Rouvoet is een geweldig debater, maar ik stem niet op iemand die ongelovigen de mond wil snoeren.quote:
was dat maar zo... (en dan niet al te letterlijk, maar meer in de zin van een politieke carriere)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:27 schreef Ericr het volgende:
Is er iemand dood? Wat een doodgraverstoon.
valt wel mee bij de CU moet je bij de SGP zijn die zijn pas gelovigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:28 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Rouvoet is een geweldig debater, maar ik stem niet op iemand die ongelovigen de mond wil snoeren.
Is het voor jou al bijna bedtijd? Je klinkt wat kribbig...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. en daar heeft ze dus 6 weken de tijd voor... da's toch niet zo ingewikkeld
Nee de afbeelding is leuker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vinden jullie Nawijn ook niet op deze padvinder lijken
[afbeelding]
Lol, juristen zijn alleen maar bezig om wetgeving te interpreteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
De wet laat geen ruimte voor interpretatie.
Juist niet lijkt me.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:28 schreef Mtijn het volgende:
De motie komt van de VVD zelf!!Daaaaag verdonkie!
ja dat is zijn jammere kant, voor de rest een prima politicus inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:28 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Rouvoet is een geweldig debater, maar ik stem niet op iemand die ongelovigen de mond wil snoeren.
Het gaat om de onzorgvuldigheid. Verdonk doet nu net alsof vluchtelingen na ontnemen Nederlanderschap zo even via de GBA alles opnieuw in gang kunnen zetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Tja, links zit zich nu in de handen te wrijven. Je dacht toch niet werkelijk dat zij ook maar enigzins begaan zijn met het lot van Hirsi Ali.
Volgens GL kan de minister toffe dingen doen, zoals mensen naturaliseren met spoed, ook in dit geval. De minister denkt van niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
De wet laat geen ruimte voor interpretatie.
Liegen= verval van Nederlanderschap.
Geen idee hoe je wil interpreteren.
uhhhh ja, uhhhhh....quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Is het voor jou albijna bedtijd. Je klinkt wat kribbig...
Ayaan word de Secretaressa van Bushquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef teamlead het volgende:Om daar nog eens met die denktank naar te kijken
Bang dat Ayaan nog niet genoeg werk krijgt in de VS?
altijd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat toch weer met een sisser aflopen![]()
Het verschil tussen aangeschoten wild en roadkillquote:
here herequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef Zwansen het volgende:
Wil iedereen die wil dat Verdonk aftreedt nu opstaan?
Kamer:
Ze waren het eens dat God Bestaat Niet weg moest. En dat was een prachtig programma.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
valt wel mee bij de CU moet je bij de SGP zijn die zijn pas gelovig
die is niet slaapverwekkend hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Die van de Christen Unie komt nog
Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, juristen zijn alleen maar bezig om wetgeving te interpreteren.
Was die ruimte er niet, dan hadden ze geen werk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |