Toen ik 'm kreeg was het een heuse verassing. Ik was alweer vergeten dat ik 'm had besteld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef Loesj het volgende:
Ik heb 3 weken het klokje besteld op de site van nuvaring, hoe lang duurde heb bij jullie voordat je het thuis had?
Hm, als ik doorring reset ik 'm gewoon ipv. op 'ok' te drukken. Dan doet ie weer eerst die 3 weken. En verder. Hij ligt op m'n nachtkastje, te liggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:35 schreef Pearly het volgende:
Dat klokje werkt niet als je er al maar 1 week, 1 dag naast zit .. of een doorringperiode inlast of 4 weken ringt.
Mijn ervaring : 1 x gebruiken en dan in de kast ermee.
nee.. ik gebruik dus in 8 weken 2 ringen ( 1 per 4 weken ) Dan heb ik dus na 2 maanden 1 stopweek en begin de week erop weer met 2 maanden ringen. Dat doe ik al een hele tijd en in mijn ogen is het gewoon super-veilig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef warrel het volgende:
Maar doe je dan ook nog een stopweek? Zodat je je cyclus rekt tot 5 weken? Of ring je altijd door?
Ok, nou. Dat klinkt goed. Ik ga het ook proberen! En dan scheelt 't nog centjes ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:55 schreef Pearly het volgende:
[..]
nee.. ik gebruik dus in 8 weken 2 ringen ( 1 per 4 weken ) Dan heb ik dus na 2 maanden 1 stopweek en begin de week erop weer met 2 maanden ringen. Dat doe ik al een hele tijd en in mijn ogen is het gewoon super-veilig.
Ik 4 of 5 dagen. Wat korter dan toen met de pil. Alleen nu veel meer buikpijn. Maar dat kan ook aan de stress liggen..quote:Op maandag 19 juni 2006 19:20 schreef Sabsie het volgende:
Hoeveel dagen zijn jullie ongesteld? Voordat ik Nuvaring gebruikte was ik er echt een hele week zoet mee. En super veel pijntjes de 1e 2 tot 3 dagen. Nu ben ik maar 3 dagen ongesteld en niet eens veel bloedverlies en ook geen pijn. Hiep hiep hoeraaaaa voor de Nuvaring!
Je maakt je ontzettend druk! Je zegt wel dat je het gespannen gevoel kent en dat het dat niet is maar ondertussen geloof ik toch dat het meer daar aan ligt dan aan iets anders. Zoals je ook schrijft over bepaalde dingen denk ik dat je toch wat spanning hebt. Maar goed, wie ben ik!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef Fhm het volgende:
Heeft iemand hier enig idee of dit aan die ring kan liggen?
Ik ga liever niet naar de dokter, vind dat eigenlijk een beetje eng, straks moet ik een inwendig onderzoek ofzo..
Waarom moeten je ouders dit weten dan? Je anticonceptie is toch je eigen zaak?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:59 schreef Fhm het volgende:
Ik heb toch maar een afspraak met de dokter gemaakt, vanmiddag om 10 over 4.. Misschien is die pleisterpil een optie ja, maar dat zal zij me waarschijnlijk wel uitleggen.
Het kan wel zijn dat ik op een gegeven moment teveel aanspan ja, maar dan is dat denk ik omdat ik bang ben voor de pijn, die pijn komt niet door het te gespannen zijn. En ik heb wel vaker met de billen bloot gemoeten bij de dokter hoor, het is alleen niet fijn ofzo. Het was vervelend dat ik dan tegen m'n ouders moest zeggen waarom, maar ja, dat heb ik nu al gedaan.
Als ik niet iets anders krijg zal ik het nog proberen met het ding eruit te halen.
Ik zal nog even laten weten wat de dokter heeft gezegd. Dank jullie voor julie reacties xD
Voordeel: je bent niet onder invloed van kunstmatige hormonen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand hier de voor- en nadelen van?
Dat nadeel lossen we wel weer op een andere manier opquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Voordeel: je bent niet onder invloed van kunstmatige hormonen.
Nadeel: je bent vruchtbaar.
En nee, een serieuzer antwoord weet ik niet, want ik ben al 7 jaar niet meer hormoonloos geweest.
Ben benieuwd naar de ervaringenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:32 schreef Natalie het volgende:
Meiden, ik ga ook aan de Nuvaring.
Vanmiddag kan ik 't ophalen.
Je weet dat ik je zo ook mooi vind hequote:Op zondag 2 juli 2006 22:08 schreef Natalie het volgende:
Hoewel, ik las ook dat je ervan kunt aankomen. Ik ben al tijden te licht voor mijn lengte, wie weet heb ik geluk
Dankjequote:Op maandag 3 juli 2006 09:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Stelletje klefkoppen
Lief hoor
Succes met de ring, hopelijk bevalt hij je. En bedenk: iedere hormonale anticonceptie heeft zo zijn bijwerkingen en de een reageert sterker op iets dan de ander. als dit niet werkt, werkt iets anders misschien wel, maar geef het wel de kans om je lichaam eraan te laten wennen (toch zeker een maand of 3)
Pffieuw, gelukkig. Ben ook zo'n newbie op dit gebied. 't Is allemaal nog wat vreemd voor me, flutterbye.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef flutterbye het volgende:
Ja hoor, heel normaal. Ben je begonnen op de eerste dag van je menstruatie? Dan kan de bloeding nog wel een paar dagen aanhouden, al zal het waarschijnlijk sneller minderen dan normaal. Het kan natuurlijk ook zijn dat het morgen al gestopt is.
Het is verder geen probleem, kan alleen lastig zijn als je gewend bent tampons te gebruiken, maar die gebruik je niet, zag ik.
Ja, die staat ook op de site. Een klein plaatje, maar hij staat erop.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef flutterbye het volgende:
Hebben ze dat klokje ook nog op de site? Een soort zandlopertje lijkt het, ook om je eraan te herinneren wanneer je de ring eruit moet halen en weer in moet brengen. Ik vond het wel een grappig dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |