Wacht maar af, ik weet zeker dat de rechter haar lijn zal volgen. Ik hoop dat het voor komt. En als ze geen gelijk krijgt, dan is het asielbeleid van Nederland failliet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:58 schreef SCH het volgende:
Juridisch gezien heeft ze helemaal niet gelijk, dat is nou juist het punt.
Die is op vakantie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef Chielus het volgende:
JPB had ik hier ook verwacht, maar goed....
Niet opgeroepen door de kamer...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef Chielus het volgende:
JPB had ik hier ook verwacht, maar goed....
Op vakantie? Ik zag hem vanmiddag nog een verklaring afleggen en het zag er niet echt zonnig uit... Zal de Veluwe wel geweest zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die is op vakantie.Voor dit soort hamerstukken is het natuurlijk onzin om die te onderbreken.
Hoe die Senseo staat te pruttelen zeg daaro hey....quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:02 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de koffie er vannacht niet aan te slepen is!
Hier ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe die Senseo staat te pruttelen zeg daaro hey....
Kijkduin...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op vakantie? Ik zag hem vanmiddag nog een verklaring afleggen en het zag er niet echt zonnig uit... Zal de Veluwe wel geweest zijn.
en hij ligt er blijkbaar vroeg in want verdonk moest de voicemail al inspreken....quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op vakantie? Ik zag hem vanmiddag nog een verklaring afleggen en het zag er niet echt zonnig uit... Zal de Veluwe wel geweest zijn.
Ook, maar huisgenoot zweert bij senseo en ach, zolang hij het zet vind ik het prima...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jij bent heel stoer en voetbal enzo!
![]()
Dan heb je toch een écht koffiezetapparaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |