abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37920421
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

dat is bij elke oefening zo

heb overigens juist 2x 100x squats eropzitten met een steel van een hark, om de techniek te leren wennen en niet achterover te vallen, lukt al aardig
Sorry, maar ik ken geen enkele been/rug of borstoefening die andere spieren niet (al dan niet zwaar) belast.
pi_37920508
Full squats is the way to go jammer dat ik ze niet kan .

Split werkt voor meeste mensen goed maar fullbody kan je ook heel veel gains maken. Lijkt mij eigenlijk dat je daar meer rendement mee kan behalen in een korter tijdsbestek. Je kan het beste alle trainings methode es een keer proberen. Ieder lichaam is immers anders.

Momenteel doe ik ook nog braaf split maar ben wel van plan om daar vanaf te stappen als ik bv een plateau bereikt heb en dan door te gaan met fullbody of ub/lb.
pi_37920646
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:40 schreef Semargofni het volgende:
Full squats is the way to go jammer dat ik ze niet kan .

Split werkt voor meeste mensen goed maar fullbody kan je ook heel veel gains maken. Lijkt mij eigenlijk dat je daar meer rendement mee kan behalen in een korter tijdsbestek. Je kan het beste alle trainings methode es een keer proberen. Ieder lichaam is immers anders.

Momenteel doe ik ook nog braaf split maar ben wel van plan om daar vanaf te stappen als ik bv een plateau bereikt heb en dan door te gaan met fullbody of ub/lb.
Aangezien ik zwaar lange bovenbenen heb is een full squat duidelijk lastiger dan iemand met korte beentjes!
pi_37921376
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ken geen enkele been/rug of borstoefening die andere spieren niet (al dan niet zwaar) belast.
ja, dat bedoelde ik nou je moet de zaken niet omkeren
balsporten :r
pi_37921399
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ja, dat bedoelde ik nou je moet de zaken niet omkeren
Oh ik begreep je een beetje verkeerd. Ja precies, eigenlijk is het met alles zo en dat is precies de reden waarom ik een hekel (groot woord, groot woord) heb aan splitschema's.
pi_37921514
* Webkim lurkt hier regelmatig en vraagt zich af of LedZep met een laptop in de gym zit, gezien het aantal posts.
Sorry; móest het gewoon even vragen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_37921542
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:08 schreef Webkim het volgende:
* Webkim lurkt hier regelmatig en vraagt zich af of LedZep met een laptop in de gym zit, gezien het aantal posts.
Sorry; móest het gewoon even vragen.
Ik heb naast trainen, eten en slapen weinig anders te doen. Oh ja, af en toe zit ik es op school, maar vandaag was ik om 11 uur alweer thuis, dus tja
pi_37921654
Net een heerlijke peach-shake op! Was goed te houden!

Heerlijk is een groot woord, maar vies vond ik hem zeker niet!

Thanks Ivo

ps: Maar goed dat het een rustdag is vandaag, voel m'n ruggetje goed vandaag
pi_37921729
Mijn benen staan ook alweer te trappelen om te gaan squatten, zeker na die ene lichte set van gisteren , heb echt gruwelijk veel zin in dit schema.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:25:42 #85
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37922023
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je moet stoppen als je niet meer in staat bent even hard te trainen als op het begin van je training. Bij sommigen is dit 45 minuten, bij anderen 2 uur (ligt vooral aan je fitness-level)
Bij mij is dat vaak na 15 min al, soms na 30 maar toch zet ik altijd door.
Godverdegodver, ik ben gewoon 5 kilo kwijt. Door 1 kutnacht. En ik wil niet keihard gaan bulken voor de zomer. Kenkerkenkerkenker. Zit nu weer rond de 110

na
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef McGilles het volgende:
Net een heerlijke peach-shake op! Was goed te houden!

Heerlijk is een groot woord, maar vies vond ik hem zeker niet!

Thanks Ivo

ps: Maar goed dat het een rustdag is vandaag, voel m'n ruggetje goed vandaag
Beter dat je het lekker vind, ik vond het echt smerig. Volgende keer maar weer aardbei of banaan en geen risico's meer nemen.
pi_37922293
quote:
Beter dat je het lekker vind, ik vond het echt smerig. Volgende keer maar weer aardbei of banaan en geen risico's meer nemen.
Gelukkig wel ja,

Ik heb ook wel eens iets in huis gehaald wat helemaal niet te zuipen was en toen weggegeven aan een vriend. Was ook een iets kleinere hoeveelheid, dit weggeven is wel iets teveel van het goede.

btw: Wat een emmer zeg, past zo 10kg in
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:39:57 #87
140141 ivosnivo
pi_37922462
Ja irri he, maak je hem open is ie voor de helft leeg. Lijkt wel een zak chips, daar past ook veeeeel meer in. Ik ga morgen voor de 11 pizza's trouwens. Ik koop altijd van die emmers, beetje overscheppen in een trommeltje en het scheelt vet veel geld vergeleken met een kleinere pot.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:51:23 #88
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37922795
tvp, morgen weer es trainen, sinds zondag geleden
pi_37923078
LedZep SC topic
pi_37923132
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
LedZep SC topic
HOI!
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:12:26 #91
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37923458
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:51 schreef Omnifacer het volgende:
tvp, morgen weer es trainen, sinds zondag geleden
ga es studeren man

tvp
pi_37923641
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe jij je rug of benen of zelfs je borst wilt gaan trainen zonder andere spieren erbij te betrekken.
lol you know what I mean right, right, right?
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37928373
11 pizza's? Ik zit na 2 wel vol. En ik ben 106kg. Zet je de dag daarna niet nog vol?
pi_37929495
Ik zit godverdomme maar op F5 te rammen maar er wordt hier niks meer gepost
pi_37929748
In het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde stond deze week een artikel over een bodybuilder die testosteron, schildklierhormoon en clenbuterol had gebruikt en bijna was overleden door massale spierafbraak.
pi_37929799
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef KonnieKipke het volgende:
In het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde stond deze week een artikel over een bodybuilder die testosteron, schildklierhormoon en clenbuterol had gebruikt en bijna was overleden door massale spierafbraak.
Die bodybuilders ook...vieze lui zijn het!
pi_37930119
@led zep: wat sta je daar te deadliften?

Hoe kan het (ik weet dat ik niet de enige ben) dat je ineens weer spierpijn krijgt als je lichter gaat trainen?
dat viel toch wel mee?
pi_37930296
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef chawa_goochem het volgende:
@led zep: wat sta je daar te deadliften?

Hoe kan het (ik weet dat ik niet de enige ben) dat je ineens weer spierpijn krijgt als je lichter gaat trainen?
Hmm. Was ik het maar die daar stond te deadliften, het is minstens 300 kilo .

Lichter trainen hea...het enige wat ik kan bedenken is dat wanneer je meer herhalingen doet je misschien een opdondertje krijgt omdat je lichaam er niet aan gewend is. Lichter gewicht met dezelfde herhalingen...in dat geval heb ik geen idee.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:39:56 #99
140141 ivosnivo
pi_37934453
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
11 pizza's? Ik zit na 2 wel vol. En ik ben 106kg. Zet je de dag daarna niet nog vol?
Verdeelt over de hele dag he, tis niet me avond maaltje ofzo.
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef LedZep het volgende:
Ik zit godverdomme maar op F5 te rammen maar er wordt hier niks meer gepost
Is je F5 knop niet stuk?

Ik ben net wezen sporten en ik sprak een beer (gaat ie weer). En die gebruikte al 10 jaar , aan 1 stuk door. Maar toen zijn vrouw kinderen wou moest ie stoppen ofzo, anders kon dat niet. En toen was ie 15 kilo afgevallen en moest ie pilletjes slikken om kinderen te kunnen krijgen. Dat hoorde ik voor het eerst.
pi_37938801
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef ivosnivo het volgende:

Ik ben net wezen sporten en ik sprak een beer (gaat ie weer). En die gebruikte al 10 jaar , aan 1 stuk door. Maar toen zijn vrouw kinderen wou moest ie stoppen ofzo, anders kon dat niet. En toen was ie 15 kilo afgevallen en moest ie pilletjes slikken om kinderen te kunnen krijgen. Dat hoorde ik voor het eerst.
balsporten :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')