Zo wordt e.e.a. meteen een stuk duidelijker!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:51 schreef MsInfidelity het volgende:
Voor wie de laatste minuten nog wil zien van de uitzending van gisteren: Check even deze link.. http://droversrun.web-log(...)oment.html#comments. En dan onderste filmpje.
Dave doet nog iets wat jullie vast wel willen zien..![]()
Pas op deze site bevat spoilers!!!
idd. balen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef Rhanna het volgende:
Nou kijk ik net in de mikro gids, en daarin staat voor komende woensdag tien over zes Providence geprogrammeerd. En de dagen erna ook. Lijkt erop alsof net 5 Mcleods stil heeft gezet
Vandaag nog,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, ik dacht dat t al gestopt was en nu kwam ik er gister halverwege achter dat t er nog wel op komt dus![]()
Wanneer is t najaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Nuongirl het volgende:
heel jammer
Moeten we wachten tot het najaar..
welk najaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanneer is t najaarBeginnen ze in sept ofzo weer
![]()
Inderdaad, in het begin was het vaak na 1 minuut alweer verder, nu zit er soms wel meeer dan 5 min reclame tussenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Bigs het volgende:
Ik denk wel dat Net 5 nog even doorgaat met McLeod's.. aan de lengte van het reclameblok te zien is er aan adverteerders geen gebrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |