Vreemd, bij mij is het soms echt onspeelbaarquote:
Ik speel um ook op 720p, dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij is het soms echt onspeelbaar. Zou dat te maken hebben met het feit dat ik hem in 720p speel?
Misschien zit er teveel rotzooi in mijn cache ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik speel um ook op 720p, dat kan het niet zijn.
En hoe vaak moet je enorme omgevingen snel inladen in The Godfather? (ergo, vliegen met een straaljager)quote:Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Diablos79 het volgende:
Tja als jij lange laadtijden, slowdown en gras wat spontaan onder je voeten verschijnt prima noemt
En dat GTA:SA niet zo soepel loopt op de ps2/xbox is niet alleen een hardware iets. Dat heeft ook een deel te maken met de programmeer kunsten van rockstar. Want een echt technisch wonder is GTA nu ook weer niet. En als ik het nu vergelijk met The Godfather, die is technisch toch wel een stuk beter dan GTA en loopt op de ps2 ook nog eens stuk soepeler.
Er moet bij The Godfather ook constant een hele stad worden ingeladen. En spellen zoals Jak 3 laten gewoon zien dat de Ps2 een spel zoals GTA:SA echt wel redelijk soepel moet kunnen laten draaien, als het maar goed geoptimaliseerd word, wat bij GTA dus niet het geval is.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En hoe vaak moet je enorme omgevingen snel inladen in The Godfather? (ergo, vliegen met een straaljager)
Mee eens.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef LuukBes het volgende:
Op de PS2 heeft JAK III veruit de beste engine voor open-space werelden zoals die van GTA. Het streamed geweldig vanaf de DVD, de animatie's zijn van hoger niveau, er gebeurt meer on screen, de textures zijn veel mooier, de geometrie is van een behoorlijk hoge polycount, en de belichting is ook veel beter.
Naughty Dogs engine is een plaatje, die had gelicensed moeten worden door Rockstar i.p.v. die crappy multi-platform-port-Renderware engine. Maar goed ND's engine is dan ook specifiek voor de PS2 geschreven en haalt bijna het maximale uit de EE en GS. Kost wat moeite, heb je ook wat.
Bron: http://www.ps3party.nl/nieuws/item/23327/quote:Het was nog niet zeker of de online service geheel gratis zou zijn. Maar nu heeft Sony het officieel bevestigt.
Major Nelson van Microsoft melde een week geleden nog dat je gewoon moest betalen voor de online service van Sony. Maar Major Nelson werkt toch niet bij Sony ? Inderdaad..
Op de PlayStation Business Briefing 2006 in Tokyo en tegen Gaming-Age heeft Sony officieel aangekondigt dat het online gamen op de Playstation 3 geheel gratis zal zijn.
Sony zei letterlijk:
"Please note that online gaming will be free right out of the box"
De volgende opties zijn dus geheel gratis:
Communikation/Community:
Account te maken door useraanmelding
Lobbies/Matchmaking
Scores/Ranking
Gamedata upload/download
Presentlist /FriendList/Avatars
Voice/Video Chat
Messaging
Handel/commercie
Shops (voor content of games downloaden)
Content-Download
Games van de HDD booten
Abonementen
Verkoopt van items en gameitmes
Micropayment
Entitlement Management
Account
Userregistration
Login ID/Handlename
Developers kunnen wel zelf geld vragen voor dergelijke MMORPG's of Massively Multiplayer Online games.
Cool! Ik heb het ook even op Fok!Games gezetquote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3party.nl/nieuws/item/23327/
Thanks!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Cool! Ik heb het ook even op Fok!Games gezet
En iig een garantie dat het niet beter wordt dan LIVE.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is iedergeval netjes dat je daar gratis gebruik van mag maken
Nu hopen dat ontwikkelaars ook zo vriendelijk zijn hun online mogelijkheden gratis te houden.
want? Betaald is altijd beter dan gratis? Linux draait nog altijd stabieler dan Windows, en raadt eens welke van de twee het goedkoopst is....quote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En iig een garantie dat het niet beter wordt dan LIVE..
Wat een fantastische vergelijking.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
want? Betaald is altijd beter dan gratis? Linux draait nog altijd stabieler dan Windows, en raadt eens welke van de twee het goedkoopst is....
quote:Dit wordt net zo'n zeperd als PS2 online
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een fantastische vergelijking..
Echt. HULDE..
Sla het hele principe open source maar meteen over. Weet je wat, de hele community ook...
Tuurlijk is betaald beter. Dat garandeert kwaliteit. En LIVE staat kwalitatief natuurlijk als een huis.
Dit wordt net zo'n zeperd als PS2 online, alleen dan met multimedia dingen erbij.
En Linux draait ook alleen beter als je er VEEL verstand van hebt.
Verschil is dat we het hier niet over een toffe community van nerds hebben maar over Sonyquote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
want? Betaald is altijd beter dan gratis? Linux draait nog altijd stabieler dan Windows, en raadt eens welke van de twee het goedkoopst is....
Bij mij is in geen jaren welk systeem dan ook vastgelopen. Nog de GameCube, nog de PlayStation2, nog de Xbox, nog de Xbox 360, nog de PSP, nog de NDS, nog mijn PC.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PS2 is nog nooit vastgelopen, mn Xbox al meerdere keren.
Wat is er met met open source? Dat gebruiken ze op de pc toch ook, en daar werkt het prima. Sony gebruikt het zelfde principe als wat de pc gebruikt voor online gaming. Hoor zelde mensen klagen dat de online mogelijkheden van de pc niet goed zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een fantastische vergelijking..
Echt. HULDE..
Sla het hele principe open source maar meteen over. Weet je wat, de hele community ook...
Tuurlijk is betaald beter. Dat garandeert kwaliteit. En LIVE staat kwalitatief natuurlijk als een huis.
Dit wordt net zo'n zeperd als PS2 online, alleen dan met multimedia dingen erbij.
En Linux draait ook alleen beter als je er VEEL verstand van hebt.
Nee, maar ivm Xbox Live is het echt gewoon maar matigquote:Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat is er met met open source? Dat gebruiken ze op de pc toch ook, en daar werkt het prima. Sony gebruikt het zelfde principe als wat de pc gebruikt voor online gaming. Hoor zelde mensen klagen dat de online mogelijkheden van de pc niet goed zijn.
Mijn 360 loopt ook constant vastquote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok dat van die consoles geloof ik graag, ik heb ook nog nooit een console gehad die vast liep. Maar je maakt niet wijs dat je PC echt nog NOOIT is vastgelopen of een crash heeft gehad want Windows is zo gammel als maar kan.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij mij is in geen jaren welk systeem dan ook vastgelopen. Nog de GameCube, nog de PlayStation2, nog de Xbox, nog de Xbox 360, nog de PSP, nog de NDS, nog mijn PC.
Volgens mij ligt het dus aan hoe mensen ermee omgaan.
wellicht heeft Sony een complete nerd-community afgehuurd om PS-online te ontwikkelen?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verschil is dat we het hier niet over een toffe community van nerds hebben maar over Sony![]()
Wat is er matig aan dan? Wat doet Xbox live meer dan die service die Sony nu gaat bieden?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar ivm Xbox Live is het echt gewoon maar matig
Dat je het niet gelooft is jouw probleem, maar mijn huidige pc heb ik inmiddels 1.5 jaar in gebruik en is nog nooit vastgelopen. (naja, er kwam laatst poedersuiker in de ventilator waardoor hij niet meer werkte, te warm werd en uit viel, maar dat was dus omdat ik niet zorgvuldig met mijn pc omging)quote:Op maandag 22 mei 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ok dat van die consoles geloof ik graag, ik heb ook nog nooit een console gehad die vast liep. Maar je maakt niet wijs dat je PC echt nog NOOIT is vastgelopen of een crash heeft gehad want Windows is zo gammel als maar kan.
Maar hoezo dan? Kom eens met een ECHTE vergelijking? Voor zover ik weet krijg je op de PS3 ook friendslists en downloadable content en demo's en de rest. Gamercards mis je, net als integratie met MSN en .NET enzo, okay. Maar goed, qua opties zijn ze zo goed als gelijkwaardig.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar ivm Xbox Live is het echt gewoon maar matig
PC Online zuigt.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef Diablos79 het volgende:
Wat is er met met open source? Dat gebruiken ze op de pc toch ook, en daar werkt het prima. Sony gebruikt het zelfde principe als wat de pc gebruikt voor online gaming. Hoor zelde mensen klagen dat de online mogelijkheden van de pc niet goed zijn.
Windows XP SP2 is retestabiel. Mijn PC heeft 1 vastloper gehad en die was ook nog eens volledig m'n eigen schuld (belachelijk veel tegelijk open)quote:Op maandag 22 mei 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:
Ok dat van die consoles geloof ik graag, ik heb ook nog nooit een console gehad die vast liep. Maar je maakt niet wijs dat je PC echt nog NOOIT is vastgelopen of een crash heeft gehad want Windows is zo gammel als maar kan.
Vind ik knap, nu loopt mijn pc ook zelde vast.. Maar in de 6 jaar dat ik nu een pc heb is mijn windows toch wel eens overstuur geraakt, helemaal win98 hehe. Maar waar ik me meer aan erger is dat Windows je computer gewoon traag maakt en erg slecht is in multitasking.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat je het niet gelooft is jouw probleem, maar mijn huidige pc heb ik inmiddels 1.5 jaar in gebruik en is nog nooit vastgelopen. (naja, er kwam laatst poedersuiker in de ventilator waardoor hij niet meer werkte, te warm werd en uit viel, maar dat was dus omdat ik niet zorgvuldig met mijn pc omging)
Je springt van de hak op de tak?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Duurder is automatisch beter.
"Owh deze TV heeft kutbeeld, kutgeluid en de afstandbediening is op geen enkele manier met één hand te bedienen, maar hij is 2 keer zo duur als deze, ondanks zelfde beeldkwaliteit, zelfde geluidskwaliteit en een iets betere afstandsbediening, dus hij moet wel beter zijn."
Lekkere beredenering heb jij.
Dan is het toch niet retestabiel als het vastloopt wanneer je veel dingen te gelijk open hebt.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC Online zuigt.
Samen te vatten in 1 woord: gedoe
[..]
Windows XP SP2 is retestabiel. Mijn PC heeft 1 vastloper gehad en die was ook nog eens volledig m'n eigen schuld (belachelijk veel tegelijk open)
Mijne wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijne wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, jammer dat er als gamer geen (goed) alternatief is. En al konden andere consumenten-OSs games spelen, dan nog zou ik ws. niet overstappen. Linux is me namelijk te lastig en OS X is nog logger dan Windows XP.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Vind ik knap, nu loopt mijn pc ook zelde vast.. Maar in de 6 jaar dat ik nu een pc heb is mijn windows toch wel eens overstuur geraakt, helemaal win98 hehe. Maar waar ik me meer aan erger is dat Windows je computer gewoon traag maakt en erg slecht is in multitasking.
Herstel, Windows is zo gammel als de software die je er op zet.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Duurder staat niet automatisch gelijk aan beter. Dat is alles wat probeer duidelijk te maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak?
Ik zei alleen dat als je betaalt, dat je dan gegarandeerd kwaliteit hebt. (IN HET GEVAL VAN LIVE DUS) Waarom jij er nou tv's bijhaalt?
Je vergelijkingen staan steeds nergens op.
Als het nu weer net zo kut is als op de ps2 kan Sony zeggen "tja, het is gratis. Niet zeuren".
Ik betaal dan liever 5 euro per maand om wel relaxed te kunnen gamen.
Gewoon niet gamen op de pc en het lekker bij consoles houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, jammer dat er als gamer geen (goed) alternatief is.
Dat was mijn punt ook niet, ik zei alleen dat als je betaalt je gegarandeerd kwaliteit hebt.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Duurder staat niet automatisch gelijk aan beter. Dat is alles wat probeer duidelijk te maken.
Och, je kunt redelijk stellen dat het overkill was wat ik open hadquote:Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan is het toch niet retestabiel als het vastloopt wanneer je veel dingen te gelijk open hebt.
Precies, en de meest gevarieerde en diepgaande collectie games gewoon missenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gewoon niet gamen op de pc en het lekker bij consoles houden![]()
Goeie RTS games, FPS, MMO's.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gewoon niet gamen op de pc en het lekker bij consoles houden![]()
Goh goed besturingssysteem, het blijft stabiel zolang je het maar niet gebruiktquote:Op maandag 22 mei 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herstel, Windows is zo gammel als de software die je er op zet.
Een schone windowsinstall loopt perfect. Uberstabiel.
Dus nee, Windows de schuld geven is net iets te makkelijk,.
Dat is dus geheel subjectief hequote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Precies, en de meest gevarieerde en diepgaande collectie games gewoon missen
Dat vind jij ja. Als ze die spellen gewoon optimaliseren voor de console speelt het daarop netzo goed.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeie RTS games, FPS, MMO's.
Allemaal games die op een PC tig keer beter spelen dan op welke console dan ook
Er zijn diverse MMORPGs die je ongelijk bewijzen. Star Wars Galaxies en World of Warcraft zijn bijvoorbeeld twee betaalde online diensten waar de tech-support gewoon van bedroefend laag niveau is. De servers van WoW draaien wel redelijk, maar als iets mis gaat (deze winter bijna wekelijks) gaat het goed mis.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook niet, ik zei alleen dat als je betaalt je gegarandeerd kwaliteit hebt.
Anders kan je klagen en krijg je gelijk ook.
Als het gratis is, dan is het bij de gratie van Sony.
En je weet zelf ook best dat gecentraliseerde serverparken gewoon beter werken dan wat ze hadden
En zolang het gratis blijft, komen die parken er ook niet.
Ergo, het is gratis maar no friggin way dat het beter wordt dan LIVE.
En dan niet eens omdat LIVE geld kost, maar gewoon hoe het is opgezet en hoe lang ze er al mee bezig zijn.
Surequote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Als ze die spellen gewoon optimaliseren voor de console speelt het daarop netzo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |