ik wil niet naar de hoeren, ik wil de real thing: meisje ontmoeten, samen naar haar/mijn kamer gaan, voorspel, neuken, samen slapen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef AgLarrr het volgende:
Het is je vast al eens gevraagd, maar TS, als je zo nodig neuken wil kun je toch ook naar de hoeren? Heb je ook geen humor nodig en sociale vaardigheden nodig..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik wil niet naar de hoeren, ik wil de real thing: meisje ontmoeten, samen naar haar/mijn kamer gaan, voorspel, neuken, samen slapen.
je moet dingen niet steeds uitstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik wil niet naar de hoeren, ik wil de real thing: meisje ontmoeten, samen naar haar/mijn kamer gaan, voorspel, neuken, samen slapen.
Nou heel fijn voor je, maar denk je dat die meisjes de eerste de beste vent aanspreken en helemaal los gaan? Dream on.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nou nou nou dat valt wel mee, gewoon goed neukvoer met een studentikoze look.
Dat ja! Kijk eerst eens verder dan je narcistische neus lang is McCarthy. Zorg eerst voor een sociaal leven, dan komen de kippetjes vanzelf wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef Avani het volgende:
Dan nog iets, als je niet eens vrienden hebt, verwacht je dan dat ze opeens voor je deur staan? Zowel die vrienden als die vriendin komen niet uit de lucht vallen. Als je verandering wilt, zal je ervoor moeten werken en niet lopen klagen hoe oneerlijk het wel niet is.
Gezien zijn Topic-history kan ik maar 1 ding concluderen. Dit is 100% McCarthy!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ondertussen ligt die McCarty dubbel van dit topic met zijn vriendin in zn armen... Kan me niet voorstellen dat dit allemaal serieus is
. En anders ben je wel HEEL triest!!
Oh jij kent hem IRL?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Gezien zijn Topic-history kan ik maar 1 ding concluderen. Dit is 100% McCarthy!
Boeiend, we liggen allemaal dubbel om dit topic en zijn andere topics niet te vergeten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ondertussen ligt die McCarty dubbel van dit topic met zijn vriendin in zn armen... Kan me niet voorstellen dat dit allemaal serieus is
. En anders ben je wel HEEL triest!!
Ja , ik begin steeds meer te beseffen hoe goed ik het eigenlijk heb met mijn relatie, vrienden, hobby's etcquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Boeiend, we liggen allemaal dubbel om dit topic en zijn andere topics niet te vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |