Wat zou hij hier moeten zeggen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef Type-R het volgende:
Waar is balkie
Was Mussert ookquote:
Mama Miaquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Wat zou hij hier moeten zeggen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:07 schreef teamlead het volgende:
"dan heeft u een probleem".
naar cda-begrippen een heftige uitspraak
Here we go again..quote:
hij had eens moeten zeggen; dan zit u in de shit... meteen motie tegen maxim erachteraanquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:07 schreef teamlead het volgende:
"dan heeft u een probleem".
naar cda-begrippen een heftige uitspraak
is dat niet die turkse van de pvda?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:07 schreef Type-R het volgende:
wie is de dame in het wit achter maxime
Nebahat Albayrakquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:07 schreef Type-R het volgende:
ja-knikker en tafel-trommelaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:07 schreef Type-R het volgende:
Vijf minuten later ligt het ineens weer open.quote:
ze was bijna veilig.. gaat ze nu nog struikelen vlak voor de finischquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:08 schreef venomsnake het volgende:
Ze gaat het nog moeilijk krijgen als ze zo doorgaat..
Nebahat Albayrakquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:07 schreef Type-R het volgende:
Tja, minister Verdonk is consequent. Veel opportunistische politici staat dat niet aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Toch knap, als je de hele dag zeik over je heen krijgt, je zo consequent kan blijven praten.
Ik vind dat een lovenswaardige eigenschap.
last van haar lenzen misschienquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:10 schreef NanKing het volgende:
Stomme vraag misschien en totaal offtopic maar waarom heeft loezepoes een bril op en vanmiddag niet?
Door de moeheid of??
Inderdaad, Lousewoes mag eigenlijk ook wel naar huis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Loesewies gaat 't wat makkelijker maken![]()
Dat heeft ze wel vaker: de ene keer wel een bril op, de andere keer niet. Geen idee waarom...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:10 schreef NanKing het volgende:
Stomme vraag misschien en totaal offtopic maar waarom heeft loezepoes een bril op en vanmiddag niet?
Door de moeheid of??
ROFLOLquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:11 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha "Nawijn, mond houden, dit is voor Grote Mensen"
ik niet meer sinds dat ik weet dat bij de PvdA hoort.quote:
Waarschijnlijk lenzen. Het is al een hoop uur bezig, wordt vermoeiend en dan krijg je droge ogen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel vaker: de ene keer wel een bril op, de andere keer niet. Geen idee waarom...
hij is bij ' spek savers" zijn gehoorapparaat werkt niet goed,quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef Type-R het volgende:
Waar is balkie
Ja, een mooie schreeuwpartij en een stortvloed van scheldwoorden zou een mooie beloning zijn voor het lange wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:11 schreef rashudo het volgende:
Ik merk nog geen hysterie op in de stem van Rita.. alleen vermoeidheid.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:12 schreef teamlead het volgende:
Rita... geef nou gewoon eens fucking antwoord.....
Ze heeft maar enkele zinnetjes gekregen deze avondquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:12 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, die zes weken enz. heb ik nu al 10 gehoord in de laatste 5 minuten.
Niemand let opquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:11 schreef Youssef het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over joh, nooit geweten dat de kamer zo banaal werkte.
Zwaktebod van Kayquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze heeft maar enkele zinnetjes gekregen deze avond
mwah.. voor femke klopt dat welquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kots
"Geeft niet, dat is een compliment..."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:14 schreef rutger05 het volgende:
Ik weet nog niet wie het debat zal winnen. De morele winnaar is voor duidelijk, dat is minister Verdonk. Niet bang voor een impopulaire beslissing, ook als dat haar politieke schade toebrengt. Mevrouw Verdonk u heeft mijn respect.
mevrouw van der Laanquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Weisgals nou tegen Femke?
mevrouw van der laanquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Weisgals nou tegen Femke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |