ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een weekendje daarheen, gaarne zelfs
wel met een gefixte uiltaat natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Look close to the background.
Duurde bij mij ook even.![]()
Desnoods gewoon al op vrijdag heenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ook
dan gewoon even over de snelweg daarheen knallen, daar lekker rondtoeren, en op zondag terug knallen![]()
I don't know...heb 'm gisteren iig niet gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zit er daar in Mill niet ergens een motorcamping?Staat mij namelijk iets van bij vanuit een ver donker grijs verleden.
1 |
SPAM !!!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
damn zeg, ik heb zowaar inspiratie vandaag
[ code verwijderd ] *
klok -> groningen klepel - > maastricht:?quote:
Wat is het dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
klok -> groningen klepel - > maastricht:?
(al lijkt het er wel op, dus ik denk eerder dat de klepel in utrecht hangt)
PHP 5, word doorgaans niet heel hoogdravend ingezet, maar wij bouwen er fijne OO applicaties meequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vorm van script taal. Slechte herinneringen aan.
OO = Object Orientated ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
PHP 5, word doorgaans niet heel hoogdravend ingezet, maar wij bouwen er fijne OO applicaties mee![]()
Object Oriented iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
OO = Object Orientated ?
Ik dacht dat het 3 O's waren ... "Oh, Oh, Oh!"
Was mijn 2e keusquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
PHP 5, word doorgaans niet heel hoogdravend ingezet, maar wij bouwen er fijne OO applicaties mee![]()
Ik zat ook niet aan sate met pindasaus te denken hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vorm van script taal. Slechte herinneringen aan.
Deze klasse is om een interview (enquete) op het scherm te zetten en gebruikers de vragen te laten beantwoorden. (een zogenaamde GUI klasse, in JAVA zou je in deze klasse alles op het 'canvas' (graphics) tekenen)quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was mijn 2e keusik zag al wat PHP "geneuzel" staan.
Ben nu wel benieuwd wat het doet. Ik kom niet verder dan te zien dat het iets is met vragen en opslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |