Dat ze de zaak "in heroverweging" neemtquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Kan er even iemand me vertellen wat de Kamer nu letterlijk van de minister wil horen?
Of krijgen ze een snipperdag op kosten van Verdonk??quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:31 schreef ChillyWilly het volgende:
Moeten die politici nou morgenochtend gewoon weer om half negen naar hun werk?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. vind ik niet gek.. de arme man moet opdraven om 2 lullige vraagjes te beantwoorden en verder heeft ie geen tekst
Pavlov-reactie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Luisteren jullie ook nog naar wat ze zegt of is dit gewoon een Pavlov-reactie![]()
Ze reageerden in de kamer vol van emotie, Verdonk is de enige die in haar koele stijl helder de zaken uiteen heeft gezet. Dat is een punt waarop Verdonk deze avond scoort. Verder is het natuurlijk onzin om te stellen dat alleen juristen een arrest van de HR kunnen lezen, het enige wat nodig is is dat je heel precies kunt lezen en dat je de overweging van de HR kunt volgen. Als kamerleden citeren uit het betoog van de advocaat generaal (!!!!) dan is dat gewoon een enorme blunder, een jurist mag geen jurist heten als deze fout gemaakt wordt. Op enkele punten na is de kamer volledig de tent uit geredeneerd door de minister. Ik geef je op een briefje dat haar redenatie bij iedere rechter stand zal houden. De wraak van Verdonk zal zoet zijn over 6 weken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:29 schreef teamlead het volgende:
Drs. Maria Cornelia Verdonk is geen juriste. Juristen in de kamer hebben al een andere mening dan de minister, hetgeen toch aangeeft dat er op zijn minst ruimte voor discussie is over dit punt.
Van een minister mag je verwachten dat ze over zaken die een impact kunnen hebben van deze omvang zich op zijn minst goed voorbereid heeft
Die indruk heb ik nou altijd:quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Donner wil zoooooo ontzettend graag naar bed toe.
Maar dan moet ze ook B zeggen, en de motie verwerpen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze reageerden in de kamer vol van emotie, Verdonk is de enige die in haar koele stijl helder de zaken uiteen heeft gezet. Dat is een punt waarop Verdonk deze avond scoort. Verder is het natuurlijk onzin om te stellen dat alleen juristen een arrest van de HR kunnen lezen, het enige wat nodig is is dat je heel precies kunt lezen en dat je de overweging van de HR kunt volgen. Als kamerleden citeren uit het betoog van de advocaat generaal (!!!!) dan is dat gewoon een enorme blunder, een jurist mag geen jurist heten als deze fout gemaakt wordt. Op enkele punten na is de kamer volledig de tent uit geredeneerd door de minister. Ik geef je op een briefje dat haar redenatie bij iedere rechter stand zal houden. De wraak van Verdonk zal zoet zijn over 6 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |