Ja. Ik denk eerder dat de wil er niet is om scheldpartijen op mensen met een andere mening tegen te gaan.quote:
Ben je nu aan het trollen ofzo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Ach ze is een heks? Hoe oud ben je?
En wordt dit forum niet meer gemodereerd of is schelden nu officieel toegestaan.
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het ongewenste precedent dat een met de dood bedreigd kamerlid die altijd bekend heeft gestaan onder dezelfde naam, onder de bijzondere omstandigheden valt? Ja, dat zou verschrikkelijk zijn.
Er zijn nog wel wat verschillen tussen de situatie van Ayaan en van Taidaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus Ayaan moet apart behandeld worden...
Dan krijgen we weer het geschreeuw over vriendjespolitiek binnen de VVD. Pasic niet en Hirsi Ali wel... etc..
Hoezo te gehaast... Verdonk geeft zelf aan dat ze niet onder de bestaande feiten uit kan.. Hirsi Ali is nooit Nederlandse geweest door haar eigen misleidend handelen dus als dat vrij snel duidelijk is zou ik niet weten waarom daar eerst een tijdrovend onderzoek voor nodig is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Verdonk heef tin mijn ogen wel gelijk, maar ze heeft erg onzorgvuldig gehandeld. Veel te gehaast.
nu hoeft ze alleen nog maar zelf het mes in haar rug te steken...quote:
Je zou bijvoorbeeld eens bij de hoge raad kunnen informeren over hoe zij de uitspraak bedoeld hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo te gehaast... Verdonk geeft zelf aan dat ze niet onder de bestaande feiten uit kan.. Hirsi Ali is nooit Nederlandse geweest door haar eigen misleidend handelen dus als dat vrij snel duidelijk is zou ik niet weten waarom daar eerst een tijdrovend onderzoek voor nodig is.
Maar nagenoeg gaat het bijna over hetzelfde en gaat in beide zaken om niets en is de menselijke maat helemaal zoekgeraakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat verschillen tussen de situatie van Ayaan en van Taida
je ontkent dat Halsema hier van deze situatie gretig gebruik maakt om zieltjes te winnen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank u voor deze totaal verkeerde en niet onderbouwde analyse...
Ik zeg toch ook niet dat ze meer mens is? Alle mensen zijn gelijkwaardig, maar niet iedereen is gelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja.
Een politicus is niet meer mens dan een ander. Ook niet minder, maar zeker niet meer.
Waarom is die meer bijzonder dan een andere leugenaar?
Klopt.. maar wat Verdonk ook doet. Het is nooit goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat verschillen tussen de situatie van Ayaan en van Taida
Scoren? Zij heeft een impopulaire beslissing genomen over de zeer berekende Taida. Zij had makkelijker kunnen scoren door Taida wel te laten blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, Rita heeft zichzelf in een onmogelijke positie gemanouvreerd. Eerst punten scoren over de rug van een gemotiveerde VWO leerling houdt in dat je dan ook zo stoer moet zijn als het je even niet zo goed uitkomt om je aan de regeltjes te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |