hoe krijg je dat voor elkaar? bij mij zit de ring er al diep in en na de sex zit ie nog dieper.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef Leipo666 het volgende:
Ik ben nu officieel 'ringsteker'
Hij kan er dus uitkomen bij/na de sex
tja geen ideequote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef JJ13 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar? bij mij zit de ring er al diep in en na de sex zit ie nog dieper.
quote:
Ja bij mij zit ie er tijdens de sex ook altijd heel diep in, maar we zijn denk ik heeeel wild geweest waardoor ie er toch is uitgekomen.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef JJ13 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar? bij mij zit de ring er al diep in en na de sex zit ie nog dieper.
Als je al gevoelig bent voor buikpijn zou ik je het spiraaltje zeker niet aanraden. Ik heb zelf gekozen voor een spiraaltje nadat bleek dat de pil voor mij geen goede optie was (veel last van krampen, stemmingswisselingen).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouja, ik ben eerst aan de diane35 gegaan en dat verlichtte redelijk.. ik heb 1 keer microgynon geprobeerd maar dat werd helemaal niets... en toen wilde ik zelf aan de nuvaring, en relatief bevalt me dat nu nog het beste... Spiraaltje zou misschien ook een optie zijn, maar daar ben ik nog te huiverig voor, het plaatsen schijnt zoveel pijn te doen... en aangezien ik daar al zo gevoelig voor ben, die buikpijn, zit ik daar niet echt op te wachten...
Andere alternatieven zou ik zo niet weten...
niet eerder uithalen, later mag welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:12 schreef Loesj het volgende:
Ik begin vandaag voor het eerst met de nuva ring. Nu staat er in de bijsluiter dat je de ring 3 weken later op de zelfde dag en tijd er weer moet uit halen.
Wordt de tijd echt zo nauw genomen want als ik bijvoorbeeld ga stappen kan ik niet savonds die ring vervangen?
Je moet ook geen standaard dag nemen dat je gaat stappen, vaak een vergadering hebt, moet gaan sporten of naar schoo moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:12 schreef Loesj het volgende:
Ik begin vandaag voor het eerst met de nuva ring. Nu staat er in de bijsluiter dat je de ring 3 weken later op de zelfde dag en tijd er weer moet uit halen.
Wordt de tijd echt zo nauw genomen want als ik bijvoorbeeld ga stappen kan ik niet savonds die ring vervangen?
Mwah, ik doe 'm gewoon standaard iets te laat uit (een dag of twee) en dan maakt het ook niet uit hoe laat ik 'm weer in doe, als het maar binnen een week isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Pearly het volgende:
[..]
Je moet ook geen standaard dag nemen dat je gaat stappen, vaak een vergadering hebt, moet gaan sporten of naar schoo moet.
Slimste is dat je een doordeweekse dag neemt en dan ongeveer de tijd dat je op zo'n dag gemiddeld genomen naar bed gaat. Of doe het wanneer je op een bepaalde dag altijd bijv. om 8 uur opstaat. Ik noem maar wat. Anders moet je flexibel wezen en er voor zorgen dat je de ring bij je hebt en 'm kan in brengen "waar" je ook bent!!
Dat denk ik ook. Ik hoop wel dat het volgende maand niet meer zo gaat want de combinatie ring - tampon is niet zo heel makkelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:02 schreef JJ13 het volgende:
ik begon met mn eerste ring ook al te bloeden toen ik de ring nog 3 dagen in moest houden. dat ging bij mij over in gewone ongesteldheid. je lichaam zal wel moeten wennen.
Nee de ring is bij mij nog nooit gebroken, maar ik heb hem vandaag wel doorgeknipt om te kijken of er iets in zou zitten (vloeistof ofzo), maar dat is niet het geval. De ring is helemaal van plastic.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:00 schreef JJ13 het volgende:
is bij jullie de ring al eens gebroken? vroeg ik me af, in de bijsluiter staat dat dat heel soms kan gebeuren.
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef warrel het volgende:
Woensdag gaat die van mij er weer uit. Ik was aan het doorringen en ik ben niet doorgelekt! Hoera!Heeft iemand gemekt dat de menstruatie heftiger/pijnlijker was na het doorringen?
Ouch.. Maar wie weet, gaat het vandaag mis. Tijdens m'n tentamen..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
![]()
(which means: ik zal mijn ervaringen maar niet delen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |