abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 22:52:51 #201
170036 Klit
In medio virtus
pi_48651670
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Bog het volgende:

Wat nou?
Laedere facile, mederi difficile
pi_48727530
Als je niet in een God geloofd bestaat een God ook niet voor jou. Je kan niet bewijzen dat God niet bestaat, maar ook niet dat God wél bestaat. Objectief gezien is er dus geen enkele reden om aan te nemen dat er ook maar een God bestaat. Als je zou waarnemen dat er toch een goddelijke inbreng is in deze wereld, dan zou je je ook nog moeten afvragen wélke God daar voor verantwoordelijk voor is; er zijn immers honderden/duizenden Goden bekend in de menselijke geschiedkundige literatuur...
pi_48727541
I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing."
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_48744815
quote:
Op donderdag 26 april 2007 04:55 schreef Blivox het volgende:
I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing."
Typische iets wat een religieus iemand aanvoert, alles bij god leggen en zelf niet hoeven nadenken.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_48746977
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:18 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Typische iets wat een religieus iemand aanvoert, alles bij god leggen en zelf niet hoeven nadenken.
Religieus? Ik? Je weet niet waar je het over hebt!
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:46:46 #206
170036 Klit
In medio virtus
pi_48760763
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:31 schreef Blivox het volgende:

[..]

Religieus? Ik? Je weet niet waar je het over hebt!
Ik vind het ook een beetje een rare opmerking hoor m'n beste Blivox, zet je er gewoon wat neer, word je meteen als een religieus persoon bestempeld, het moet toch niet gekker worden hier op FOK!
Stel je eens voor zeg, dat iemand je zomaar religieus gaat noemen.
Laedere facile, mederi difficile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')