abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 19:36:18 #251
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38055358
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nergens last van hiero.
Vreemd, bij mij is het soms echt onspeelbaar . Zou dat te maken hebben met het feit dat ik hem in 720p speel?
  zondag 21 mei 2006 @ 19:42:29 #252
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38055561
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij is het soms echt onspeelbaar . Zou dat te maken hebben met het feit dat ik hem in 720p speel?
Ik speel um ook op 720p, dat kan het niet zijn.
-
  zondag 21 mei 2006 @ 19:43:28 #253
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38055596
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik speel um ook op 720p, dat kan het niet zijn.
Misschien zit er teveel rotzooi in mijn cache ofzo.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:37:39 #254
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38058142
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Diablos79 het volgende:
Tja als jij lange laadtijden, slowdown en gras wat spontaan onder je voeten verschijnt prima noemt

En dat GTA:SA niet zo soepel loopt op de ps2/xbox is niet alleen een hardware iets. Dat heeft ook een deel te maken met de programmeer kunsten van rockstar. Want een echt technisch wonder is GTA nu ook weer niet. En als ik het nu vergelijk met The Godfather, die is technisch toch wel een stuk beter dan GTA en loopt op de ps2 ook nog eens stuk soepeler.
En hoe vaak moet je enorme omgevingen snel inladen in The Godfather? (ergo, vliegen met een straaljager)
  zondag 21 mei 2006 @ 21:09:18 #255
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38059853
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En hoe vaak moet je enorme omgevingen snel inladen in The Godfather? (ergo, vliegen met een straaljager)
Er moet bij The Godfather ook constant een hele stad worden ingeladen. En spellen zoals Jak 3 laten gewoon zien dat de Ps2 een spel zoals GTA:SA echt wel redelijk soepel moet kunnen laten draaien, als het maar goed geoptimaliseerd word, wat bij GTA dus niet het geval is.

En ik heb bij het spelen van GTA op de ps2 echt nooit zulke grote problemen gehad als het ging om slowdown en bomen die spontaan verschijnen. Wel wat opbouw in de achtergrond maar meer ook niet. Kan ook nog wel Ps2 afhankelijk zijn, die nieuwere Ps2 zijn sneller met laden dan de oudere.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38068685
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef LuukBes het volgende:
Op de PS2 heeft JAK III veruit de beste engine voor open-space werelden zoals die van GTA. Het streamed geweldig vanaf de DVD, de animatie's zijn van hoger niveau, er gebeurt meer on screen, de textures zijn veel mooier, de geometrie is van een behoorlijk hoge polycount, en de belichting is ook veel beter.

Naughty Dogs engine is een plaatje, die had gelicensed moeten worden door Rockstar i.p.v. die crappy multi-platform-port-Renderware engine. Maar goed ND's engine is dan ook specifiek voor de PS2 geschreven en haalt bijna het maximale uit de EE en GS. Kost wat moeite, heb je ook wat.
Mee eens. Naughty Dog is een zeer getalenteerde studio. Het mooie is dat met de introductie van SCEWWS (de voormalige SCEE-, SCEA- en SCEJ-studio's bij elkaar) alle first-party studios hun libraries met elkaar delen delen. Dit kan alleen maar ten goede komen van de kwaliteit en de ontwikkeltijd van toekomstige first-party games!
  zondag 21 mei 2006 @ 23:45:38 #257
70110 peristilius
High times
pi_38069291
Naughty Dog doet het zeker puik, maar volgens mij kan je het niet zomaar vergelijken met een GTA game. Ik heb alleen Jak 2 gespeeld, misschien dat het in Jak 3 anders is, maar in GTA moet toch op veeel hogere snelheid gestreamed worden. Ook is het detail in de omgeving toch wel aardig wat groter, niet mooier, maar er zijn wel meer voorwerpen die een rol spelen in de game.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38073630
Nou dan moet je toch eens Jak III uit de budgetbak vissen, want dat is echt wel een fors verschil met deel II wat dat aangaat. De grote werelden zijn wel degelijk te vergelijken met GTA daarin, alleen ziet het er allemaal veel beter uit, en met de juiste voertuigen race je als een dolle door de maps heen. Ook zie je behoorlijk wat objects on screen. Het zijn geen GTA maps qua cities, maar alles bijelkaar zijn het toch wel enorme speeloppervlakken.

Wat dat aangaat weinig verschil met GTA, zeker niet qua streamsnelheden en fillrates. Sterker nog, GTA op de PS2 heeft grote moeite met hoge snelheden zodra je gaat scheuren met je auto's, en krijgt pop-up problemen. Op een begeven moment kan ie ook niet sneller streamen en het beeld verversen zonder lag te krijgen, dus dan hoor je wel je motorgeluid en snelheid omhoog gaan, maar blijft de snelheid voor het oog constant omdat ie al tegen de limiet aanzit. Dan is het alleen maar voor het gevoel dat je snelheid verhoogt door het geluid, maar in de praktijk verplaats je je voor he toog niet sneller.

En P-Style, weet je dat laatste wel zeker ? Heb tijdje geleden iemand van Guerilla gesproken, nadat zij ook ingelijfd zijn door Sony en dus al first party waren. Heb hen toen gevraagd of er veel zaken uitgewisseld worden, en dat viel behoorlijk mee. Wat dat aangaat is het toch meestal ieder voor zich. Tenzij Sony zich ermee bemoeid en bepaalde dingen wil licensen en gaat sharen met andere first parties zoals dat met de streamengine van JAK III ook gebeurt is.

De beste dingen worden bij verschillende devs wel eruit gepikt en openbaar gemaakt als dat nodig is (waarschijnlijk tegen extra geld), maar ieder heeft natuurlijk wel nog steeds een groot stuk bedrijfsgeheim voor zichzelf. Het is niet 1 grote open source community die alles van elkaar weet. Maar goed, Guerilla en ND hebben misschien weer 'n andere status apart wat dit aangaat, Sony Studio's zijn waarschinlijk wel een stuk closer ja.
pi_38078802
quote:
Het was nog niet zeker of de online service geheel gratis zou zijn. Maar nu heeft Sony het officieel bevestigt.

Major Nelson van Microsoft melde een week geleden nog dat je gewoon moest betalen voor de online service van Sony. Maar Major Nelson werkt toch niet bij Sony ? Inderdaad..

Op de PlayStation Business Briefing 2006 in Tokyo en tegen Gaming-Age heeft Sony officieel aangekondigt dat het online gamen op de Playstation 3 geheel gratis zal zijn.

Sony zei letterlijk:

"Please note that online gaming will be free right out of the box"

De volgende opties zijn dus geheel gratis:

Communikation/Community:
Account te maken door useraanmelding
Lobbies/Matchmaking
Scores/Ranking
Gamedata upload/download
Presentlist /FriendList/Avatars
Voice/Video Chat
Messaging

Handel/commercie
Shops (voor content of games downloaden)
Content-Download
Games van de HDD booten
Abonementen
Verkoopt van items en gameitmes
Micropayment
Entitlement Management

Account
Userregistration
Login ID/Handlename

Developers kunnen wel zelf geld vragen voor dergelijke MMORPG's of Massively Multiplayer Online games.
Bron: http://www.ps3party.nl/nieuws/item/23327/
PSN id: NL_SToRM
  maandag 22 mei 2006 @ 12:18:55 #260
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38079492
quote:
Cool! Ik heb het ook even op Fok!Games gezet
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 22 mei 2006 @ 12:40:51 #261
145074 Diablos79
pi_38080190
Dat is iedergeval netjes dat je daar gratis gebruik van mag maken
Nu hopen dat ontwikkelaars ook zo vriendelijk zijn hun online mogelijkheden gratis te houden.
pi_38080378
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Cool! Ik heb het ook even op Fok!Games gezet
Thanks!

En voor de geïnteresseerden:

Sony E3 Conference 2006 in 720p (Torrent)

Is wel meer dan 5gig groot
  maandag 22 mei 2006 @ 13:02:07 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38080899
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is iedergeval netjes dat je daar gratis gebruik van mag maken
Nu hopen dat ontwikkelaars ook zo vriendelijk zijn hun online mogelijkheden gratis te houden.
En iig een garantie dat het niet beter wordt dan LIVE. .
-
  maandag 22 mei 2006 @ 13:19:15 #264
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38081426
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En iig een garantie dat het niet beter wordt dan LIVE. .
want? Betaald is altijd beter dan gratis? Linux draait nog altijd stabieler dan Windows, en raadt eens welke van de twee het goedkoopst is....
  maandag 22 mei 2006 @ 13:42:45 #265
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38082243
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

want? Betaald is altijd beter dan gratis? Linux draait nog altijd stabieler dan Windows, en raadt eens welke van de twee het goedkoopst is....
Wat een fantastische vergelijking. .
Echt. HULDE. .
Sla het hele principe open source maar meteen over. Weet je wat, de hele community ook.. .
Tuurlijk is betaald beter. Dat garandeert kwaliteit. En LIVE staat kwalitatief natuurlijk als een huis.
Dit wordt net zo'n zeperd als PS2 online, alleen dan met multimedia dingen erbij.
En Linux draait ook alleen beter als je er VEEL verstand van hebt.
-
  maandag 22 mei 2006 @ 13:45:41 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38082350
quote:
Dit wordt net zo'n zeperd als PS2 online

Das ook wat overdreven natuurlijk. Tuurlijk is het geen live, maar ik verwacht echt wel een betere service dan met de PS2.

De meeste zaken van live zitten er ook in, marketplace en friends enzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 mei 2006 @ 13:53:03 #267
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38082630
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Echt. HULDE. .
Sla het hele principe open source maar meteen over. Weet je wat, de hele community ook.. .
Tuurlijk is betaald beter. Dat garandeert kwaliteit. En LIVE staat kwalitatief natuurlijk als een huis.
Dit wordt net zo'n zeperd als PS2 online, alleen dan met multimedia dingen erbij.

Duurder is automatisch beter.

"Owh deze TV heeft kutbeeld, kutgeluid en de afstandbediening is op geen enkele manier met één hand te bedienen, maar hij is 2 keer zo duur als deze, ondanks zelfde beeldkwaliteit, zelfde geluidskwaliteit en een iets betere afstandsbediening, dus hij moet wel beter zijn."

Lekkere beredenering heb jij.
pi_38083409
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Verschil is dat we het hier niet over een toffe community van nerds hebben maar over Sony
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 22 mei 2006 @ 14:19:29 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38083513
Mijn PS2 is nog nooit vastgelopen, mn Xbox al meerdere keren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_38083567
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij is in geen jaren welk systeem dan ook vastgelopen. Nog de GameCube, nog de PlayStation2, nog de Xbox, nog de Xbox 360, nog de PSP, nog de NDS, nog mijn PC.

Volgens mij ligt het dus aan hoe mensen ermee omgaan.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:23:35 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38083666
Misschien is de Xbox niet gemaakt om op te slaan, maar verder is het puur eigen ervaring waar ik op baseer dat Playstation produkten degelijker zijn dan Xbox producten. (controller net andersom overigens)
pi_38083683
Het nadeel van de PS3
Het is geen Nintendo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:28:44 #273
145074 Diablos79
pi_38083858
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Echt. HULDE. .
Wat is er met met open source? Dat gebruiken ze op de pc toch ook, en daar werkt het prima. Sony gebruikt het zelfde principe als wat de pc gebruikt voor online gaming. Hoor zelde mensen klagen dat de online mogelijkheden van de pc niet goed zijn.
pi_38083895
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Wat is er met met open source? Dat gebruiken ze op de pc toch ook, en daar werkt het prima. Sony gebruikt het zelfde principe als wat de pc gebruikt voor online gaming. Hoor zelde mensen klagen dat de online mogelijkheden van de pc niet goed zijn.
Nee, maar ivm Xbox Live is het echt gewoon maar matig
pi_38083909
quote:
Mijn 360 loopt ook constant vast
  maandag 22 mei 2006 @ 14:30:27 #276
145074 Diablos79
pi_38083932
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Bij mij is in geen jaren welk systeem dan ook vastgelopen. Nog de GameCube, nog de PlayStation2, nog de Xbox, nog de Xbox 360, nog de PSP, nog de NDS, nog mijn PC.

Volgens mij ligt het dus aan hoe mensen ermee omgaan.
Ok dat van die consoles geloof ik graag, ik heb ook nog nooit een console gehad die vast liep. Maar je maakt niet wijs dat je PC echt nog NOOIT is vastgelopen of een crash heeft gehad want Windows is zo gammel als maar kan.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:30:55 #277
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38083949
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Verschil is dat we het hier niet over een toffe community van nerds hebben maar over Sony
wellicht heeft Sony een complete nerd-community afgehuurd om PS-online te ontwikkelen?
de vergelijking was overigens puur om te wijzen op het feit dat duurder niet automatisch beter betekent. Check ook het prijsverschil AMD/Intel bij vergelijkbare prestatie. Hordes blinde consumenten gaan voor Intel "want het is duurder dus beter".
  maandag 22 mei 2006 @ 14:31:14 #278
145074 Diablos79
pi_38083957
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat is er matig aan dan? Wat doet Xbox live meer dan die service die Sony nu gaat bieden?
pi_38083979
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ok dat van die consoles geloof ik graag, ik heb ook nog nooit een console gehad die vast liep. Maar je maakt niet wijs dat je PC echt nog NOOIT is vastgelopen of een crash heeft gehad want Windows is zo gammel als maar kan.
Dat je het niet gelooft is jouw probleem, maar mijn huidige pc heb ik inmiddels 1.5 jaar in gebruik en is nog nooit vastgelopen. (naja, er kwam laatst poedersuiker in de ventilator waardoor hij niet meer werkte, te warm werd en uit viel, maar dat was dus omdat ik niet zorgvuldig met mijn pc omging)
  maandag 22 mei 2006 @ 14:34:52 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38084073
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Maar hoezo dan? Kom eens met een ECHTE vergelijking? Voor zover ik weet krijg je op de PS3 ook friendslists en downloadable content en demo's en de rest. Gamercards mis je, net als integratie met MSN en .NET enzo, okay. Maar goed, qua opties zijn ze zo goed als gelijkwaardig.

Blijft over de servers, en daar is nog niets over bekend bij de PS3. Ik vertrouw er echter wel op dat deze goed geregeld zijn, waarom zouden ze dan niet doen? Geld ervoor verdienen ze met de games en de betaalde content.

Het enige dat ik op dit moment weet is dat downloads op live bizar traag gaan
  maandag 22 mei 2006 @ 14:36:41 #281
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38084129
idd Roy, over de structuur is nog niets bekend, laat staan over de snelheid van de servers. Beetje zinloos om daar nu al over te gaan lopen mekkeren.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:40:47 #282
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38084278
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef Diablos79 het volgende:
PC Online zuigt.
Samen te vatten in 1 woord: gedoe
quote:
Windows XP SP2 is retestabiel. Mijn PC heeft 1 vastloper gehad en die was ook nog eens volledig m'n eigen schuld (belachelijk veel tegelijk open)
  maandag 22 mei 2006 @ 14:42:28 #283
145074 Diablos79
pi_38084336
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat je het niet gelooft is jouw probleem, maar mijn huidige pc heb ik inmiddels 1.5 jaar in gebruik en is nog nooit vastgelopen. (naja, er kwam laatst poedersuiker in de ventilator waardoor hij niet meer werkte, te warm werd en uit viel, maar dat was dus omdat ik niet zorgvuldig met mijn pc omging)
Vind ik knap, nu loopt mijn pc ook zelde vast.. Maar in de 6 jaar dat ik nu een pc heb is mijn windows toch wel eens overstuur geraakt, helemaal win98 hehe. Maar waar ik me meer aan erger is dat Windows je computer gewoon traag maakt en erg slecht is in multitasking.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:43:02 #284
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38084353
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Duurder is automatisch beter.

"Owh deze TV heeft kutbeeld, kutgeluid en de afstandbediening is op geen enkele manier met één hand te bedienen, maar hij is 2 keer zo duur als deze, ondanks zelfde beeldkwaliteit, zelfde geluidskwaliteit en een iets betere afstandsbediening, dus hij moet wel beter zijn."

Lekkere beredenering heb jij.
Je springt van de hak op de tak?
Ik zei alleen dat als je betaalt, dat je dan gegarandeerd kwaliteit hebt. (IN HET GEVAL VAN LIVE DUS) Waarom jij er nou tv's bijhaalt?
Je vergelijkingen staan steeds nergens op.
Als het nu weer net zo kut is als op de ps2 kan Sony zeggen "tja, het is gratis. Niet zeuren".
Ik betaal dan liever 5 euro per maand om wel relaxed te kunnen gamen .
-
  maandag 22 mei 2006 @ 14:43:44 #285
145074 Diablos79
pi_38084378
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Retuobak het volgende:

[..]

PC Online zuigt.
Samen te vatten in 1 woord: gedoe
[..]
Windows XP SP2 is retestabiel. Mijn PC heeft 1 vastloper gehad en die was ook nog eens volledig m'n eigen schuld (belachelijk veel tegelijk open)
Dan is het toch niet retestabiel als het vastloopt wanneer je veel dingen te gelijk open hebt.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:44:35 #286
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38084397
quote:
Mijne wel.
Tijdens GoW een aantal keer zelfs. Zelfde geldt voor m'n cube en m'n eerste XBOX
M'n 360 is nog geen 1x vastgelopen.
En nu?
-
  maandag 22 mei 2006 @ 14:44:44 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38084401
quote:
Mijne wel.
Tijdens GoW een aantal keer zelfs. Zelfde geldt voor m'n cube en m'n eerste XBOX
M'n 360 is nog geen 1x vastgelopen.
En nu?
-
  maandag 22 mei 2006 @ 14:44:56 #288
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38084408
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Vind ik knap, nu loopt mijn pc ook zelde vast.. Maar in de 6 jaar dat ik nu een pc heb is mijn windows toch wel eens overstuur geraakt, helemaal win98 hehe. Maar waar ik me meer aan erger is dat Windows je computer gewoon traag maakt en erg slecht is in multitasking.
Tja, jammer dat er als gamer geen (goed) alternatief is. En al konden andere consumenten-OSs games spelen, dan nog zou ik ws. niet overstappen. Linux is me namelijk te lastig en OS X is nog logger dan Windows XP.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:45:56 #289
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38084422
quote:

[..]

Herstel, Windows is zo gammel als de software die je er op zet.
Een schone windowsinstall loopt perfect. Uberstabiel.
Dus nee, Windows de schuld geven is net iets te makkelijk, .
-
  maandag 22 mei 2006 @ 14:47:50 #290
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38084488
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je springt van de hak op de tak?
Ik zei alleen dat als je betaalt, dat je dan gegarandeerd kwaliteit hebt. (IN HET GEVAL VAN LIVE DUS) Waarom jij er nou tv's bijhaalt?
Je vergelijkingen staan steeds nergens op.
Als het nu weer net zo kut is als op de ps2 kan Sony zeggen "tja, het is gratis. Niet zeuren".
Ik betaal dan liever 5 euro per maand om wel relaxed te kunnen gamen .
Duurder staat niet automatisch gelijk aan beter. Dat is alles wat probeer duidelijk te maken.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:49:08 #291
145074 Diablos79
pi_38084540
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Tja, jammer dat er als gamer geen (goed) alternatief is.
Gewoon niet gamen op de pc en het lekker bij consoles houden
  maandag 22 mei 2006 @ 14:50:15 #292
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38084582
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Duurder staat niet automatisch gelijk aan beter. Dat is alles wat probeer duidelijk te maken.
Dat was mijn punt ook niet, ik zei alleen dat als je betaalt je gegarandeerd kwaliteit hebt.
Anders kan je klagen en krijg je gelijk ook.
Als het gratis is, dan is het bij de gratie van Sony.
En je weet zelf ook best dat gecentraliseerde serverparken gewoon beter werken dan wat ze hadden
En zolang het gratis blijft, komen die parken er ook niet.
Ergo, het is gratis maar no friggin way dat het beter wordt dan LIVE.
En dan niet eens omdat LIVE geld kost, maar gewoon hoe het is opgezet en hoe lang ze er al mee bezig zijn.
-
  maandag 22 mei 2006 @ 14:50:34 #293
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38084592
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan is het toch niet retestabiel als het vastloopt wanneer je veel dingen te gelijk open hebt.
Och, je kunt redelijk stellen dat het overkill was wat ik open had
2x Civilization IV (een MP potje en een SP potje en dat voor de patch die memory leaks ging fixen)
Azureus met 2 torrents van 50GB+ lopend
Emule met ~50 files in de queue en kademlia enabled
Trillian/mIRC/Winamp
4 vensters van Firefox met elk een aantal tabs

Ofwel, genoeg om meerdere gigabytes geheugen leeg te zuipen die ik niet heb
  maandag 22 mei 2006 @ 14:50:56 #294
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38084603
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Precies, en de meest gevarieerde en diepgaande collectie games gewoon missen
  maandag 22 mei 2006 @ 14:51:32 #295
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38084629
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Goeie RTS games, FPS, MMO's.
Allemaal games die op een PC tig keer beter spelen dan op welke console dan ook
-
  maandag 22 mei 2006 @ 14:51:44 #296
145074 Diablos79
pi_38084639
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Herstel, Windows is zo gammel als de software die je er op zet.
Een schone windowsinstall loopt perfect. Uberstabiel.
Dus nee, Windows de schuld geven is net iets te makkelijk, .
Goh goed besturingssysteem, het blijft stabiel zolang je het maar niet gebruikt
  maandag 22 mei 2006 @ 14:52:32 #297
145074 Diablos79
pi_38084673
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Precies, en de meest gevarieerde en diepgaande collectie games gewoon missen
Dat is dus geheel subjectief he
  maandag 22 mei 2006 @ 14:53:58 #298
145074 Diablos79
pi_38084729
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goeie RTS games, FPS, MMO's.
Allemaal games die op een PC tig keer beter spelen dan op welke console dan ook
Dat vind jij ja. Als ze die spellen gewoon optimaliseren voor de console speelt het daarop netzo goed.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:54:48 #299
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38084764
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat was mijn punt ook niet, ik zei alleen dat als je betaalt je gegarandeerd kwaliteit hebt.
Anders kan je klagen en krijg je gelijk ook.
Als het gratis is, dan is het bij de gratie van Sony.
En je weet zelf ook best dat gecentraliseerde serverparken gewoon beter werken dan wat ze hadden
En zolang het gratis blijft, komen die parken er ook niet.
Ergo, het is gratis maar no friggin way dat het beter wordt dan LIVE.
En dan niet eens omdat LIVE geld kost, maar gewoon hoe het is opgezet en hoe lang ze er al mee bezig zijn.
Er zijn diverse MMORPGs die je ongelijk bewijzen. Star Wars Galaxies en World of Warcraft zijn bijvoorbeeld twee betaalde online diensten waar de tech-support gewoon van bedroefend laag niveau is. De servers van WoW draaien wel redelijk, maar als iets mis gaat (deze winter bijna wekelijks) gaat het goed mis.

Daarnaast vind ik dat je best snel de conclusie trekt dat er geen centrale serverparken komen, aangezien de online dienst van Sony sowieso centraal zal draaien (is aangekondigd) en er verder nog helemaal niets over de architectuur bekend is.

Guild Wars is gratis, en heeft gecentraliseerde serverparken. Wat maak je daar van?
  maandag 22 mei 2006 @ 14:55:41 #300
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38084800
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat vind jij ja. Als ze die spellen gewoon optimaliseren voor de console speelt het daarop netzo goed.
Sure
Face it, niet alles werkt met een controller. En als je niet op de PC speelt moet je gewoon een hoop AAA-titels missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')