Ik sleep hem gewoon in gewoon in Nero.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef dribbel79 het volgende:
Voor de IT'ers onder ons, hoe brand ik een.avi zodat ie op de DVD spelert te bekijken is???
Ik ben vroegah op vakantie geweest met Helmondersquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moet je wel goed inlezen heur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar plaatjes verderquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:25 schreef bwt het volgende:
Heb weer een leuk linkje gevonden
http://www.boners.com/grub/788490.html
even goed kijken naar het plaatjeHeb wel meer fouten gemaakt gisteravondquote:
Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar het klinkt 3 x schijt, dus zelfs een blinde zal je recht in het gezicht uitlachen samen met zijn blindegeleidehond
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef bwt het volgende:
Oww, my, god........
http://www.totallycrap.com/media/veryniceass/![]()
Huubhuubhuub Barbaratruuk (Barbamama veranderd in een Afro American Woman met dito achterwerk)
Fatsoenlijke dvd speler kopenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef dribbel79 het volgende:
Voor de IT'ers onder ons, hoe brand ik een.avi zodat ie op de DVD spelert te bekijken is???
Via Neroquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef dribbel79 het volgende:
Avi dat xvid of divx gecodeerd is. Maar dan heb je een echte knaken dvdspeler nodig. Of een speciale divx dvd speler. Heel vreemd maar goedkope dvd spelers slikken meer, vaak spul uit het oosten waar veel gesjoemeld wordt met codec regels of het ontbreken ervan.quote:
Schijnt dat blauwe kawa's iets met olie hebben ofzo.. weet er verder niks van maar heb het eens gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze zijn er ook in het blauw ...![]()
Weet alleen niet of dat ook voor de 400 zo is ...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Schijnt dat blauwe kawa's iets met olie hebben ofzo.. weet er verder niks van maar heb het eens gehoord.![]()
![]()
Ze zitten nooit zonder in ieder geval ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Schijnt dat blauwe kawa's iets met olie hebben ofzo.. weet er verder niks van maar heb het eens gehoord.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben vroegah op vakantie geweest met Helmonders![]()
quote:Jou misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huub huub huub........en hier is je barbamammaquote:Huubhuubhuub Barbaratruuk (Barbamama veranderd in een Afro American Woman met dito achterwerk)![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Sinds gister ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:23 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Moge het duidelijk zijn dat ik al een tijdje meelees.![]()
Dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik ben ginne geboren en getogen Helliemonder
![]()
[..]
Jou misschien![]()
![]()
Jij bent goed!quote:
You're not the only onequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:23 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Moge het duidelijk zijn dat ik al een tijdje meelees.![]()
Nee las al een tijdje globaal mee, zoals zoveel volgens mij.quote:
RPG AS/400 welquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Nee las al een tijdje globaal mee, zoals zoveel volgens mij.
Maar heeft hier iemand ervaring/tips over vfr/cbr 400 ?
56 of 58 euro per jaar... hangt een beetje van de regio af...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:34 schreef -XX- het volgende:
Wat ben je zo ong. aan vaste lasten kwijt aan ene motor per jaar?
( Als je hem niet verzekerd )
Eindelijk iemand die de OP daadwerkelijk leestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef AndreB. het volgende:
[afbeelding] Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Dus bij deze de foto: http://xs200.xs.to/xs200/06190/CBR1.jpg Komt wel een keer een duidelijkere hoor, deze is namelijk met foon gemaaktBouwjaar is trouwens 2000
Ik zal proberen om er dan ook zelf op te staan, als poser![]()
Stuk goedkoper dan de autoquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
56 of 58 euro per jaar... hangt een beetje van de regio af...
en als je hem niet verzekerd rij je ook niet (als het goed is) dus verder niks
overigens, als je hem niet verzekerd, moet je hem laten schorsen, anders heb je kans een boete in de bus te krijgen omdat je verzekerd bent
Geraced op een sircuitquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de OP daadwerkelijk leest![]()
![]()
[afbeelding]
Drie keer raden wat ik vandaag heb gedaan
Ja, tip: ze zijn minder dan de zxrquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
nou, iig niet op school geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
motoren die echt oud zijn, hoef je geen wegenbelasting voor te betalen.... verzekeren moet altijd minimal wa... verschilt wel per motor, en verzekeringsmaatschappij en leeftijd, aantal schade vrije jaren enzquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stuk goedkoper dan de auto?
Wat gaar!, sommige motoren hoeven toch niet verzekerd te worden. (omdat ze oud zijn ofzo
En wat dan als je het wel verzekerd? is dat per motor ook verschillend?
Sorry dat ik zo vragerig doe
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik maar denken dat je op school was![]()
Uhmm.... Wezen wildplassen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
aaaaaahhhh, heeft ie jou niet eens meegenomenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik maar denken dat je op school was![]()
Ik had ook eerst een VFR 400 op het oog, maar beide kunnen volgens mij niet op 25kW. Zijn ook niet echt bekende of populaire 25kW beginnersmotoren. Achteraf ben ik ook blij dat ik niet zo een Honda naaimachine heb gekocht, ik wist ook helemaal niets van motoren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Macchia_Nera het volgende:
Bijna goed, ben wel heel dicht bij de curbstones geweestquote:
Ik kon sowieso niet, maar hicham post straks wel meer info waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef Roderick2085 het volgende:
aaaaaahhhh, heeft ie jou niet eens meegenomen![]()
Show me usquote:
Leeftijd HeHquote:
Jij bent goed!
Ik dacht nog dat er mischien niemand meer was die het kent![]()
"t lijkt, 't lijkt......mwahquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Damn, dat is wennen, jou zonder motorpak op de foto zien ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed, ben wel heel dicht bij de curbstones geweest
[afbeelding]
Disclaimer 1; zon scheen in m'n ogen
Disclaimer 2; camera lag op het asfalt met timer, vandaar dat ik niet helemaal in beeld zit hurk
Whahaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Disclaimer 1; zon scheen in m'n ogen
Disclaimer 2; camera lag op het asfalt met timer, vandaar dat ik niet helemaal in beeld zit hurk
Ga er maar niet vanuit dat je een motor koopt die je niet hoeft te verzekeren, dat zijn doorgaans brikken waar je 50+, werkloos en hobbyist voor moet zijn. Een Bandit is niet zo een gestoorde racer oid, dus jij zal idd rond de 300 euro aan verzekeringsgeld per jaar kwijt zijn, daarnaast 60 euro voor de belasting.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stuk goedkoper dan de auto?
Wat gaar!, sommige motoren hoeven toch niet verzekerd te worden. (omdat ze oud zijn ofzo
En wat dan als je het wel verzekerd? is dat per motor ook verschillend?
Sorry dat ik zo vragerig doe
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef kratjuh het volgende:
Damn, dat is wennen, jou zonder motorpak op de foto zien ...
Ik lees er uit dat het meer als toerist is geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb je ook piccies dat je in aktie bent
Het is een tweeling, maar die andere post niet zomaar facepics.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef kratjuh het volgende:
Damn, dat is wennen, jou zonder motorpak op de foto zien ...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Het is een tweeling, maar die andere post niet zomaar facepics.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze zijn er ook in het blauw ...![]()
Weet alleen niet of dat ook voor de 400 zo is ...
jij hebt je wel vermaakt zo te zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:38 schreef hicham het volgende:
Was vandaag baco @ circuit Zandvoort [afbeelding]
Mijn equipment, vlaggen en een portofoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon je niet stiekem je kentekenplaat overzetten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Klikquote:
Good ol' timesquote:[..]
Leeftijd HeH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |