Doet er niet aan toe. In elk geval geen gristelijke, mohammedaanse of joods.quote:Akker, van welk geloof belijd jij? Of ben je fan van als je je hiertoe niet kan bekeren b.v..
Zo lang ze mij of andere "ongelovigen" maar niet bij hun religie betrekken.quote:Welke Godsdienst zou volgens jou de enige moeten zijn?
Hoezo uitgesproken mening. Het is maar een gewone mening dat als je niet in het goddelijke van die stemmenhoorders gelooft, voor je deze stemmenhoorders gewoon geestesziek waren.quote:Je uitgesproken mening over bepaalde geloven heeft een doel, licht toe.
Lees ik nu pas. Maar toch graag gedaan.quote:"Speak now or forever hold your peace"
Nemesis.
Hè je zei toch net dat die geen discussiewaarde hebben ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef Haushofer het volgende:
Heeft ie es een topic over geopend, zoek het op zou ik zeggen.
Ik kijk het even aan. Zo te zien wordt er gediscussieerd, en is het off-topic discussieren ook weer over.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:37 schreef Triggershot het volgende:
alicey, kan je aub even wat schoonmaak werk doen @ mijn topic
Dat niet, had het over een specifiek geweldige bijdrage van akker die je niet kunt missenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan. Zo te zien wordt er gediscussieerd, en is het off-topic discussieren ook weer over.
Heb hem gezien. imo niet speciaal off-topic in het betreffende topic, al vertelt hij in zijn reactie niets nieuws.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat niet, had het over een specifiek geweldige bijdrage van akker die je niet kunt missen
mja, ik vertrouw blindelings op jouw Mod kwaliteiten, kijk maar wat je doetquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb hem gezien. imo niet speciaal off-topic in het betreffende topic, al vertelt hij in zijn reactie niets nieuws.
Nou, dat topic, daar had ik toendertijd nog om gevraagd geloof ik. Maar de laatste tijd zijn je topics qua niveau gemiddeld genomen in overeenstemming met dat van het hypothetische Corsicaanse nationale voetbalelftal op het WK in Duitsland.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hè je zei toch net dat die geen discussiewaarde hebben ?
Okey.. akkoord.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Doet er niet aan toe. In elk geval geen gristelijke, mohammedaanse of joods.
[..]
Zo lang ze mij of andere "ongelovigen" maar niet bij hun religie betrekken.
[..]
Hoezo uitgesproken mening. Het is maar een gewone mening dat als je niet in het goddelijke van die stemmenhoorders gelooft, voor je deze stemmenhoorders gewoon geestesziek waren.
Verder vind ik dat nieuwe godsdiensten zoals het gristen-antifascisme ook net zo veel of weinig respect als "erkende" godsdiensten verdienen.
Waarom verdient Akkersloot geen respect als hij zich een profeet noemt en een religie gesticht door de "profeten" Paulus en Mohammed wel. Of geloven we soms echt dat Paulus en Mohammed profeten waren ?
[..]
Lees ik nu pas. Maar toch graag gedaan.![]()
Zijn al die bijdrages in mijn topics dat ik niets beter te doen zou hebben, fok mijn hobby is, enz enz wel geweldige bijdragen dan ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Dat niet, had het over een specifiek geweldige bijdrage van akker die je niet kunt missen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef OldJeller het volgende:
Okey.. akkoord.
Dan haal ik een woedende dorpsmeute op met hooivorken, fakkels, pek & veren en een priester met een Bijbel in zijn rechterhand die hoog de lucht in reikt om Haushofer op te sporen!!!
INFIDEL!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Akkersloot kan jij ook niet gewoon een eigen forum starten ofzo?Dan kan je daar al je frustraties kwijt over de verschillende geloven.
quote:Zo lang ze mij of andere "ongelovigen" maar niet bij hun religie betrekken.
het vage er aan is dat je met al je bijdragen en posts satan dient zonder dat je het door hebt, en ik heb slechts het beste voor je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zijn al die bijdrages in mijn topics dat ik niets beter te doen zou hebben, fok mijn hobby is, enz enz wel geweldige bijdragen dan ?
En dat terwijl ik geen fatsoenlijk antwoord krijg op mijn vraag hoe ik christenen die geloven dat ongelovigen in de hel komen wel mag noemen dan.
Of een reactie op mijn stelling dat als "gristenen" (voor mensen die beweren dat "ongelovigen" in de hel komen) denigrerend zou zijn in feite begonnen is met denigreren.
Goed idee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Frutsel het volgende:
Is het mogelijk om van dit topic (of een ander topic dat beetje in dezelfde sfeer gaat) een Centraal topic te maken? Bijvoorbeeld de TT aanpassen in --> Close encounters: Asteroiden op ramkoers
Close encounters: Asteroiden op ramkoers
De openingspost kunnen we niet editten, maar misschien kunnen we daar af en toe nieuws over kometen/asteroiden in kwijt...
is het mogelijk een nieuwe OP in te voegen in het begin? Kunnen jullie dat? Of alleen een bestaande aanpassen? Of een nieuwe post maken en dan alles in die nieuwe copiëren of is dat teveel werk?quote:
OP kan niet ingevoegd worden, maar wel gewijzigd worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is het mogelijk een nieuwe OP in te voegen in het begin? Kunnen jullie dat? Of alleen een bestaande aanpassen? Of een nieuwe post maken en dan alles in die nieuwe copiëren of is dat teveel werk?
Stel dat ik een OP maak over Asteroides en Kometen, (een OP zoals er al in menig ander WFL topic is, bijvoorbeeld dus in aardbevingen/hurricane) is het dan raadzaam deze in de huidige OP te 'editten' of een nieuw centraal topic te openen en dat je daar dit in kopieert? Of beter wachten tot een 'eventueel deel 2' ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
OP kan niet ingevoegd worden, maar wel gewijzigd worden.
Denk dan het beste wachten tot het volgende deel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stel dat ik een OP maak over Asteroides en Kometen, (een OP zoals er al in menig ander WFL topic is, bijvoorbeeld dus in aardbevingen/hurricane) is het dan raadzaam deze in de huidige OP te 'editten' of een nieuw centraal topic te openen en dat je daar dit in kopieert? Of beter wachten tot een 'eventueel deel 2' ?
dan heb ik nog twee jaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Denk dan het beste wachten tot het volgende deel.
Heb ik dan niet het beste voor voor jouwquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef Triggershot het volgende:
het vage er aan is dat je met al je bijdragen en posts satan dient zonder dat je het door hebt, en ik heb slechts het beste voor je.
Je hebt een ander gewoon niet te betrekken in dat sectarisch gedoe van je satanistische kruistochtenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb ik dan niet het beste voor voor jouw![]()
Daarom Triggershot, hou je nu eens op met je "satan-bijdragen". Je hebt een ander gewoon niet te betrekken in dat sectarisch gedoe van je gelieve Kinderverkrachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |