abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2001 @ 00:36:46 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2471630
Speciaal voor Powergirl
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2471651
ah een nieuwe plek om allemaal te komen...
en Gert jan zijn welverdiende respect geven!
JIkJik eet liflafjes
  donderdag 13 december 2001 @ 01:02:05 #3
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2471855
Na de uitzending van vanavond (ruzie GJ en Leo) denk ik te weten waarom GJ met zoveel bewoners conflicten heeft. En ik ben nog niet eens een psych!

Even een voorbeeld. Leo durfde eerder zijn mond niet open te doen bij conflicten met assertieve bewoners zoals Diane en Frenk. Bij Diane kreeg-ie direct een grote bek, bij Frenk leek het wel alsof Leo het dun in de broek deed (toepasselijk: denk aan het 'broek-incident' en Frenk die riep: 'hier die broek, pleur op man!'). Bij GJ durft Leo zich wél te laten gaan. Op een idiote manier weliswaar, maar toch.

Blijkbaar hebben de bewoners door dat GJ onder vrijwel alle omstandigheden 'beschaafd' blijft (wat een woord). Hij zal nooit écht grof in de mond worden of mensen fysiek iets willen aandoen. Dat maakt het dus min of meer 'veilig' om GJ aan te vallen: je hoeft niet bang voor hem te zijn.

Denk nog eens terug aan de manier waarop iedereen op Frenk reageerde: alleen Diane was wel eens fel, maar de rest was heel voorzichtig in hun reacties op zijn vaak asociale gedrag. Iedereen weet ook dat Kelly verbaal heftig uit de hoek kan komen. Daarom houden de bewoners zich ook in tegen haar. Hetzelfde geldt voor de reacties op acties van Pascal en Coos, en vooral op Ed! Nobody fucks with me! Afgezien van de ruzie van Kelly met Ed praatte iedereen hem naar de mond.

Toegegeven. GJ lokt conflicten soms uit omdat hij graag zijn kennis en kwaliteiten wil spuien. Maar anderen zien in hem een gemakkelijke prooi, omdat het voor iedereen duidelijk is dat hij zich nooit te buiten zal gaan aan fysiek of verbaal geweld. Zelfs Leo (wat valt me dát tegen) ziet zijn kans schoon.

Ik zou ook liever willen dat GJ wat assertiever op sommige situaties en personen reageert, maar zo zit-ie nu eenmaal niet in elkaar. Ik vind dat prijzenswaardig, en ik vind de anderen laf en goedkoop om van deze goede karaktereigenschap misbruik te maken. Veilig, makkelijk hoor. Bah

pi_2471884
Omdat ik dit in het einde van deel 11 had gepost, nog maar effe een keer......

Door Poorguy - woensdag 12 december 2001 23:25

--------------------------------------------------------------------------------
Dit is de eerste keer dat ik hier post, tot vanavond wist ik niet wat ik van GJ moest denken. Tijdens die affaire met Pas-Coos had ik wel een beetje met hem te doen, maar een heleboel dingen van GJ stonden me toch niet aan. Dat gespeel met ballonnen in de douche bijv. en vanavond weer in dat bubbelbad met zijn bandjes. Ik weet het niet hoor...ik kan niet geloven dat een volwassen man hier echt plezier aan beleefd, het is me allemaal te gemaakt......te camerabewust. Dat dansen van hem vind ik ook zo idioot, maar ja ik dacht, er dansen wel meer mensen raar, misschien is het wel echt, maar ik geloof er niet meer in. Die one-liners altijd tegen Patty, ik weet het niet ik zit dan altijd met kromme tenen te kijken. Die glimlach van hem vind ik ook totaal niet oprecht, zeker in de live-uitzendingen lijkt het alsof hij die op commado op zijn gezicht kan toveren. Maar goed de doorslag gaf de tv uitzending van vandaag, de ruzie met Leo. Nu moet ik eerlijk bekennen dat Leo voor mij nu ook definitief afvalt, maar GJ vond ik ook verschrikkelijk irritant en dwingend.
Zo dat moest me even van het hart, ik hoop niet dat ik nu iedereen over me heen krijg, maar dat moet dan maar......

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  donderdag 13 december 2001 @ 01:39:07 #5
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2472104
quote:
Op donderdag 13 december 2001 01:10 schreef Poorguy het volgende:

Door Poorguy - BlaBla

Jaja, dat weten we nu wel weer. Je hoeft niet twee keer hetzelfde bericht te posten. Zo interessant was het nu ook niet weer.
pi_2472142
Ik was het er wel mee eens.
pi_2472151
quote:
Op donderdag 13 december 2001 01:39 schreef Jammie het volgende:

[..]

Jaja, dat weten we nu wel weer. Je hoeft niet twee keer hetzelfde bericht te posten. Zo interessant was het nu ook niet weer.

jij was natuurlijk allang blij dat mijn reaktie aan het einde van deel 11 stond hé........

donderdag 13 december 2001 @ 05:51:41 #8
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2472564
quote:
Op donderdag 13 december 2001 01:46 schreef Poorguy het volgende:
jij was natuurlijk allang blij dat mijn reaktie aan het einde van deel 11 stond hé........
Nee, had ik nog helemaal niet door. Maar zo'n uitgebreide psycho-analyse nóg een keer vermelden is een beetje teveel van het goede. We weten nu wel dat jij anti-GJ bent...
pi_2472569
quote:
Op donderdag 13 december 2001 05:51 schreef Jammie het volgende:

[..]

Nee, had ik nog helemaal niet door. Maar zo'n uitgebreide psycho-analyse nóg een keer vermelden is een beetje teveel van het goede. We weten nu wel dat jij anti-GJ bent...

Sinds gisteren.......Goeiemorgen trouwens Jammie.......

pi_2472732
quote:
Op donderdag 13 december 2001 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Speciaal voor Powergirl

Thanx scanman

GO GO G) Gert-Jan GO GO GO

pi_2472759
[quote]Op donderdag 13 december 2001 01:10 schreef Poorguy het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------
( een heel verhaal van Poorguy)

Maar je begrijpt natuurlijk wel, alles wat jij niet leuk vind aan GJ, vind ik juist wel leuk aan GJ. Daarom ben ik een GJ fan en jij niet. Maar dat maakt niet uit, het is nu eenmaal zo soort zoekt soort. Leven en laten leven. Ik weet dat 75% van dit forum GJ als favoriet hebben, en dat hij bij de tv Kijkers ook heel hoog scoort.
Ach over 17 dagen zullen we zien , Hoe GJ als winnaar het huis uit komt dansen.

[Dit bericht is gewijzigd door powergirl op 13-12-2001 09:19]

donderdag 13 december 2001 @ 14:13:33 #12
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2474976
quote:
Op donderdag 13 december 2001 01:10 schreef Poorguy het volgende:

blablabla

Misschie moet je de topictitels beter lezen? Was hier beter op zijn plaats geweest, dit is wel het GJ verheerlijkingstopic ja!
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 13 december 2001 @ 14:14:43 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2474984
Gert Jan is stom en moet exit

Zo.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 13 december 2001 @ 14:18:13 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2475016
quote:
Op donderdag 13 december 2001 14:13 schreef Troeltje het volgende:

[..]

Misschie moet je de topictitels beter lezen? Was hier beter op zijn plaats geweest, dit is wel het GJ verheerlijkingstopic ja!

Dan zouden volgens jou, de nonnen van de orde van Sint Gerardus Janus, ook weg moeten blijven uit het Anti-GJ topic?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2475141
Hoewel ik GJ echt niet een supermens vind, is hij wel mijn favoriet van dit stel, juist om de kwaliteiten die Jammie hierboven beschrijft. Het is idd lekker makkelijk om je frustraties op hem af te reageren, lekker veilig.

En de mensen die hier dingen anti GJ beweren, zijn gewoon de weg een beetje kwijt. Dat krijg je als ze in het anti GJ topic uitgeluld zijn. Komen ze hier in de hoop een beetje stennis te maken.

pi_2475169
quote:
Op donderdag 13 december 2001 14:13 schreef Troeltje het volgende:

[..]

Zo is het maar net Troeltje

Maar wij als GJ fans gaan gewoon door en laat de antiGJ fans maar lekker kleppen (ach het zijn er maar heel weinig)

Gert-Jan is een toppertje, Gert-Jan for president
Gert-Jan is eerlijk en oprecht.
Gewoon een leuke vent die Gert-Jan

donderdag 13 december 2001 @ 14:35:20 #17
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2475199
quote:
Op donderdag 13 december 2001 14:18 schreef Dark het volgende:

[..]

Dan zouden volgens jou, de nonnen van de orde van Sint Gerardus Janus, ook weg moeten blijven uit het Anti-GJ topic?

Ja nee kijk, dat ligt anders! Daar moeten we een beetje tegengas geven he, anders is de balans weg. AntiGJers hoeven dat niet hier te doen, want in navolging van Gj zijn proGJers erg eerlijk, oprecht en nuchter genoeg om ook zijn mindere dingen te zien. Moet je verdomd veel moeite voor doen maar oke
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 13 december 2001 @ 14:41:43 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2475272
quote:
Op donderdag 13 december 2001 14:14 schreef Marble het volgende:
Gert Jan is stom en moet exit

Zo.

Oh wat lul ik eigenlijk, ik heb niks tegen GJ.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 13 december 2001 @ 14:44:19 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2475314
Deze mag natuurlijk niet ontbreken.

donderdag 13 december 2001 @ 14:45:18 #20
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2475328
*glibber glibber*

Zeg voortaan eerst waarschuwen ja! Ik glij zo van mn stoel af

donderdag 13 december 2001 @ 14:45:56 #21
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2475338
Ow wat een lekkere foto
pi_2478673
quote:
Op donderdag 13 december 2001 14:44 schreef Marble het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken.

[afbeelding]

Heerlijk om naar te kijken.Dank je wel, Marble!!
pi_2483444
quote:
Op donderdag 13 december 2001 20:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Heerlijk om naar te kijken.Dank je wel, Marble!!

Daar sluit ik me natuurlijk bij aan. pffff ik krijg het gelijk warm

Het was gisteren n.l eeeerg koud bij de hekken hihi

pi_2488149
Als Poorguy het kan, kan ik het ook. Een maand later hoef ik geen woord terug te nemen want Gert-Jan toppertjeeeeeeeeeee...........................
quote:
Door Showtime - zondag 18 november 2001 21:17

Ik ben een grote fan van Gert-Jan omdat ik zijn karakter bewonder. Wanneer ik in het BB huis zou zitten zou ik graag met hem optrekken omdat ik denk dat je veel van hem kan leren.
In de korte tijd dat ik hem "het spel" van Big-Brother zie spelen is het mij opgevallen dat hij eigenschappen bezit waar ik bewondering voor heb.
Daarmee doel ik op zijn eerlijkheid, oprechtigheid, doorzettingsvermogen, pittig, gevoelig, humor en betrouwbaarheid.
Verder gedraagt hij zich erg sociaal in het huis en laat zich lekker gaan tussen de bewoners. Hij is intensief bezig met sport en hij houdt van een uitdaging. En juist het feit dat het een gevoelig persoon is maar tegelijk ook zijn mannetje staat bij de discussies en van zich kan afbijten maakt dat ik fan van hem ben.

Het is voor mij nog steeds niet duidelijk en bijna ongeloofwaardig dat de situaties die zich in het verleden en nog steeds rond hem zich zo hebben voorgedaan. Dat zo een goede kerel door zoveel mensen in het huis verkeerd beoordeeld wordt. Ik ben dan ook van mening dat er veel meer leuke dingen van Gert-Jan naar boven zouden kunnen komen als hij niet met zo een stelletje hypocrieten, asociale, onverantwoordelijke, achterbakse figuren was opgescheept. even voor de duidelijkheid, ik doel op Coos, Pascal (onder invloed van Coos), Andries en Ed.

Als er iemand een battle in het huis moet uitvechten is het Gert-Jan wel en die zal hij uiteindelijk winnen ook.

Viper 4 life
pi_2491793
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:14 schreef Showtime het volgende:
Als Poorguy het kan, kan ik het ook. Een maand later hoef ik geen woord terug te nemen want Gert-Jan toppertjeeeeeeeeeee...........................
[..]
Door Showtime - zondag 18 november 2001 21:17
Ik ben een grote fan van Gert-Jan omdat ik zijn karakter bewonder. Wanneer ik in het BB huis zou zitten zou ik graag met hem optrekken omdat ik denk dat je veel van hem kan leren.
In de korte tijd dat ik hem "het spel" van Big-Brother zie spelen is het mij opgevallen dat hij eigenschappen bezit waar ik bewondering voor heb.
Daarmee doel ik op zijn eerlijkheid, oprechtigheid, doorzettingsvermogen, pittig, gevoelig, humor en betrouwbaarheid.
Verder gedraagt hij zich erg sociaal in het huis en laat zich lekker gaan tussen de bewoners. Hij is intensief bezig met sport en hij houdt van een uitdaging. En juist het feit dat het een gevoelig persoon is maar tegelijk ook zijn mannetje staat bij de discussies en van zich kan afbijten maakt dat ik fan van hem ben.

Het is voor mij nog steeds niet duidelijk en bijna ongeloofwaardig dat de situaties die zich in het verleden en nog steeds rond hem zich zo hebben voorgedaan. Dat zo een goede kerel door zoveel mensen in het huis verkeerd beoordeeld wordt. Ik ben dan ook van mening dat er veel meer leuke dingen van Gert-Jan naar boven zouden kunnen komen als hij niet met zo een stelletje hypocrieten, asociale, onverantwoordelijke, achterbakse figuren was opgescheept. even voor de duidelijkheid, ik doel op Coos, Pascal (onder invloed van Coos), Andries en Ed.

Als er iemand een battle in het huis moet uitvechten is het Gert-Jan wel en die zal hij uiteindelijk winnen ook.

Showtime jij schrijft precies, hoe ik er ook over denk.
Heel goed geschreven.
Gert-Jan is en blijft vanaf dag 1 ook mijn nummer 1.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')