbeeld als woordvoerder nooit met 'ik' moet spreken, dan zijn bijvoorbeeld dergelijke acties niet zo schadelijk voor je organisatie), dus laat hij tenminste de boetes vrijwillig betalen en doneren aan een slachtofferfonds ofzo. En wat mij betreft mag hij dus opstappen.
quote:En als hij nu met die snelheid een kind doodgereden had in die woonwijk ?
Op donderdag 13 december 2001 21:32 schreef Lithion het volgende:[..]
Maar dan is er nog het verschil dat die agent opgeleid en bevoegd is die snelheden te rijden. Dat is Peter R. de Vries zeker niet.
Je kunt het gewoon vergelijken met een hulpverlener die zodra hij thuiskomt zelf zijn kinderen afrost of een winkelmedewerker die bij andere winkels de boel leegrooft. Deze agenten moeten dus gewoon op staande voet worden ontslagen incl. meneer "lompe " Woudenberg (wat een sukkel).
Als je voor zo'n baan kiest aanvaardt dan de consequenties en geef een goed voorbeeld, zeker tijdens werktijd!
quote:Criminelen zijn het daar bij 3VO.
PERSBERICHT
13 december 2001Bestuursreactie in verband met de SBS6 reportage
Voor het SBS6-televisieprogramma van Peter R. de Vries op donderdag 13 december zijn er met een verborgen camera opnames gemaakt van het verkeersgedrag van de woordvoerder van 3VO, Bert Woudenberg. Daarbij is een aantal behoorlijke snelheidsovertredingen op de autosnelweg geconstateerd.
Op 25 oktober had onze woordvoerder het vermoeden dat hij vanaf zijn huisadres door onbekenden werd gevolgd. Om vast te stellen of zijn vermoeden juist was, heeft de woordvoerder wisselende snelheden aangehouden, waarbij ook snelheidslimieten zijn overschreden. De hinderlijke manoeuvres van de achtervolgers, gaven hem een bedreigend, gespannen en gejaagd gevoel.Toen de achtervolging op 1 november op een uiterst vervelende wijze opnieuw plaatsvond, besloot hij hiervan melding te doen bij het regionaal politiekorps Hollands Midden. Hij heeft over beide achtervolgingsacties en zijn eigen verkeersgedrag mondelinge en schriftelijke verklaringen afgegeven, voorzien van kentekens van de verschillende volgauto’s. Op basis van deze gegevens heeft de politie informatie ingewonnen en een oriënterend onderzoek ingesteld.
Het bestuur en de directie van 3VO vinden het verkeersgedrag van de woordvoerder als directe reactie op de achtervolgingen weliswaar begrijpelijk, maar kunnen het uiteraard niet goedkeuren dat hij daarbij de maximumsnelheden ernstig heeft overschreden. 3VO is van mening dat de woordvoerder niet adequaat heeft gereageerd op het voorval.
De gebeurtenissen vormen echter, gezien de uitzonderlijke omstandigheden, geen reden het vertrouwen in de 3VO-woordvoerder op te zeggen.
PRACHTIGE TV! Mijn respect voor de politie is tot een nog lager niveau gedaald. En die woordvoerder van 3VO heeft zichzelf helemaal belachelijk gemaakt!
Schitterend als moraalridders op hun bek gaan. Stelletje smerige hypocrieten
Op deze site staat de voicemail van Bertje van 3VO
Iemand heeft deze weten te kraken/afluisteren
Staat ze dochter en zijn vrouw op en natuurlijk een aantal kranten en tv-programma's die allemaal een interview met hem willen hebben
Ook het bestuur van 3VO staat er op best leuk om naar te luisteren dus
quote:Als ik die pagina open staat er alleen maar een netstat icoontje
Op vrijdag 14 december 2001 09:43 schreef LN-4-ever het volgende:
http://www.xs4all.nl/~bassdrum/Op deze site staat de voicemail van Bertje van 3VO
Iemand heeft deze weten te kraken/afluisteren
Staat ze dochter en zijn vrouw op en natuurlijk een aantal kranten en tv-programma's die allemaal een interview met hem willen hebben
Ook het bestuur van 3VO staat er op best leuk om naar te luisteren dus
quote:ik ook!
Op vrijdag 14 december 2001 13:44 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Als ik die pagina open staat er alleen maar een netstat icoontje
.
quote:Nee natuurlijk niet, maar dat wist je zelf ook wel. De politie heeft bevoegdheid om hard te rijden, Peter R. de Vries niet, dus hij zit zelf net zo fout.
Op vrijdag 14 december 2001 08:20 schreef Serum het volgende:
En als hij nu met die snelheid een kind doodgereden had in die woonwijk ?
Daar heeft ie dan ook bevoegdheid voor ?
quote:De politie heeft in bepaalde gevallen de bevoegdheid om te hard te rijden!! Dat wil dus niet zeggen dat ze zomaar de snelheidslimiet mogen ovetreden! Daarnaast, en dat is al eerder opgemerkt, zijn die lui die de flitsers plaatsen en onderhouden iha niet bevoegd om te hard te rijden omdat dat niets met hun functie te maken heeft!
Op vrijdag 14 december 2001 15:35 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat wist je zelf ook wel. De politie heeft bevoegdheid om hard te rijden, Peter R. de Vries niet, dus hij zit zelf net zo fout.
En ja Peter R. de Vries is OOK fout!
quote:Wat een onzin, de politie mag helemaal niet zomaar (zoals ze deden) hard rijden! Ze mogen dat alleen met zwaailicht en/of sirene bij een spoedgeval.
Nee natuurlijk niet, maar dat wist je zelf ook wel. De politie heeft bevoegdheid om hard te rijden, Peter R. de Vries niet, dus hij zit zelf net zo fout.
Gisteravond nog kwam er op de brienenoordbrug (A13) een politieauto voorbij met 160+ km/u, zonder zwaailicht of sirene.
[Dit bericht is gewijzigd door Chilly_Willy op 14-12-2001 17:05]
quote:En op tijd thuis komen omdat de aardappels anders koud zijn is geen spoedgeval!
Op vrijdag 14 december 2001 17:03 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ze mogen dat alleen met zwaailicht en/of sirene bij een spoedgeval.
quote:Ja, das waar, daarom rij ik ook wel eens te hard, alleen moet ik dan wel mooi betalen.
Op vrijdag 14 december 2001 17:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En op tijd thuis komen omdat de aardappels anders koud zijn is geen spoedgeval!
quote:Wat een onzin zeg.
quote:Binnen een bepaalde marge mag de politie zonder zwaailicht en sirene harder rijden dan is toegestaan, maar het ging me nog niet eens om jouw voorbeeld.
Op vrijdag 14 december 2001 17:03 schreef Chilly_Willy het volgende:
Wat een onzin, de politie mag helemaal niet zomaar (zoals ze deden) hard rijden! Ze mogen dat alleen met zwaailicht en/of sirene bij een spoedgeval.
quote:
PERSBERICHT
13 december 2001
Bestuursreactie in verband met de SBS6 reportageVoor het SBS6-televisieprogramma van Peter R. de Vries op donderdag 13 december zijn er met een verborgen camera opnames gemaakt van het verkeersgedrag van de woordvoerder van 3VO, Bert Woudenberg. Daarbij is een aantal behoorlijke snelheidsovertredingen op de autosnelweg geconstateerd.
voortaan gewoon met 2 auto's de pad op..eentje je laten volgen met een camera, kun je je altijd eruit lullen..
nog kleine vraagje, PETER zat toch niet zelf in de auto welke iedereen zoal heeft zitten volgen
lijkt me wel dom als hij er echt in zat..
quote:mogen ze ook met elkaar een potje racen?? of nog beter, lekker door rood zonder zwaailicht??
Op vrijdag 14 december 2001 17:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Binnen een bepaalde marge mag de politie zonder zwaailicht en sirene harder rijden dan is toegestaan, maar het ging me nog niet eens om jouw voorbeeld.
quote:Duh, nee natuurlijk niet.
Op vrijdag 14 december 2001 17:12 schreef SYCO het volgende:
mogen ze ook met elkaar een potje racen?? of nog beter, lekker door rood zonder zwaailicht??
quote:En daarom hadden ze in dit geval ook geen enkele reden om hard te rijden of door het rode stoplicht te jagen. Ze zijn FOUT, punt.
Binnen een bepaalde marge mag de politie zonder zwaailicht en sirene harder rijden dan is toegestaan, maar het ging me nog niet eens om jouw voorbeeld.
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 17:14 schreef Serum het volgende:[..]
En daarom hadden ze in dit geval ook geen enkele reden om hard te rijden of door het rode stoplicht te jagen. Ze zijn FOUT, punt.
En dat ze het niet eens toegeven is nog het ergste.
wat een droog commentaar van Peter
quote:Goh!
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/hetgoedevoorbeeld.html
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-12-2001 19:03]
quote:Ja, maar Lithion weet het toch beter ! Dus ...
Op vrijdag 14 december 2001 17:25 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Goh!
Daar dacht de directeur van het k.l.p.d toch echt heel anders over.
Alleen mensen die in dienst zijn en daarbij standby moeten zijn voor hun dienst mogen harder rijden.De flitsbrigade heeft hier geen enkel recht toe daar ze niet oproepbaar zijn bij ongevallen/ongelukken/geweld maar op dat moment alleen bezig zijn met flitsen.
quote:Mij is de
Op vrijdag 14 december 2001 20:35 schreef Serum het volgende:[..]
Ja, maar Lithion weet het toch beter ! Dus ...
quote:
Corrado VR6 14-12-2001 21:19:13Werd ik vanmorgen toch ff achterna gezeten door bin laden en een stelletje taliban strijders op opgevoerde kamelen. Niet normaal zeg en wist je dat die beesten wel makkelijk tegen de 170 aan kunnen lopen echt niet normaal meer. Ik begrijp woudenberg volledig
Verder denk ik dat bertje liegt als hij zegt dat hij aangifte heeft gedaan. In het artikel staat dat hij te horen kreeg dat het auto's van endemol waren. Dat soort info geeft de politie niet door.
Maar goed , dit is eenzelfde situatie als dat de woordvoerder van de SGP in een hoerentent wordt betrapt en de SGP toch z'n volledige vertrouwen blijft behouden.
quote:
Binnen een bepaalde marge mag de politie zonder zwaailicht en sirene harder rijden dan is toegestaan
quote:Dat is een Lition regel.
Op maandag 17 december 2001 10:36 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |