Ik ging er dus echt even serieus vanuit dat ik ein-de-lijk een verkeersvliegtuig voorbij zou zien vliegen. Maar nee, aftermath-bullshit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, als dit iedereen moet overtuigen dat er toch echt een vliegtuig in is gevlogen....
Ik geloof trouwens geen van beide theorieen, waarheid zal wel ergens in het midden liggen
"It's at a slightly different angle."quote:
Nounou....niet gaan overdrijven nu he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
toch mooi binnen 5 jaar af die video... zelfs Microsoft is sneller met patches uitbrengen.
Mensen geloven toch wat ze willen geloven. Als er hier haarscherp met 30fps een vliegtuig in beeld kwam, ging iedereen weer schreewen van "OMFG!!! Zwaar bewerkt door CIA!!!111!!ein!! Bush=HitlEr, iedereen die dat niet ziet is totally N00B!@@@#@!!!!!111"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef calvobbes het volgende:
Pfff... Wat een idioten... En dan nog heel hard roepen dat deze video alle mensen zal overtuigen....
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen geloven toch wat ze willen geloven. Als er hier haarscherp met 30fps een vliegtuig in beeld kwam, ging iedereen weer schreewen van "OMFG!!! Zwaar bewerkt door CIA!!!111!!ein!! Bush=HitlEr, iedereen die dat niet ziet is totally N00B!@@@#@!!!!!111"
Dus tja....
Hoezo duidelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:33 schreef wise het volgende:
Wat nou snoer uw mondje? of "Judicial Watch said the video will dispel the so-called "conspiracy theory" which claims that the aircraft was shot down in flight, and that the Pentagon was struck by a missile."
Je ziet nog steeds hetzelfde als in het eerste filmpje. Duidelijk geen vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |