abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37886696
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdonk is duidelijk gëemotioneerd.
Onmogelijk
pi_37886729
Iedereen is een beetje verblind door het feit dat AHA ten strijde trekt tegen de uitwassen van de Islam en daarom zouden we dit maar moeten gedogen allemaal... Maar feit blijft dat ze de boel heeft besodemieterd bij haar aanvraag en dan kun je niet anders doen dan Verdonk nu heeft gedaan... en idd is politiek Den Haag ineens heel erg verontwaardigd omdat het om een BNér / collega gaat, heel opvallend allemaal

Ik ben er wel voor om AHA te blijven beschermen voor haar eigen veiligheid
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:49:42 #83
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37886746
Ben benieuwd of ze straks ook inhoudelijk overeind blijft. Dit is geen debat waar je je er met een paar kay-fab oneliners uit redt.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_37886749
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen is een beetje verblind door het feit dat AHA ten strijde trekt tegen de uitwassen van de Islam en daarom zouden we dit maar moeten gedogen allemaal... Maar feit blijft dat ze de boel heeft besodemieterd bij haar aanvraag en dan kun je niet anders doen dan Verdonk nu heeft gedaan... en idd is politiek Den Haag ineens heel erg verontwaardigd omdat het om een BNér / collega gaat, heel opvallend allemaal

Sluit ik mij helemaal bij aan
pi_37886752
quote:

Hier kan ik me totaal in vinden
pi_37886763
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
"Lekker voor ze". Impliceert dat niet dat je het wel eens bent met Verdonk dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37886776
Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Nederland het hoogste percentage uitgeroeide joden kent in West-Europa, en de treinen toen wel op tijd reden? Het zit er gewoon ingebakken.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Godallemachtig...
Wat is daar mis mee? Het is toch gewoon waar?
pi_37886780
quote:

Wat een bullocks.

Ik denk dat veel mensen met een beetje gezond verstand nu door beginnen te krijgen hoe absurd het asielbeleid is.
pi_37886782
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:49 schreef Brahimov het volgende:
Ben benieuwd of ze straks ook inhoudelijk overeind blijft. Dit is geen debat waar je je er met een paar kay-fab oneliners uit redt.
Het verhaal van Verdonk klopt gewoon, dus inhoudelijk staat ze sterk.
pi_37886785
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Een groot aantal voormalige vluchtelingen die uit angst voor represailles voor de familie in het thuisland genaturaliseerd zijn met een valse naam. Schijnbaar heeft dit nogal gespeeld bij veel Irakezen. Zij gaven bij aankomst in Nederland een valse naam op uit veiligheidsoverwegingen voor de familie die in Irak achterbleef.
als dit het geval is kan er een uitzondering gemaakt worden op basis van humane gronden maar Zembla wees uit dat AHA geen politieke maar meer een economische vluchteling was... ze kwam niet rechtstreeks uit Somalie maar zat al in Kenia toen ze besloot naar Nederland te komen... ze was dus niet direct in gevaar
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:51:31 #91
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37886810
quote:

Ik ben het met je eens, maar: de feiten waren al jaren bekend. Dus waarom nu wel actie? Ik denk toch dat Verdonk dit door Kay van der Linde ingefluisterd heeft gekregen.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:51:38 #92
3542 Gia
User under construction
pi_37886818
quote:

Uiteraard. Ze kan sowieso niet terug naar Somalië en ook niet naar Kenia.
Daarbij is ze al meer dan 5 jaar legaal in Nederland, spreekt goed nederlands en is goed geïntegreerd. Ze moet gewoon morgen meteen het nederlanderschap aanvragen op juiste persoonsgegevens.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:52:32 #93
83951 rashudo
project 2501
pi_37886844
Aan mevrouw Ali is het nederlanderschap verleend, niet aan mevrouw Magan. Wat houdt mevrouw Magan dan tegen om alsnog een asielprocedure te starten?
Their eyes opaque.
pi_37886851
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een bullocks.

Ik denk dat veel mensen met een beetje gezond verstand nu door beginnen te krijgen hoe absurd het asielbeleid is.
feitelijk is ze gewoon door haar eigen leugens geen Nederlander geworden... op het koninklijk besluit staat een valse naam. Verdonk heeft dus gelijk dat het geen besluit van haar betreft maar een constatering... wel eentje waarvan je je kunt afvragen waarom ie niet eerder boven water is gekomen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:53:26 #95
3542 Gia
User under construction
pi_37886864
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Lekker voor ze". Impliceert dat niet dat je het wel eens bent met Verdonk dan?
Nee. Dan zou ik wel zeggen: lekker puh.
'Lekker voor ze' betekent meer zoiets als: Daar zijn ze mooi klaar mee.

Tja, Nederlands blijft moeilijk hè?
pi_37886871
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:49 schreef Brahimov het volgende:
Is het trouwens ooit voorgekomen dat een kamlerid na een debat huilend ( ) wegliep ?
pi_37886884
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:52 schreef rashudo het volgende:
Aan mevrouw Ali is het nederlanderschap verleend, niet aan mevrouw Magan. Wat houdt mevrouw Magan dan tegen om alsnog een asielprocedure te starten?
dat gaat ze dan ook doen en dan zal ze dat paspoort ook heus wel krijgen... maar inhoudelijk heeft Verdonk nu gewoon heel correct gehandeld... er is een paspoort gegeven aan een niet bestaand persoon (qua naam dan)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:54:40 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37886895
Triest dit hele verhaal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37886896
Ik was het volledig eens met wat Nawijn zei in zijn betoog.
Al die anderen die nu zo verontwaardigd zijn moeten niet zo janken, alleen omdat het een 'collega' betreft, vooral rechts niet. Gewoon het beleid uitvoeren.

Van der Laan (D66) had een zielige speech waarin nogal wat tegenstrijdigheden in zaten, dat werd duidelijk bij de vraag van Halsema. Hoe Bos van der Laan dan te kakken zetten was dan ook meer dan terecht.
Wandelend vraagteken, D66.
pi_37886897
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:52 schreef rashudo het volgende:
Zucht, ze hoeft geen asielprocedure te starten ze is al erkend vluchteling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')