Onder de laptop zit een geluidsloze 120mm ventilator, vandaar dat er niks onder kan. Daarnaast is het makkelijker om alles links van je te hebben, in plaats van aan de zijkant.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, aangezien ik mijn PB dichtgeklapt met een extern beeldscherm gebruik. Maar wel grappig, en mooi ontwerp ook. Maar, als je zo'n stand hebt, dan kun je die dingen toch ook in de ruimte onder de stand kwijt? Brander aan de zijkant, en harde schijf (of schijven) in het midden.. Had je ook nagedacht over het verbinden trouwens?
USB hubje ingebouwd? Heb je ook reviews gelezen of onderzocht of dat ook gaat met die snelheid? Anders is dat inderdaad een prima idee, hubje + USB-IDE convertor, netjes weggewerkt, en klaar. Lang geen gek ideequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
-DVD brander
-Mogelijkheid tot 3 HDDs (verbonden via USB-IDE connectors)
Dan wordt mijn 12inch PowerBook (laatste revisie) lekker veel geld waard, en dan kan ik een MBP 17 inch kopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De 12" PB is nu in ieder geval wel 'exit'....
Met de standaard config heb je 2*256mb, en voor 100 euro meer heb je 2*512mb. Ik neem aan dat 1 latje vastgesoldeerd zit? In dat geval is het slimmer om bij Apple geheugen te kopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef Eland het volgende:
Ik ga hem over een week bestellen zoals het er nu uitziet, de goedkoopste config, zonder upgrades. Over een maandje prik ik er dan wel 1 GB bij, en later nog 1tje.
En DVIquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef XL het volgende:
Hey! Extended Bureaublad zonder hack! [afbeelding]
Die tweede zit gewoon los.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de standaard config heb je 2*256mb, en voor 100 euro meer heb je 2*512mb. Ik neem aan dat 1 latje vastgesoldeerd zit? In dat geval is het slimmer om bij Apple geheugen te kopen.
LED?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat dingetje links van dat IR oogje?
Nee hoor (anders konden ze ook niet zo makkelijk 2x256 of 2x512 aanbieden, dan zou het net zoals eerst 256 of 768 of 1256 mb zijn). Maar het is Dual Channel geheugen, vandaar dat ze het in setjes van 2 aanbieden. Overigens vind ik de prijzen nog mee vallen voor Apple's doen, aangezien DDR2 laptopgeheugen nog niet zo goedkoop is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de standaard config heb je 2*256mb, en voor 100 euro meer heb je 2*512mb. Ik neem aan dat 1 latje vastgesoldeerd zit? In dat geval is het slimmer om bij Apple geheugen te kopen.
Dat is wel mooi. Kan er ook gewoon SO-DIMM geheugen in? Want dan wissel ik het standaard geheugen met mijn 2 * PC2700 Kingston 512MB SO-DIMMquote:
Ik kan korting krijgen vanwege mijn werk..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
knoop is doorgehakt.
ik ga voor de 1099 versie, beetje geupgrade wel.
Eens zien wanneer ik zal en kan bestellen. (krijg deze week nog wat geld binnen)
Je neemt een zwartwitte, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik kan korting krijgen vanwege mijn werk..
Leuk voor je!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik kan korting krijgen vanwege mijn werk..
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je neemt een zwartwitte, hoe doe je dat?
Ik ga me overigens niet gek laten maken. Ik koop een Intel Mac tegen het begin van volgend jaar, met 'gratis' Leopard en weer een stapje iLife verder. Anders heb ik deze ook voor niets gekocht. Tegen die tijd zijn alle kinderziektes er wel uit, en dan kan ik alsnog twijfelen over ofwel een vervanger van mijn PowerBook of een krachtige desktop voor erbij.
Of het financieel beter is maakt me niet zo veel uit. Ik wil op zich wel een Intel Mac, maar dat kan wachten. Maar ik vind het vooral jammer dat de MacBook toch duidelijk groter is dan mijn kleine PowerBookje, zoals je ziet op de foto die ik hier eerder postte. Ik neem hem vaak mee, en een 12" zonder al te dikke rand is echt heerlijk compact. Ik denk dan ook dat ik uiteindelijk ga voor een Intel Desktop en de PB voor onderweg, als er niet alsnog een ultracompact op de markt komt.quote:
Postbankshop?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leuk voor je!
Maar wat heb ik er aan?![]()
Ik ga hem kopen via de Postbankshop denk ik. Scheelt toch weer íets
Studenten-Postbankshop.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:37 schreef sooty het volgende:
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat 'portable' gewoon 'draagbaar' heette en 'draagbaar' een synoniem was van 'er zit een handvat aan'. Dat waren nog eens tijden; 15 kg schoon aan de haak:
[afbeelding]![]()
Ben over een paar maandjes ook studentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Studenten-Postbankshop.
Ik heb daar een studentenrekening (ben nu nog een paar maandjes student).
En dan krijg je korting!
(en dat is meer korting dan via de studenteningang op de regulieren apple site)
Je bedoelt dus dat je het geheugen zelf koopt en plaatst?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ben over een paar maandjes ook student. Waar kan ik die shop vinden
?
En toch ontopic: weet iemand misschien of het niet goedkoper kan om die 2x256 te vervangen door 2x512, dus goedkoper dan 100 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |