Sorry, maar ik ken geen enkele been/rug of borstoefening die andere spieren niet (al dan niet zwaar) belast.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
dat is bij elke oefening zo![]()
heb overigens juist 2x 100x squats eropzitten met een steel van een hark, om de techniek te leren wennen en niet achterover te vallen, lukt al aardig![]()
Aangezien ik zwaar lange bovenbenen heb is een full squat duidelijk lastiger dan iemand met korte beentjes!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:40 schreef Semargofni het volgende:
Full squats is the way to gojammer dat ik ze niet kan
.
Split werkt voor meeste mensen goed maar fullbody kan je ook heel veel gains maken. Lijkt mij eigenlijk dat je daar meer rendement mee kan behalen in een korter tijdsbestek. Je kan het beste alle trainings methode es een keer proberen. Ieder lichaam is immers anders.
Momenteel doe ik ook nog braaf split maar ben wel van plan om daar vanaf te stappen als ik bv een plateau bereikt heb en dan door te gaan met fullbody of ub/lb.
ja, dat bedoelde ik nouquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ken geen enkele been/rug of borstoefening die andere spieren niet (al dan niet zwaar) belast.
Oh ik begreep je een beetje verkeerd. Ja precies, eigenlijk is het met alles zo en dat is precies de reden waarom ik een hekel (groot woord, groot woord) heb aan splitschema's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik nouje moet de zaken niet omkeren
![]()
Ik heb naast trainen, eten en slapen weinig anders te doen. Oh ja, af en toe zit ik es op school, maar vandaag was ik om 11 uur alweer thuis, dus tjaquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:08 schreef Webkim het volgende:
* Webkim lurkt hier regelmatig en vraagt zich af of LedZep met een laptop in de gym zit, gezien het aantal posts.![]()
Sorry; móest het gewoon even vragen.
Bij mij is dat vaak na 15 min al, soms na 30 maar toch zet ik altijd door.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je moet stoppen als je niet meer in staat bent even hard te trainen als op het begin van je training. Bij sommigen is dit 45 minuten, bij anderen 2 uur (ligt vooral aan je fitness-level)
Beter dat je het lekker vind, ik vond het echt smerig. Volgende keer maar weer aardbei of banaan en geen risico's meer nemen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef McGilles het volgende:
Net een heerlijke peach-shake op! Was goed te houden!
Heerlijk is een groot woord, maar vies vond ik hem zeker niet!
Thanks Ivo![]()
ps: Maar goed dat het een rustdag is vandaag, voel m'n ruggetje goed vandaag
Gelukkig wel ja,quote:Beter dat je het lekker vind, ik vond het echt smerig. Volgende keer maar weer aardbei of banaan en geen risico's meer nemen.
ga es studeren manquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:51 schreef Omnifacer het volgende:
tvp, morgen weer es trainen, sinds zondag geleden
lol you know what I mean right, right, right?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij je rug of benen of zelfs je borst wilt gaan trainen zonder andere spieren erbij te betrekken.
Die bodybuilders ook...vieze lui zijn het!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef KonnieKipke het volgende:
In het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde stond deze week een artikel over een bodybuilder die testosteron, schildklierhormoon en clenbuterol had gebruikt en bijna was overleden door massale spierafbraak.
Hmm. Was ik het maar die daar stond te deadliften, het is minstens 300 kiloquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef chawa_goochem het volgende:
@led zep: wat sta je daar te deadliften?![]()
Hoe kan het (ik weet dat ik niet de enige ben) dat je ineens weer spierpijn krijgt als je lichter gaat trainen?
Verdeelt over de hele dag he, tis niet me avond maaltje ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
11 pizza's? Ik zit na 2 wel vol. En ik ben 106kg. Zet je de dag daarna niet nog vol?
Is je F5 knop niet stuk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef LedZep het volgende:
Ik zit godverdomme maar op F5 te rammen maar er wordt hier niks meer gepost
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben net wezen sporten en ik sprak een beer(gaat ie weer). En die gebruikte al 10 jaar
, aan 1 stuk door. Maar toen zijn vrouw kinderen wou moest ie stoppen ofzo, anders kon dat niet. En toen was ie 15 kilo afgevallen en moest ie pilletjes slikken om kinderen te kunnen krijgen. Dat hoorde ik voor het eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |