Ooooooow DIE buurman!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die buurman bedoelt hij niet, hoe zou die nou aan promomateriaal moeten komen
hij bedoelt Joep, die is immers ook 1 van de modellen
maar dat is meer een buurtman
TheaterMaMa heeft mij alweer doorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Die buurman is inmiddels al vertrokkenHij baalde er flink van maar hij zat daar blijkbaar in onderhuur en de echte huurder is halsoverkop eerder teruggekomen. Heeft ie nog ff in de Hotelotheek hier aan't einde van de straat gezeten en nu f bij een vriendin.
Geen idee. Hij is nog op zijn werk, ik zal het straks nog even vragen. Hij baalde wel dat Chris eruit was en vond de dame in de zwarte jurk niet echt geweldig met 'r gekreunquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike, wie denk Bradley dat straks net niet de AI finale haalt?
Kath is tofquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is nog op zijn werk, ik zal het straks nog even vragen. Hij baalde wel dat Chris eruit was en vond de dame in de zwarte jurk niet echt geweldig met 'r gekreun
Met hele leuke reclamequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heeft Philips toch de bodygroom voor op de markt gebracht?
*heeft Brad de link gestuurd*quote:
Kvond m eig niet zo heel erg over de grond rollend hilarisch.quote:
it's all about timingquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil slapen maar mijn droger stata te loeien. Op de boerderij was dat mijlenver van de slaapkamer, hier stata ie zowat OP bed
Maar je had toch al schaamluis?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:56 schreef Cairon het volgende:
ik heb zin in een date
Droogrek? He bah wat prehistorisch!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat leer je vanzelf, ik heb dat probleem soms ook met wasprogramma's dat ik s'nachts centrifugeren genant vind voor de medebewoners
een droogrek is sowieso veel stiller
neej, helaasquote:
Wat zat er dan te leven?quote:
Ik weet niet hoe de weersomstandigheden momenteel in zuidoost Brabant zijn, maar hier droogt het nu niet zo goed hoor buiten in de regen. Dus een droogrekje heeft nu geen nutquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat leer je vanzelf, ik heb dat probleem soms ook met wasprogramma's dat ik s'nachts centrifugeren genant vind voor de medebewoners
een droogrek is sowieso veel stiller
We zijn natuurlijk niet allemáál gepubliceerde kunstenaars hequote:Op donderdag 18 mei 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
maar verder wel een leuke poging hoor
er was een feestje in mijn broekquote:
ja dat weet ik, maar wat voor feestje en wie was er uitgenodigd?quote:
mjah, maar daar hoef je niet gepubliceerd voor te zijn hoor, de letters zijn gewoon niet consequent, alsof je te maken hebt met drie verschillende soorten lettertypen, daarbij staat het eerste gedeelte HEEL dicht op elkaar, en het tweede gedeelte staat een stuk vrijer... daarbij de figuurtjes niet bijster origineel, dat is jammer, daardoor lijkt het een stuk onpersoonlijker en amateuristischer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
maar verder wel een leuke poging hoor
mijn rechterhandquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
ja dat weet ik, maar wat voor feestje en wie was er uitgenodigd?
Waarschijnlijk is het ook gewoon een (kinder)slaapkamer en niet het guggenheim.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
mjah, maar daar hoef je niet gepubliceerd voor te zijn hoor, de letters zijn gewoon niet consequent, alsof je te maken hebt met drie verschillende soorten lettertypen, daarbij staat het eerste gedeelte HEEL dicht op elkaar, en het tweede gedeelte staat een stuk vrijer... daarbij de figuurtjes niet bijster origineel, dat is jammer, daardoor lijkt het een stuk onpersoonlijker en amateuristischer.
Er zit duidelijk een diepere betekenis in, die batterij en hellekat zijn een voorbode voor als het kind niet lief isquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:09 schreef Cairon het volgende:
Ik zou het mijn kind niet aandoen hoor.
Ik bedoel wat moeten die twee figuurtjes voorstellen...
een lege batterij op pootjes en met voelsprietjes en een helkat die uit een rietje drinkt?
nee (want ik ga slapen)quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef Cybart het volgende:
ja
BART!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef Cybart het volgende:
ja
wat ben jij nu al een naar verzuurd mannetjequote:Op donderdag 18 mei 2006 00:09 schreef Cairon het volgende:
Ik zou het mijn kind niet aandoen hoor.
Ik bedoel wat moeten die twee figuurtjes voorstellen...
een lege batterij op pootjes en met voelsprietjes en een helkat die uit een rietje drinkt?
saai, maar goed, dan weltrusten maarquote:
ROEL!quote:
het leven bevalt goed, sport enzo. I'm living the dream!quote:
ik mocht alleen de foto posten en er verder niets over zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:10 schreef Cairon het volgende:
heb jij het getekend Creno?
Wil je tekenles krijgen van mij?
je abbonementskosten worden ook echt ten volste gebruikt dus?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
het leven bevalt goed, sport enzo. I'm living the dream!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
wacht wacht wacht... wie doe ik nu na?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij nu al een naar verzuurd mannetje
anne_chris oid die heeft het dus getekent en lurkt meequote:Op donderdag 18 mei 2006 00:20 schreef creno het volgende:
[..]
ik mocht alleen de foto posten en er verder niets over zeggen
yeppers, drie keer per week.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
je abbonementskosten worden ook echt ten volste gebruikt dus?
nee jerruh heeft het getekendquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef Cairon het volgende:
dus iemand anders heeft het gemaakt?
heb je er geld voor betaald? Ik wil wel een leuke tekening neerzetten voor je hoor, eentje die origineel is.
oh... sjah... dat is toch aardig van hem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:24 schreef creno het volgende:
nee jerruh heeft het getekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |