ik zie echt alle tekenen voorbij komen ik heb ook even mijn school boeken erbij gepakt, ik zet mijn geld op of een enorme zenuwinzinking straks of ze krijgt binnen nu en 3 maanden een CVA...quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef Falco het volgende:
Op Nawijn na, valt iedereen over haar... Aftreden dus...
Er wordt ook veel aandacht besteed aan het onderwerp op CNN.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nederland slaat weer een lekker modderfiguur in het buitenland.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sterk.
je bedoeld het ''elke berichtgeving 'goed of slecht' hendig is voor de campagne van VVD?'
ik denk persoonlijk dat de VVD verdacht (te) veel in het nieuws is de laatste tijd, dat mensen al bijna het idee krijgen bij de verkiezing van lijsttrekkerschap tussen verdonk en rutte dat we het over een mogelijk premier hebben, de VVD forceerd zich inderdaad in Kay's model op de voorgrond, ik hoor en zie niks over andere partijen..
eenn beetje amerikaans achtige politiek dit.(...)
Waarom? Ze heeft gedaan wat ze moest doen. Die anderen zijn huiliesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef Falco het volgende:
Op Nawijn na, valt iedereen over haar... Aftreden dus...
Nawijn ziet nu gewoon zijn 10 minutes of famequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef SCH het volgende:
Logisch dat Nawijn haar steunt, die stond als minister net zo te stuntelen.
Ze heeft iets gedaan wat ze had kunnen doen. Net als 20.000 andere mogelijkheden...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft gedaan wat ze moest doen. Die anderen zijn huilies![]()
ja, 3 jaar te laat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Waarom stottert ze dan zo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ze het haasje is... ze weet dat ze gewoon nu echt big time heeft gefaald en het is niet de eerste keer dat ze voor zulke omstandigheden daar staat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |