quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je krijgt mijn woonplaats NIET over je lippen he??!![]()
Geen ideequote:Hey en wat bedoel je met je zin vanaf het woord wel?![]()
Zwolle, zwolle, zwollequote:
Hmja, 't is niet anders....quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jawel ik kan evt wel bestellen nog, maar dat wordt me iets te laat (om 6u weer op) en ik moet dan pinnen enz enz... Ik heb nog toastjes, dan eet ik die wel... Was te druk om op tijd voor de winkel te zijn, dus nu moet ik morgen ook krentenbollen kopen bij de Primera als lunch![]()
Klaag-klaag-klaagmaar eigen schuld hoor...
Kijk!quote:
Niet in mn eentje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!
Ga eens even door, CrazyDutchPunk!
En dans erbij! Dáááánnnsssss errrrrrbiiiijjjjj........![]()
En daarbij ben ik toch geen vel over been met mijn 135,5 dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hmja, 't is niet anders....
Oke, over een kwartier gaat er nog een trein geloof ik.quote:
Ligt die dan op de route van de dagelijkse lunchwandeling, of hoef je morgen niet te ontzorgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
dus nu moet ik morgen ook krentenbollen kopen bij de Primera als lunch![]()
Ik moet morgen na de kapper. Volgend weekend?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, over een kwartier gaat er nog een trein geloof ik.Als je uitstapt ga je dat dus doen, zo herken ik je dan.
Jawel, anders zei ik wel brunchquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ligt die dan op de route van de dagelijkse lunchwandeling, of hoef je morgen niet te ontzorgen![]()
Heb je 't dan helemaal ingestudeerd?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet morgen na de kapper. Volgend weekend?
Mag k dan ook je poezen ontmoeten enzoquote:
Voorbijhe?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef petre86 het volgende:
ten zuiden van Zwolle ligt het mooiste plekje
Nou...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag k dan ook je poezen ontmoeten enzo?
Trouwens, Petre86, hoest met Bas?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef petre86 het volgende:
ten zuiden van Zwolle ligt het mooiste plekje
Naja je neemt je poes maar mee naar jouw gezellig lief huiske!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou...We hebben er nog maar eentje en die woont bij mijn ouders, dus als je meteen kennis met ze wil maken, lekker gezellig keuvelen en alles?
Onze poes had een babykonijn, afgelopen week.![]()
Mijn wekker is op electriekk, en gaat morgen om 06.15 uurquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Wat veel erger is: ik ben vergeten dientengevolge batterijen te kopen voor mijn wekker. En ik lig in coma als ik slaap.Kut kut kut....
Izzy or isn't he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Jeepers Creepers 2 is ERG fout (had ook niks anders verwacht)
Een hoop ontblote bovenlijf-jocks in een busje en 1 voor 1 dood
Oh kut ik moet hem weer updatenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja je neemt je poes maar mee naar jouw gezellig lief huiske!
Dan gaan we daar een heel intelligent gesprek voeren over wat je nu weer op je weblog hebt gezet![]()
Is goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh kut ik moet hem weer updaten
Dan ben ik voor jullie ook rustiger
Ja ik moet weer zooo wennen aan dat Internet!
En naja, dan gaan wij eens even heel intelligent samen praten!![]()
wacht wacht wacht... wie doe ik nu na?quote:
Is het TheaterDraak?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
wacht wacht wacht... wie doe ik nu na?
"Laag CDP, precies wat we van je verwachten, een laag bij de grondse zieke opmerking. Wat ben jij een klein zielig mannetje, je zit vol met bitterheid en haat, je bent onzeker en je hebt geen vrienden, niemand houdt van je. Echt CDP ik ben teleurgesteld in je, diep teleurgesteld! Werkelijk waar, tsk tsk tsk, dat je zo'n miezerig zielige kutopmerking kunt plaatsen toont aan wat voor verdorven misselijkmakend soort ventje jij bent. Ik hoop dat je trots op jezelf bent CDP, trots op je opmerking. Echt... schande!"
Oehhh...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is goeden dan neem ik van mn werk een CD/DVD van u2 mee ofzo
Zolang Mary J Blige maar thuis blijft hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh...Wat een puike ideeen heb jij!!
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
wacht wacht wacht... wie doe ik nu na?
"Laag CDP, precies wat we van je verwachten, een laag bij de grondse zieke opmerking. Wat ben jij een klein zielig mannetje, je zit vol met bitterheid en haat, je bent onzeker en je hebt geen vrienden, niemand houdt van je. Echt CDP ik ben teleurgesteld in je, diep teleurgesteld! Werkelijk waar, tsk tsk tsk, dat je zo'n miezerig zielige kutopmerking kunt plaatsen toont aan wat voor verdorven misselijkmakend soort ventje jij bent. Ik hoop dat je trots op jezelf bent CDP, trots op je opmerking. Echt... schande!"
Die zwijmelt tegenwoordig alleen nog bij zn vriendje...gelukkigquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
bijna goed... al zou ik het in bepaalde gevallen ook goedkeuren... maar in dit geval is de hint...
begint met Petre.... eindigt met 86
Ik schrijf niet zulke lange stukken zonder fouten en met hoofdlettersquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
bijna goed... al zou ik het in bepaalde gevallen ook goedkeuren... maar in dit geval is de hint...
begint met Petre.... eindigt met 86
Is die al uit? (en zo ja, waarom ligt ie niet bij me in de bus....)quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand trouwens de sQueeze met dr Mister Gay-snollen erin al gezien?
ja tere zieltjes of lange tenen moet je hier ook echt met een lampje zoekenquote:
Ik vond 1 eng, totdat dat beest te zien was.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Izzy or isn't he?
Vond 2 leuker dan 1 eigenlijk.
TheaterDramaQueen?quote:
Sweet Dreams Waxxer en dat morgenochtend de vogels maar hard fluitend voor je raam zittenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga slapen - iedereen die mijn nr heeft, bél me wakker morgen om 6u
Hoeft niet hoor
Maar ik houd m'n hart vast...
Nou doehoeg, welterusten!
15 mei zegt Gee.enelquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die al uit? (en zo ja, waarom ligt ie niet bij me in de bus....)
Dan zal ie wel onderweg zijn (doorgstuurde post duurt langer, al heb ik al een adreswijziging doorgegeven)quote:
Maar je buurman heeft vast en zeker wel een aantal reserve exemplaren meegekregen als promo materiaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zal ie wel onderweg zijn (doorgstuurde post duurt langer, al heb ik al een adreswijziging doorgegeven)
die buurman bedoelt hij niet, hoe zou die nou aan promomateriaal moeten komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Die buurman is inmiddels al vertrokkenHij baalde er flink van maar hij zat daar blijkbaar in onderhuur en de echte huurder is halsoverkop eerder teruggekomen. Heeft ie nog ff in de Hotelotheek hier aan't einde van de straat gezeten en nu f bij een vriendin.
Ik vond hem ook niet eng. Maar wel onderhoudender dan die andere, die zo vol cliche's zat dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 1 eng, totdat dat beest te zien was.
Deel 2 vond ik geen MOMENT eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |