Dát, en ze treedt morgen terug als kandidaat lijsttrekker voor de VVD... Lijkt me niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar wat zal nou het vervolg zijn? Dat Verdonk over een paar weken meldt dat er geen bijzondere omstandigheden zijn.
Tip voor Taida: moties indienen terwijl je niet in de kamer zitquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:45 schreef rashudo het volgende:
Dus als je ooit je zin wil krijgen bij Verdonk, blijf je gewoon zeiken tot 3 uur 's nachts. Misschien een idee voor Taida
Rita was het al eerder eens met de motie, het duurde de laatste uren juist zo lang omdat de partijen nog zaten te zeiken waarom ze van "geen ruimte" naar "wel ruimte" was gegaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:45 schreef rashudo het volgende:
Dus als je ooit je zin wil krijgen bij Verdonk, blijf je gewoon zeiken tot 3 uur 's nachts. Misschien een idee voor Taida
Die mag (gezien de foto's + opleiding) al met mij trouwen om hier te blijvenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:45 schreef rashudo het volgende:
Dan neemt ze toch een andere naam en dan...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:46 schreef doka het volgende:
[..]
Tip voor Taida: moties indienen terwijl je niet in de kamer zit![]()
Als je maar genoeg hantetekeningen indient heb je een kans.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:46 schreef doka het volgende:
[..]
Tip voor Taida: moties indienen terwijl je niet in de kamer zit![]()
volgens mij moet dat aangezien al de andere pers niet voorschietquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Je gaat als minister nu toch niet meer naar Ferry Mingelen toe joh, met z'n kritische vragen.
Mijn hantetekeningen krijgt zequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Als je maar genoeg hantetekeningen indient heb je een kans.
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Feitelijk is er gewoon niks veranderd. De Kamer en Verdonk vinden nog steeds hetzelfde.
Neuj AHA is wel standvastig genoeg om dat niet te doen lijkt mequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dát, en ze treedt morgen terug als kandidaat lijsttrekker voor de VVD... Lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Nu met 50% extra motie!quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Naast Motie 1, 2 en 3, nu ook Motie E
same herequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:48 schreef Steijn het volgende:
Succes mensen, ik ga slpen.
Je moet helaas wel op 'american soil' geboren zijn.. anders hadden we nu The Terminator als president.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj AHA is wel standvastig genoeg om dat niet te doen lijkt me. Ze gaat naar amerika zoals ze zij en over een tijdje is ze de eerste buitenlandse vrouwelijke zwarte president aldaar en krijgt NL het zwaar te verduren
.
Iemand omschreef het al perfect als... "De nacht van de gebakken lucht"quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Feitelijk is er gewoon niks veranderd. De Kamer en Verdonk vinden nog steeds hetzelfde.
Dat verandert nog welquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:51 schreef rashudo het volgende:
[..]
Je moet helaas wel op 'american soil' geboren zijn.. anders hadden we nu The Terminator als president.
Ze kan goed liegen. 13 jaar, dus kan maarliefst 2 termijnen volmakenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:51 schreef rashudo het volgende:
[..]
Je moet helaas wel op 'american soil' geboren zijn.. anders hadden we nu The Terminator als president.
Truequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze kan goed liegen. 13 jaar, dus kan maarliefst 2 termijnen volmaken![]()
eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Wel respect voor Rita hoor, dat ze dit nog kan opbrengen om 3 uur 's nachts, na 10 uur debat.
Ja en zonder de controle te verliezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Wel respect voor Rita hoor, dat ze dit nog kan opbrengen om 3 uur 's nachts, na 10 uur debat.
Ach man ik begon vaak om 6 uur 's ochtends en dan overwerken tot tien uur.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |